Late, 7.6.2005 19:38:
Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle.
Mut onneksi teillä on mut*vink*
11,982 posts, 600 pages, 4,017,678 views
Late, 7.6.2005 19:38:
Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle.
Mä pesin yks päivä parveketta ja naapuri valitti että sen parvekkeelle tuli vettä. Käy kyllä sääliks sitä tyyppiä sateella, tosin voi olla ihan hauska ens kerralla kattoa jos se painuu pihalle raivoamaan taivaalle.nomic, 8.6.2005 11:04:
alakerrassa asvua tuli valittaa että tästä kämpästä lähtee liikaa ääntä. Ymmärtäisin jos oikeasti täältä lähtisi mekkalaa. siinä yheksän jälkeen laitan reilusti hiljemmalle ja päivällä soi niin että voi puhua ääntään korottamatta musan päälle, joskus sitä onnistuu luukuttaa kovempaa, mutta ne on enintään yhden biisin pituisia luukutuksia, eikä niitäkään yöllä. Sama alakertalainen on nyt muuteskin hakannut kattoon kun on käynyt näin:
- kaveri istui sängylle
- cd-levyn kannet tipahti lattialle
- vedin vessan.
...
Karvinen, 8.6.2005 23:11:
mun äiti pyys et teen sille kiksukarvasäärystimet
hallucinogen, 8.6.2005 23:27:
---
Karvinen, 8.6.2005 23:11:
mun äiti pyys et teen sille kiksukarvasäärystimet
---
Miksi sun äiti haluaa moiset? =D Kesän lavatansseihin moiset jalkaan? =D
Karvinen, 8.6.2005 23:32:
se on tykästyny semmossii. se aatteli eka et onkohan se liian vanha käyttää sellassii, mut kuka on sanomaan mikä on liian vanha. minihame ja kiksuttimet ja eiku lavalle , syksyy/talvee asti se aatteli niit. haluu pistää kaappii jo nyt säilöö
hallucinogen, 8.6.2005 23:36:
---
Karvinen, 8.6.2005 23:32:
se on tykästyny semmossii. se aatteli eka et onkohan se liian vanha käyttää sellassii, mut kuka on sanomaan mikä on liian vanha. minihame ja kiksuttimet ja eiku lavalle , syksyy/talvee asti se aatteli niit. haluu pistää kaappii jo nyt säilöö
---
Vois kyl ihmetys olla suuri jos törmäisin jossain baarissa keski-ikäiseen naiseen joka on kuin joku teepee kiksubileistä, ainoa mikä puuttuu on tikkari suusta :D
Lene, 9.6.2005 11:55:
Jäin ihmettelemään, mitä Tommy Lee tekee Suomessa : http://www.turkuhalli.fi/html/tapahtuma.cfm?id=375
*angelikA reD*, 9.6.2005 11:23:
tää on pikemmin viime yön o__O, sillä millä todennäköisyydellä poistuttuasi turkulaisesta yökerhosta(soi siellä sentään barber´s adagio for strings ja deleriumin silence) epämääräiseen pizzeriaan aamuyöllä kolmelta, havahdut siihen, että edessäsi ruokaa jonottaa [iso]Mötley Crue:n rumpali Tommy Lee?! :D [/iso]
No minä olen nyt yksi heistä. On tää Turku vaan hassu kaupunki! :D
typ0, 9.6.2005 13:22:
---
*angelikA reD*, 9.6.2005 11:23:
tää on pikemmin viime yön o__O, sillä millä todennäköisyydellä poistuttuasi turkulaisesta yökerhosta(soi siellä sentään barber´s adagio for strings ja deleriumin silence) epämääräiseen pizzeriaan aamuyöllä kolmelta, havahdut siihen, että edessäsi ruokaa jonottaa [iso]Mötley Crue:n rumpali Tommy Lee?! :D [/iso]
No minä olen nyt yksi heistä. On tää Turku vaan hassu kaupunki! :D
---
jäin miettii et mistä sä tunnistat jonku mötley cruen rumpalin xDDD