päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,632 views

Jocular

Posts: 1,359

#3221 • • Jocular Janni
Kuuntelen töissä jotain ylexin keskipäiväohjelmaa missä keskustellaan asuntojen hinnoista.. Huoh. No joo, tää juontaja sitten haastatteli jotain Oululaista, jonka jokatoinen sana oli NIINKÖ!! aaaaaargh!! Hippasen ärsyttävää *igor* "joo kyl tää asuntojen niinkö stailaus niinkö on aika niinkö..."

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#3222 • • niomic Guest

sapeli, 14.3.2006 01:34:
---
astaroth, 13.3.2006 17:24:
http://www.fazed.org/video/embed/?id=39 o_O

opetusvideo ameriikasta vuodelta -51. näin suojaudut atomipommilta: duck & cover :D

---


voi olla vähän paranoidia menoa sit kun on ukonilma *nauru* jokasen välähdyksen jälkeen koko kansakunta hyppää lähimpään ojaan tai roskikseen eikä nouse ennenkuin joku sosiaalivirkailija tai mikälie tulee sanomaan et saa tulla esiin *hih*



Tuossahan oli lähinnä se tarkoitus, että saadaan ihmiset rauhallisemmalle mielelle ja uskomaan siihen et varaudutaan oikeasti johonkin. Ja kyllähän pulpettikin voi pelastaa siinä tilantees et tippuu vaik katto osittain niskaan. Tosin jos shitti tosiaan ois osunu tuulettimeen, ni eipä siin oikeen mitkään toimet ois esim. kouluympäristös auttanu - mut parempi mennä pulpetin alle ja kokea naiivina et homma hoituu ku lähtee paniikis painelee jonnekin =)
rainbow

Posts: 185

#3223 • • Edited rainbow the inner light
Mulla kotona on nyt sattunut pari aamua tosi outo juttu.. Oon heränny ihan tavallisesti esim. kellon soittoon mutta sitten rupeen kuunteleen *whaat* ja kuulen ihan selvästi alakerrassa jonkun hengittävän, niinku nukkuvan. Kuuntelen tarkkaan, ihan täysin hereillä, että siellä se joku on ja nukkuu. Heti ku nousen ylös sängystä se ääni loppuu! Ja kun meen tarkistamaan niin eihän siellä ketään tietysti oo ollu. Ja tämä jo kaksi aamua.. Jos joku keksii selityksen, niin PLIIS! Tulisi tarpeen :)

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Avatar
#3224 • • Annakins Guest
"Täs on mun kaks tätiä mut ne ei oo mitään sukua keskenään!" = Tervetuloa meidän sukujuhliin *justjoo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3226 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on *tirsk*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DJ Rx

Posts: 2,527

#3227 • • DJ Rx FINRG Recordings
olin viime viikolla Vinchesterissä pienessä elintarvikekaupassa, sain vaihtorahat, joiden seassa oli suomen tasavallan markka syntymävuodeltani *ding**whaat*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Prime Number

Posts: 2,705

#3228 • • Prime Number UG-///

Hyzenthlay, 19.3.2006 11:03:
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on *tirsk*




Siinä vaiheessa kun kotioravat alkaa oleen jokakeväinen riesa, niin kannataa huolestua.

--
Repikää siitä

Nitta

Posts: 5,021

#3229 • • Nitta Sateenkaaren päässä

rainbow, 18.3.2006 00:46:
Jos joku keksii selityksen, niin PLIIS! Tulisi tarpeen :)



Kuulet joko oman hengityksesi tyynyä vasten tai sitten sun alakerrassa nukkuu henkiolento *vink*
MaSari

Posts: 1,986

#3230 • • MaSari space jammer
Perjantaina oltiin vielä suht tyytyväisiä tähän asuntoon, nyt halutaan pois. Byhyy, ois niin ihanaa jos pääsis sinne minne haluis *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Fresia

Posts: 764

#3231 • • Fresia vähän outo
Oikeestaan viikonlopun, mutta vaikuttaa toimintakykyyn edelleen... Suomen tulli ja sen pistokokeet *igor*. Venäjän kuraiset kadut, alkoholi, strippari käsittääkseni "tavallisessa" yökerhossa, 14 tunnin bussimatkat, unettomat yöt... lista jatkuis vaik kilometrin. Kaikesta huolimatta, oli kiva viikonloppu *pepsodent*

Mihin tääkin päivä vaan meni, tuntuu etten ees ois käynyt tänään yliopistolla tai ollut hereillä *whaat*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

mastream

Posts: 549

#3232 • • mastream
Napsautin tuon DJ-battle-ketjun viestin 83 linkkiä, jonka jälkeen välittömästi koneeni kaatui bluescreenin kera *ding*
ehdin jo miettiä että johtuiko se tuosta linkistä...*nauru*
mastream

Posts: 549

#3233 • • mastream

Hyzenthlay, 19.3.2006 11:03:
Ei helvetti O___o Vessan lavuaarista kasvaa joku kasvi... Minkäköhänlainen kasvualusta siellä lavuaarissa oikein on *tirsk*



Yleisö vaatii kuvaa! Ethän vain ole mennyt tuhoamaan tätä uutta kotisi tulokasta?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3234 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
En oo vielä... pitää ottaa kuva (josta vois kehitellä jonkun "hyvää kevättä" kortin *tirsk*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

äm

Posts: 2,376

#3238 • • äm
Ai siis täh, onko MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA poistunut keskuudestamme autuaammille forumeille?

Tätä en tiennyt.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

remotion

Posts: 5,283

#3239 • • remotion nostatus guru

Saara, 21.3.2006 20:00:
---
Hupsu, 21.3.2006 19:15:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=585816
Auton kuvaus ja keskustelu. Päivän reps!

---


OMG !

Pitäiskö munkin alkaa haukkua ja dissata potentiaalisia asiakkaita samalla lailla? :DD



hehehe, ai tämäkin on täällä, itse asias toi tarjos tuota mulle vaihdossa ja itekin kattellu yhtenä vaihtoehtona tollasta, saa ny nähä, tyyppi on kyllä ihan täys torvi ja mailiinkin kirjoitti kaikki ISOILLA kirjaimilla.