päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,760 views

Avatar
#1601 • • Taika Guest

Late, 7.6.2005 19:38:
Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle. *igor*


Mut onneksi teillä on mut*vink*
nomic

Posts: 4,120

#1603 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
alakerrassa asvua tuli valittaa että tästä kämpästä lähtee liikaa ääntä. Ymmärtäisin jos oikeasti täältä lähtisi mekkalaa. siinä yheksän jälkeen laitan reilusti hiljemmalle ja päivällä soi niin että voi puhua ääntään korottamatta musan päälle, joskus sitä onnistuu luukuttaa kovempaa, mutta ne on enintään yhden biisin pituisia luukutuksia, eikä niitäkään yöllä. Sama alakertalainen on nyt muuteskin hakannut kattoon kun on käynyt näin:

- kaveri istui sängylle
- cd-levyn kannet tipahti lattialle
- vedin vessan.

*ding* ... *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#1604 • • Jutu Blondi
Vedin hienot lipat suoralla tiellä ja selvinpäin kävellen. Tämän ymmärtäisi jos olisi talvi ja liukasta, mutta että kesällä ja hiekkatiellä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Riku

Posts: 3,187

#1605 • • Riku The Little Prince

nomic, 8.6.2005 11:04:
alakerrassa asvua tuli valittaa että tästä kämpästä lähtee liikaa ääntä. Ymmärtäisin jos oikeasti täältä lähtisi mekkalaa. siinä yheksän jälkeen laitan reilusti hiljemmalle ja päivällä soi niin että voi puhua ääntään korottamatta musan päälle, joskus sitä onnistuu luukuttaa kovempaa, mutta ne on enintään yhden biisin pituisia luukutuksia, eikä niitäkään yöllä. Sama alakertalainen on nyt muuteskin hakannut kattoon kun on käynyt näin:

- kaveri istui sängylle
- cd-levyn kannet tipahti lattialle
- vedin vessan.

*ding* ... *nauru*

Mä pesin yks päivä parveketta ja naapuri valitti että sen parvekkeelle tuli vettä. Käy kyllä sääliks sitä tyyppiä sateella, tosin voi olla ihan hauska ens kerralla kattoa jos se painuu pihalle raivoamaan taivaalle.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karvinen

Posts: 699

#1606 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mun äiti pyys et teen sille kiksukarvasäärystimet *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hallucinogen

Posts: 8,190

#1607 • • hallucinogen Edain

Karvinen, 8.6.2005 23:11:
mun äiti pyys et teen sille kiksukarvasäärystimet *ding*


Miksi sun äiti haluaa moiset? =D Kesän lavatansseihin moiset jalkaan? =D

--
pikku-*possu*

Karvinen

Posts: 699

#1608 • • Karvinen SekaiSin MariSta

hallucinogen, 8.6.2005 23:27:
---
Karvinen, 8.6.2005 23:11:
mun äiti pyys et teen sille kiksukarvasäärystimet *ding*

---

Miksi sun äiti haluaa moiset? =D Kesän lavatansseihin moiset jalkaan? =D



se on tykästyny semmossii. se aatteli eka et onkohan se liian vanha käyttää sellassii, mut kuka on sanomaan mikä on liian vanha. minihame ja kiksuttimet ja eiku lavalle *nauru*, syksyy/talvee asti se aatteli niit. haluu pistää kaappii jo nyt säilöö *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

hallucinogen

Posts: 8,190

#1609 • • hallucinogen Edain

Karvinen, 8.6.2005 23:32:
se on tykästyny semmossii. se aatteli eka et onkohan se liian vanha käyttää sellassii, mut kuka on sanomaan mikä on liian vanha. minihame ja kiksuttimet ja eiku lavalle *nauru*, syksyy/talvee asti se aatteli niit. haluu pistää kaappii jo nyt säilöö *hymy*


Vois kyl ihmetys olla suuri jos törmäisin jossain baarissa keski-ikäiseen naiseen joka on kuin joku teepee kiksubileistä, ainoa mikä puuttuu on tikkari suusta :D

--
pikku-*possu*

Karvinen

Posts: 699

#1610 • • Karvinen SekaiSin MariSta

hallucinogen, 8.6.2005 23:36:
---
Karvinen, 8.6.2005 23:32:
se on tykästyny semmossii. se aatteli eka et onkohan se liian vanha käyttää sellassii, mut kuka on sanomaan mikä on liian vanha. minihame ja kiksuttimet ja eiku lavalle *nauru*, syksyy/talvee asti se aatteli niit. haluu pistää kaappii jo nyt säilöö *hymy*

---

Vois kyl ihmetys olla suuri jos törmäisin jossain baarissa keski-ikäiseen naiseen joka on kuin joku teepee kiksubileistä, ainoa mikä puuttuu on tikkari suusta :D



*nauru* *jiihaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

extramppa

Posts: 217

#1611 • • extramppa hengailija
Olin kahvilassa kaverin kanssa ja kännykkäni oli pöydällä. Siihen tuli viesti. (sinänsä aika outoa sekin, että mua muistetaan.) Viesti oli vastaajasta, että sinne oli tullut uusi sanoma. Puhelin ei ollut soinut ja mietin jo siinä vaiheessa, että ompa outoa, kun joku soittaa suoraan vastaajaan asiansa. Soitin vastaajaani. Siellä ei ollut viestiä.*ding*
Android

Posts: 3,908

#1612 • • Edited Android
Pikemminkin eilisen päivän o_O; tulipa eilen todistettua elämäni ensimmäinen "ryöstö", kun kaksi somalia ja yksi mustalainen ryöstivät Töölön Siwan. Tai ryöstö ja ryöstö, mutta aikamoisen saaliin saivat kyllä mukaan. Kumma kyllä, sekä minä että muut asiakkaat huomasivat tilanteen mutta kuitenkaan kukaan ei tehnyt mitään. Kassatäti tosin huomasi tämän ja rupesi hysteerisesti huutamaan "miksi luulette että suomalaiset ovat rasisteja, miksi?". Kävi oikein sääliksi sitä myyjää, vorot vaan kävelivät kaupasta ulos muina miehinä eikä myyjällä ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia pysäyttää ne. Tosin valvontakamera kyllä tallensi kaiken. Jotenkin kummallinen tilanne, kun itse huomaa olevansa täysin lamaantunut tuollaisessa tilanteessa (ehkä pelkäsin että tulee puukosta jos puutun) vaikka huomaa mitä tapahtuu. Kyllä ne ainakin jokunen kymmenkunta 6/12-packia bissee saivat pistettyä reppuihinsa. Eivätkä edes yrittäneet peitellä toimintaansa.
anniini

Posts: 917

#1613 • • anniini a-double n-double i-n-a
tää on pikemmin viime yön o__O, sillä millä todennäköisyydellä poistuttuasi turkulaisesta yökerhosta(soi siellä sentään barber´s adagio for strings ja deleriumin silence) epämääräiseen pizzeriaan aamuyöllä kolmelta, havahdut siihen, että edessäsi ruokaa jonottaa [iso]Mötley Crue:n rumpali Tommy Lee?! :D [/iso]
No minä olen nyt yksi heistä. On tää Turku vaan hassu kaupunki! :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Epailija

Posts: 5,636

#1614 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Sain tentistä, johon en lukenut sanaakaan (oppikirja sai olla mukana), VG:n eli kiitettävän. Taas tuli todettua, että mitä vähemmän tenttiin lukee, sen paremmin se todennäköisesti menee. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

extramppa

Posts: 217

#1615 • • extramppa hengailija

Lene, 9.6.2005 11:55:



Jäin ihmettelemään, mitä Tommy Lee tekee Suomessa *hih*: http://www.turkuhalli.fi/html/tapahtuma.cfm?id=375


Tääpäs kertoo mullekkin aika paljon. Eilen palatessani yöllä töistä himaan (asun Elysée-areenan lähellä) ihmettelin, miksi siihen aikaan tulee niin paljon autoja vastaan ja rokkareita oksentelee bussipysäkillä. Arvelinkin jotain tällaista.
zaler

Posts: 1,545

#1617 • • zaler e h k i s
eilen the clubilla (!) tuli (ihan siis normi iltana) mm. armin van buuren - burned with desire ja oceanlab - satellite..
aika vaihteleva musa siellä joo esim ton burned with desiren jälkeinen biisi tai olla drop it like its hot..heh

--
let´s eat to the beat!

typ0

Posts: 1,892

#1618 • • typ0 syntax error

*angelikA reD*, 9.6.2005 11:23:
tää on pikemmin viime yön o__O, sillä millä todennäköisyydellä poistuttuasi turkulaisesta yökerhosta(soi siellä sentään barber´s adagio for strings ja deleriumin silence) epämääräiseen pizzeriaan aamuyöllä kolmelta, havahdut siihen, että edessäsi ruokaa jonottaa [iso]Mötley Crue:n rumpali Tommy Lee?! :D [/iso]
No minä olen nyt yksi heistä. On tää Turku vaan hassu kaupunki! :D



jäin miettii et mistä sä tunnistat jonku mötley cruen rumpalin xDDD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mellu-

Posts: 4,006

#1619 • • Mellu-
=_0 mun puhelin sekoille taas ihan 10:llä *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anniini

Posts: 917

#1620 • • anniini a-double n-double i-n-a

typ0, 9.6.2005 13:22:
---
*angelikA reD*, 9.6.2005 11:23:
tää on pikemmin viime yön o__O, sillä millä todennäköisyydellä poistuttuasi turkulaisesta yökerhosta(soi siellä sentään barber´s adagio for strings ja deleriumin silence) epämääräiseen pizzeriaan aamuyöllä kolmelta, havahdut siihen, että edessäsi ruokaa jonottaa [iso]Mötley Crue:n rumpali Tommy Lee?! :D [/iso]
No minä olen nyt yksi heistä. On tää Turku vaan hassu kaupunki! :D

---


jäin miettii et mistä sä tunnistat jonku mötley cruen rumpalin xDDD



jatka miettimistä, ehkä se sulle selviää.

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty