päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,867,571 views

coolcat82

Posts: 771

#3201 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Luulin, kun naapuri oli laittanu lapun postiluukusta et saisko bassoo pienemmälle, et musiikinpaukutus yleisesti on alkanu ottaa sitä aivoon.. Eipä ollukkaa näin... Nyt se selventi tossa pihalla, että kun ei muuta kuulu kun ne bassot..? Eli siis se haluu kuunnella naapurista musiikkia mut pitäs säätää ne kuulumaan sillee, että kuuluu selvästi musiikista muukin kun ne bassot *ding* Tämäpä mukava yllätys, siis saan luvalla huudattaa niin kovaa kun lähtee, kunhan ei kuulu pelkkää jytinää *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Occu

Posts: 2,528

#3202 • • Occu

coolcat82, 10.3.2006 17:28:
Luulin, kun naapuri oli laittanu lapun postiluukusta et saisko bassoo pienemmälle, et musiikinpaukutus yleisesti on alkanu ottaa sitä aivoon.. Eipä ollukkaa näin... Nyt se selventi tossa pihalla, että kun ei muuta kuulu kun ne bassot..? Eli siis se haluu kuunnella naapurista musiikkia mut pitäs säätää ne kuulumaan sillee, että kuuluu selvästi musiikista muukin kun ne bassot *ding* Tämäpä mukava yllätys, siis saan luvalla huudattaa niin kovaa kun lähtee, kunhan ei kuulu pelkkää jytinää *nauru*



kunpa munkin naapuri olisi yhtä mukava :D tai edes omaamaan samanlaisen huumorintajun...
se vain aina tuppaa valittamaan, että soitan liian kovalla. oli päivä tai yö!
saakuli!

--
..::MOI::..

tomppi

Posts: 1,600

#3203 • • tomppi thzombie ™

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Fresia

Posts: 764

#3204 • • Fresia vähän outo
Ööh, taitaa olla treffit huomenna *ding* Annoin vitsillä numeroni torstaina yhdelle jätkälle, joka tuli heittää juttua baarissa... ei kukaan, jolle oon ollut vähemmän mukava yleensä oo ottanut yhteyttä...juteltiin ehkä viis minuuttia ennen kuin lähdin kotiin... mikäs siinä, vähän vaihtelua *hihu*

Jännää, en muista kauheen hyvin, minkä näköinen tää tyyppi ees on tai tiedä siit muuta kuin nimen *tirsk*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Fyrisch

Posts: 4,525

#3205 • • Fyrisch
löysin kaupast vicksin Red Energy kurkkupastillei..

"2 sweets ~ feeling of 1 coffee"
Encoder

Posts: 310

#3206 • • Encoder Kofeinisti

Fyraett, 13.3.2006 00:56:
löysin kaupast vicksin Red Energy kurkkupastillei..

"2 sweets ~ feeling of 1 coffee"



Noi muuten toimii. Meillä jaettiin koulussa näytekarkkeina. Pysyipähän kerrankin täysin hereillä koko päivän luennot.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Dementation

Posts: 2,892

#3207 • • Dementation wednesday?
Oon kirjoittanut reilussa vuorokaudessa uuteen blogiini kahdeksan (8) uutta postausta...
Huomaa että jääneet asiat hieman painamaan, kun ei ollut vähään aikaan blogia käytössä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#3208 • • Fyrisch

Encoder, 13.3.2006 02:06:
Noi muuten toimii. Meillä jaettiin koulussa näytekarkkeina. Pysyipähän kerrankin täysin hereillä koko päivän luennot.



Joo silt vaikuttaa, ainoo vaa mikä näis hämää on tää maku.. maistuu omast mielest aika shitille. :p
Hitchhiker

Posts: 1,754

#3209 • • Hitchhiker
Hmm ois 11 vko:n lottokupongit tarkastamatta, pitäsköhän asialle kenties tehdä jo jotakin. Tuskin niissä yhdessäkään on mitään joka tekisi rahatilanteelle jotakin suotuisaa *pepsodent*.
Encoder

Posts: 310

#3211 • • Encoder Kofeinisti

Fyraett, 13.3.2006 12:19:

Joo silt vaikuttaa, ainoo vaa mikä näis hämää on tää maku.. maistuu omast mielest aika shitille. :p



Kaverin kommentti niiden mausta: "On kuin kusis talvella housuun. Ensin lämmittää mutta kohta rupee tuleen hiton kylmä ja paha olo."

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Aisti

Posts: 402

#3212 • • Aisti Turtiloparabellum
Tapahtui jotain typerryttävää äsken. Ihmiset ovat aikain saatossa tiedustelleet järkisyitä/perusteita nickilleni "terab6" tuolla irc:n puolella, ja harvoinpa olen kyennyt itsekään siihen vastaamaan.

Tämä syy, jonka sanelemana aikoinaan nickini keksin, on päässyt minultakin unohtumaan vuosien saatossa.

Mutta jaarittelut sikseen, pääsemmekin itse asiaan. Klubbarin kautta löysin curling-nimi-generaattorin, jolla leikin 2-3 nimiyrityksen verran... Kokeilu joka muutti elämäni, ja sen miten maailmasta/todellisuudesta ajattelen, ainakin loppuillaksi.

Laitoin nimeksi ensin syntymänimeni, josta oli tuloksena "Petri Ahdassamaeljoki" ... mielestäni tämä ei ollut mitään mistä kirjoittaa kotiin, tahi mitään mitä voisin hehkuttaa kavereille.

Siispä mitä tehdä seuraavaksi? Ryhdyin kokeilemaan. Ensimmäinen kokeiluni oli Uusipaavalniemi (en varmaankaan ole ainoa, joka olisi tätä kokeillut..) josta ohjelma minulle ilmoitti, että "ei pysty sorvaamaan"

Tästä sitten pääsemmekin siihen juonenkäänteeseen, monet teistä ovat varmaan lopettaneet lukemisen jo ensimmäisen lauseen jälkeen, mutta jos luitte tänne saakka, tulette huomaamaan, että kaikki on ollut sen arvoista.

Minä kirjoitin riville nimen.

Santeri Kinnunen.

Tapahtumasarja joka tästä käynnistyi oli jotain mitä en olisi ikinä kokenut mahdolliseksi.
Nimi joka tulostui, oli seuraavanlainen:

Santeri Ahdaskaalebkuusi

Silmäni suurenivat ihmetyksestä, kun tajusin, että tämä webbisovellus oli liittänyt sanat/kirjaimet
B & Kuusi Santerin nimen perään. Täsmälleen (tai noh, ei täsmälleen, mutta hämmästyksen määrää se ei vähentänyt) samat "lisukkeet" kuin terab6-nickissäni.

Mikä herättääkin kaksi kysymystä:
1) Miksi olen aikoinaan valinnut nickikseni terab6 ja 2) miksi juuri nyt tänään päätin kirjoittaa curlingsovellukseen Santeri Kinnunen. Santeri Kinnunen kaikista Suomen nimistä, jotta sain triggeröityä juuri tuon tuloksen. Tämän kaiken takana on oltava jotain suurempaa.

Voitte kokeilla itse osoitteessa http://koti.mbnet.fi/noini/curling/

Toivotan kosmisia nimengenerointihetkiä.
Claquesous

Posts: 3,206

#3213 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Olen kuullut suomenkieltä puhuttavan tänään ihan koko ajan. Puhujina tietysti skotit, jotka puhuvat äidinkieltään. Mikä mussa on vikana?

--
32. of December

sapeli

Posts: 11,768

#3214 • • sapeli jokukukamikä?

astaroth, 13.3.2006 17:24:
http://www.fazed.org/video/embed/?id=39 o_O

opetusvideo ameriikasta vuodelta -51. näin suojaudut atomipommilta: duck & cover :D



voi olla vähän paranoidia menoa sit kun on ukonilma *nauru* jokasen välähdyksen jälkeen koko kansakunta hyppää lähimpään ojaan tai roskikseen eikä nouse ennenkuin joku sosiaalivirkailija tai mikälie tulee sanomaan et saa tulla esiin *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nacu

Posts: 1,293

#3215 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

mikkihiiri, 13.3.2006 21:18:
Olen kuullut suomenkieltä puhuttavan tänään ihan koko ajan. Puhujina tietysti skotit, jotka puhuvat äidinkieltään. Mikä mussa on vikana?



Ei sussa mitään vikaa oo. Näillä espanjalaisilla täällä on myös välillä paha tapa rupatella suomeksi. *nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

DeeJays Anonymous

Posts: 159

#3216 • • Edited DeeJays Anonymous

Karski, 22.3.2004 21:28:
---
Avernian:
---
ezzy:
http://www.mysticalball.com/


O_o

---


Se on vaan matemaattinen temppu.

---


ÄLÄ JAUHA PASKAA - VARMASTI
SALATIEDETTÄ!!!1



Toimii vaikka arpois numeron ennen sivustolle menoa. Spooky!
Jos kyseessä on matemaattinen kikka niin kertokaa toki perusteet. Tää meinaan menee yli mun hilseen. Tietenkään tulos on aina joku tietty 6 mahd. ryhmässä.

Edit: ratkaistu. Tulos on aina samaan kuvioon viittaava. Kone vain vaihtaa symbolit. PRKL! Kusetusta
Umbala

Posts: 769

#3217 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Ei oo totta. Nyt on pakko avautuu. Mun työkaveri/alainen on oikeesti aika pelottavan pihalla. Siis se on tällänen 50v täti joka ei aina tunnu olevan ihan messissä. Äsken se tuli kysyyn et meneekö puhelu kiinni kun painaa sitä punasta nappia. (Meillä on työpuhelimet hyvinkin yksinkertasia eikä siitä oikeesti voi olla mitään epäselvyyttä.) Siltä irtoo päivittäin sellasia juttuja et tulee oltuu aika *täh**ding*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

kml

Posts: 1,142

#3218 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Kiitos Italian sotavoimien komentajan, mä pääsin tänään yölomille. :D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#3219 • • x Guest

mikkihiiri, 13.3.2006 21:18:
Olen kuullut suomenkieltä puhuttavan tänään ihan koko ajan. Puhujina tietysti skotit, jotka puhuvat äidinkieltään. Mikä mussa on vikana?



alitajuinen koti-ikava, luulisin :D itse kuulin etenkin bileissa alussa kaikkien puhuvan suomea, enaa ei harmi kylla kuulu. tuli kylla hyvia ilmeita valilla kun hyokkasin hirveella innolla selittaan niille "suomalaisille" jotain suomeks *iloinen*
innae

Posts: 1,377

#3220 • • innae PaskaJätkä
Menee kyllä eilisen o_0, mutta tuli nyt vasta mieleen.
Katsoin eilen sitä baariohjelmaa, ja sopivasti siinä oli asianan alkoholiasiat ravintolassa. Joidenkin kilpailiojiden ilmeet oli hieman naurettavia kun niille selvisi että kuinka nihkeä alkoholilainsäädäntö on.
Ja jos jotain ihmistä kiinnostaapi enemmän kys. asia, voin lainata tuosta STTV:n uusinta alkoholiasia mmonistepumaskaa. Se teksti tuo unen aika nopeasti silmään...

--
PaskaJätkä