päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,989 views

MaSari

Posts: 1,986

#1581 • • MaSari space jammer
Ihan mitään sanomaton fiilis. Ei jotenki tunnu miltää. Oonkohan nukkunu liian vähän.. Mutta kummiskin ihan hassua.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Maihku

Posts: 1,186

#1582 • • Maihku neiti hankala
Mun äiti on käynyt täällä katelemassa mitä juttui täältä sivustolta on löytynyt ja sit se tuli mulle ihan innoissaan kertomaan mulle mitä kivoja kuvia se on löytänyt musta. Seuraavaks se varmaan kirjautuu tänne*hahjust*
Avatar
#1583 • • MiSSy* Guest

Maihku, 2.6.2005 15:04:
Mun äiti on käynyt täällä katelemassa mitä juttui täältä sivustolta on löytynyt ja sit se tuli mulle ihan innoissaan kertomaan mulle mitä kivoja kuvia se on löytänyt musta. Seuraavaks se varmaan kirjautuu tänne*hahjust*


*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*sullahan on mahtava äippä *nauru*
Maihku

Posts: 1,186

#1584 • • Maihku neiti hankala

MiSSy*, 2.6.2005 15:05:

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*sullahan on mahtava äippä *nauru*



kaikkein parasta tässä on se et sen ei pitäis edes osata käyttää tietokonetta*hih* tai niin se aina mulle vakuuttelee*justjoo*
Avatar
#1585 • • MiSSy* Guest

Maihku, 2.6.2005 15:07:
---
MiSSy*, 2.6.2005 15:05:

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*sullahan on mahtava äippä *nauru*

---


kaikkein parasta tässä on se et sen ei pitäis edes osata käyttää tietokonetta*hih* tai niin se aina mulle vakuuttelee*justjoo*



LOL!! *muhaha*

Tommosii noi äidit on *nauru* niin höpsöjä mut rakastettavia olentoja *hihu*
Avatar
#1586 • • MiSSy* Guest
Mahdollinen tuleva työnantaja kysyi haittaako mikäli hän on pienessä ja menee laulamaan karaokea samalla kun haastattelee mua?!!

Ei voi olla totta tälläinen *eiei* muuten unelmaduuni mutta tää pistää kyl hälärit soimaan *igor*
Avatar
#1587 • • astaroth Guest
Lomake o_O

Tuollaista olisi varmaan tooosi hauskaa täyttää töissä. Varsinkin kohta nr. 1 on katsomisen arvoinen.
henkka

Posts: 4,973

#1589 • • henkka

MiSSy*, 2.6.2005 16:19:
Mahdollinen tuleva työnantaja kysyi haittaako mikäli hän on pienessä ja menee laulamaan karaokea samalla kun haastattelee mua?!!

Ei voi olla totta tälläinen *eiei* muuten unelmaduuni mutta tää pistää kyl hälärit soimaan *igor*



testaskohan vaan sua?
Avatar
#1590 • • MiSSy* Guest

Lenni pieni lokinpoikanen, 2.6.2005 17:56:
---
MiSSy*, 2.6.2005 16:19:
Mahdollinen tuleva työnantaja kysyi haittaako mikäli hän on pienessä ja menee laulamaan karaokea samalla kun haastattelee mua?!!

Ei voi olla totta tälläinen *eiei* muuten unelmaduuni mutta tää pistää kyl hälärit soimaan *igor*

---


testaskohan vaan sua?



Haastatteluun menin *joo* oli outo kokemus, tärkeintä ei ollut mun pätevyys vaan se millanen ihminen olen *ding* ja kuinka tämä mahdollinen tuleva työnantaja tulee toimeen mun kanssa

Todella epätavallista käytöstä kyllä, mutta katsotaan nyt miten tässä käy että olisko mahdollista saada ihan OIKEA työpaikka*hymy*

Siltikin epäilyttää vielä *igor*
Apo

Posts: 1,574

#1591 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

MiSSy*, 3.6.2005 08:39:
Haastatteluun menin *joo* oli outo kokemus, tärkeintä ei ollut mun pätevyys vaan se millanen ihminen olen *ding* ja kuinka tämä mahdollinen tuleva työnantaja tulee toimeen mun kanssa



Vaikka koulutuksen vaikutusta työelämän osaamiseen ja työelämässä pärjäämiseen painotetaan kouluaikana huomattavasti, loppujen lopuksi työelämässä henkilökohtaiset ominaisuudet ja henkilökemiat nousevat aika tärkeään osaan. Koulu antaa kuitenkin vaan alkutreenauksen ja loppujen se miten hyvin hommat opitaan on täysin kiinni työntekijästä itsestään. Joissain firmoissa tuo on tajuttu, toisissa katsotaan vain papereita.

Tosin kieltämättä on vähän epäilyttävää että työnantaja on "pienessä sievässä" haastattelun aikana, toivottavasti ei johda firmaa samalla otteella *känni*
nomic

Posts: 4,120

#1592 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Pyörryin tänään junassa. *täh*
Just tulin koulusta kun piti mennä hakemaan todistus-juttu ja siinä sitten junassa alkoi tulla epämielyttävä olo, aluksi silmät tuntui raskailta, semmonen buginen kuuma-olo, kuin olisi darrassa ja samaan aikaan kuumeessa, silti on kylmä. lopulta alkoi tulla pahaolo, päätin että ennenkuin buglaan hyppään junasta ulos seuraavan aseman kohalla, jotta saan raitista ilmaa.
siinä sitten kompuroin ne pari rappusta alas, otan askeleen ovea päi ja kops! *jiihaa*
seuraavaksi herään siihen että joku testaa mun pulssia ja hyppään ulos junasta ja poltan savukkeen.

oli hämmentävä kokemus, nyt jälkeenpäin kun oon miettinyt asiaa on näyttänyt hyvältä varmaan:
joku kynäniska kompuroi junassa, kaatuu siihen keskelle lattiaa, idlaa siinä vähän aikaa, jengi kattoo ympärillä (ruuhka-aika <3) ja samantien kun tää sälli herää niin ulos, savuke suuhun ja seisoskelemaan asemalle *hymy*
Displacer

Posts: 1,828

#1593 • • Displacer
Isukki kertoi että olen nähnyt ensimmäisen Star Warssin (siis episodi IV) leffateatterissa joskus pari vuotiaana *ding*
Jocular

Posts: 1,359

#1594 • • Edited Jocular Janni
pävän o_O, on ehdottomasti se, että päätin vihdoin uskaltautua kohtaamaan totuuden silmästä silmään. Menin siis optikolle.

Viimeisen vuoden aikana on alkanut tuntumaan, kuin näkö olisi heikentynyt niin paljon, että jopa liikennemerkit ovat alkaneet muuttua puuroksi. Noh, näinhän siinä kävi, että muutamien näkötestien jälkeen soviteltiin mitä tyhmemmän näköisiä pokia (ei millään pahalla sellasille, joilla jo on rillit).. Ei ne vaan istunu mun päähän. Näytin idiootilta. Löyty kuitenki yhet ihan suht kivan näköset.. Vaikkaki neki näyttää oudoilta mun päässä. Huoh.
Sinne humahti suuri osa lixasta ja nyt viel pitää odotella kolmisen viikkoa, et saan mokomat kakkulat.
Piilarikoulutukseen sitten huomenna.. Nekin maksaa. Tuli kallis reissu..
Mutta onhan niistä mulle enemmän hyötyä ku haittaa ja myyjäki oli oikein mukava.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

zari

Posts: 716

#1595 • • zari Team Tamppaajat
En muista enää mun puhelimen suojakoodia ja tarvisin sitä juurikin nyt. Pitikin sillon joskus se vaihtaa .ttu *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Avatar
#1596 • • gnomex Guest
Päivän ylilyönnit töissä o_O *lmao*
kiiki

Posts: 491

#1597 • • kiiki hankala
isän tuliaiset reissusta: se oli valinnut kuulemma ihan itse paidan ja korun mulle, molemmat sellasia joita voi käyttää *ding* koru on jopa sellainen jonka olisin itekin voinut ostaa *ding**ding*

plus että mun isi on ollut muutenkin tänään ihan omituinen, yllätti tosi isolla jutulla ja erittäin positiivisesti *plur* *hali*
susanna*

Posts: 36

#1598 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
miten ihmeessä yksiöön voi hävitä tavaraa?*ding* ..nimimerkillä sakset kateissa viimesen viikon.
AiDoN

Posts: 255

#1599 • • AiDoN elukka

susanna*, 7.6.2005 12:59:
miten ihmeessä yksiöön voi hävitä tavaraa?*ding* ..nimimerkillä sakset kateissa viimesen viikon.



Kyllä niitä ihmeellisiä madonreikiä löytyy minne tavarat katoaa... Mulla käy yleensä silleen että tavara katoaa suunilleen kädestä ja sitte ihmettelen tunnin et, minne helvettiin se on menny parin neliön sisällä*ding* . Kännykkä, tai passi on aika vakio. Katoo aina sillon ku on kauhee kiire lähteä ulos

--
*pahis*

Late

Posts: 3,441

#1600 • • Late team Lasse
Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle. *igor*