päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,228 views

larzizi

Posts: 1,661

#6822 • • larzizi
Miten ihmeessä kaikki kaverit on voineet huomata musta ja yhdestä pojasta jo aikasemmin kun mitään edes tapahtui, että meillä "synkkas hyvin" tai et oli "pientä peliä koko ajan" tai että "molemmat oli kyl selkeesti kiinnostuneita toisesta". *ding*

Kaverin paras oli kyllä "selkeesti on kiinnostunu susta. ei se ikinä laita tukkaansa mitenkään normaalista poikkeavasti, mut nyt on pistäny!". Niinpä niin :D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

kilobitti

Posts: 2,419

#6823 • • kilobitti 1-2-3 techno

Annakins, 13.7.2007 15:38:
Kyllä mä ymmärrän, et ihmiset mulkoilee jos ajaa jalkakäytävällä, mutta turhan usein sitä mulkoilua saa osakseen myös mm. ihmisiltä, jotka seisoo odottamassa valojen vaihtumista pyörätiellä jossa vielä erikseen on pyörille valot (ja se valo siis vihreällä).



Tee kuten minä, eli keula pystyyn! (joo, tosi rakentavaa, mutta toimii*vink*)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Tarsu

Posts: 2,449

#6824 • • Tarsu

bates, 13.7.2007 23:06:
Pitkämäki keihästi pituushyppääjän. Ei oo helppoo olla yleisurheilija.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1403738


"Sdirin kilpakumppani Andrew Howen mukaan ranskalainen oli onnettomuuden ajan sekä sen jälkeen tajuissaan. Howe poisti keihään Sdirin kyljestä.

Kun Sdiriä vietiin sairaalaan tämä lohdutti itse Howea.

- Älä huolestu Andrew, olen kunnossa, hän totesi kilpakumppanilleen.
"


"Olen kunnossa.."

HÄ?
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ezzy

Posts: 8,060

#6825 • • ezzy Droid-pappa

Tee-Järvine, 14.7.2007 05:09:
---
bates, 13.7.2007 23:06:
Pitkämäki keihästi pituushyppääjän. Ei oo helppoo olla yleisurheilija.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1403738

---

"Sdirin kilpakumppani Andrew Howen mukaan ranskalainen oli onnettomuuden ajan sekä sen jälkeen tajuissaan. Howe poisti keihään Sdirin kyljestä.

Kun Sdiriä vietiin sairaalaan tämä lohdutti itse Howea.

- Älä huolestu Andrew, olen kunnossa, hän totesi kilpakumppanilleen.
"


"Olen kunnossa.."

HÄ?
:D



En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.
Miinapiina

Posts: 3,494

#6826 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

ezzy, 14.7.2007 10:23:

En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.



aikamoinen "pintanaarmu" ku keihäs piti kuitenkin irrottaa kyljestä... *tirsk*
"- Irrotin keihään hänen kyljestään ja sain verta käsilleni, Howe kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan."

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#6828 • • ezzy Droid-pappa

Miinapiina, 14.7.2007 10:30:
---
ezzy, 14.7.2007 10:23:

En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.

---


aikamoinen "pintanaarmu" ku keihäs piti kuitenkin irrottaa kyljestä... *tirsk*
"- Irrotin keihään hänen kyljestään ja sain verta käsilleni, Howe kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan."



ei saa olla sellanen mammanpoika =^.^=
Tarsu

Posts: 2,449

#6829 • • Tarsu

ezzy, En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.



no ei kyl yhtikäs mikään.
luin ensin että howe sanoi tämän sdirille :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ken-guru

Posts: 165

#6830 • • ken-guru
BBC One on kyllä hyvä kanava. Olen tutustunut kaikenlaisiin Englantilaisiin kummajaisuuksiin kuten esimerkiksi tänä aamuna esiteltyyn World Nettle Eating championshipsiin O_o
La Petite

Posts: 1,160

#6832 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
päivän o_O on ehdottomasti se, että eilisten Unityjen jälkeen pystyin herää noin klo 11, siivottiin sit koko kämppä, oon pessy 3koneellista pyykkiä, käytiin kaupassa, äsken leivoin juustosämpylöitä, paistoin kanaa, tein fetasalaattia ja nyt on uunissa suklaa brownies *slurps*

Mut siis eikö nyt pitäis olla huonona sohvalla kaameessa kapulassa *ding*
sen sijaan on *super* olo

--
Rem tene, verba seqventur

Jocular

Posts: 1,359

#6833 • • Edited Jocular Janni
Vajaan viikon kestäny kurkkukipu ja vihdoin lääkäriin. Joku pöpö siellä jyllää. Lääkkeeksi Panacodia ja kolmio yskänlääkettä + joku antibiootti. Alustavasti 3 päivää saikkua ja pelko tulevasta jälkitaudista (kurkkumätä, keuhkoputkentulehdus ja mitä lie se lääkäri luetteli) koska sinnittelin näin kauan ennenku menin lääkäriin *justjoo*

Tulin tohtorista kotiin päin ja bussin matkakortinlukija ei toiminu, joten kaikki arvolla maksavat sai ilmasen matkan. *hymy*

+pomo ehdotti lääkitykseks viskiä. *nauru*

Ainii, ja sain vihdoin monta päivää kestäneen karkkihimon tyydytettyä ku ostin jättisäkin karamelloja kurkun kiusaks :)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Sphyxia

Posts: 3,308

#6834 • • Sphyxia Maracujá!
Tajusin/huomasin vasta ihan äskettäin, että minulla on tänäkin vuonna

sellainen hassu rusketusraita siinä vasemman ranteen kohdalla, jossa pidän miltei

jatkuvasti jonkinlaista ranneketta (what a surprise a.k.a. tietysti ... *justjoo*). Ihan tyhmän näköistä. *murrrrrrrr* *igor*
crissy

Posts: 1,958

#6835 • • crissy
mut palkattiin paikkaan A töihin ja sanottiin et töitä kyllä on. olin et okei.

No sit yhtäkkiä olinki ns. "ylimääränen".. rupesin tekeen paikassa B myös tunteja, mikä oli silkka onni!! Siellä oli pulaa tekijöistä, mut nyt yhtäkkiä sielläkään ei muka olekkaan enää? et muka meinaa olla jo liikatarjontaa??? w00t!? Mut onneks nyt oon saanu sen väh. 90h/3vkoo jollei enemmänki..

Mietin et miksi palkata uutta henkilökuntaa jos kerran ei sittenkää ole antaa töitä??

Nyt firmasta A lähtee kokki vakituikseks tohon paikkaan B koska ei ole enää antaa tunteja tarpeeks kun paikkaan A palkattiin uus kokki...


Ihan kiva et ne tollee pompotelee ja ei ajattele millaseen kuseen ne saattaa ihmisen tolla tavalla.
Heli

Posts: 1,489

#6837 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 14.7.2007 10:30:
---
ezzy, 14.7.2007 10:23:

En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.

---


aikamoinen "pintanaarmu" ku keihäs piti kuitenkin irrottaa kyljestä... *tirsk*
"- Irrotin keihään hänen kyljestään ja sain verta käsilleni, Howe kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan."



ja nyt se on taas sairaalassa! munuaiseen ja maksaan osunut. *poks*

--
ei se väärin ole.

MiMoSa

Posts: 1,664

#6838 • • MiMoSa

Miinapiina, 14.7.2007 10:30:
---
ezzy, 14.7.2007 10:23:

En tajua mikä tossa oli outoa? Se oli pintanaarmu ja se oli kunnossa.

---


aikamoinen "pintanaarmu" ku keihäs piti kuitenkin irrottaa kyljestä... *tirsk*
"- Irrotin keihään hänen kyljestään ja sain verta käsilleni, Howe kertoi uutistoimisto AFP:n mukaan."


No juu, taispa tuo vähän vakavampaa olla kun pelkkä pintanaarmu.*hih*
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200707166360793_ur.shtml

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Poppana

Posts: 207

#6840 • • Poppana Tehotyttö

crissy, 16.7.2007 18:27:

mut palkattiin paikkaan A töihin ja sanottiin et töitä kyllä on. olin et okei.

No sit yhtäkkiä olinki ns. "ylimääränen".. rupesin tekeen paikassa B myös tunteja, mikä oli silkka onni!! Siellä oli pulaa tekijöistä, mut nyt yhtäkkiä sielläkään ei muka olekkaan enää? et muka meinaa olla jo liikatarjontaa??? w00t!? Mut onneks nyt oon saanu sen väh. 90h/3vkoo jollei enemmänki..

Mietin et miksi palkata uutta henkilökuntaa jos kerran ei sittenkää ole antaa töitä??

Nyt firmasta A lähtee kokki vakituikseks tohon paikkaan B koska ei ole enää antaa tunteja tarpeeks kun paikkaan A palkattiin uus kokki...


Ihan kiva et ne tollee pompotelee ja ei ajattele millaseen kuseen ne saattaa ihmisen tolla tavalla.



Tää on niin...*dissaa* Mulla piti olla vuosi sitte kesällä kolme varmaa duunia, joista ois periaatteessa voinu valita sen mikä kiinnostais eniten.. No loppupeleissä kaikki olis kelvannu, mut sitte mua ei yhtäkkiä tarvittu missään.*dissaa*

--
*hellokitty*