päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,189 views

kilobitti

Posts: 2,419

#6841 • • kilobitti 1-2-3 techno
olen tosi nihkeä rekisteröitymään uusiin paikkoihin, mutta nyt olen rekisteröitynyt sekä facebook:in että iLike:n käyttäjäksi*ding*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fresia

Posts: 764

#6842 • • Fresia vähän outo
Nyt alkoi jännittämään se, että tapaan viikonloppuna poikaystävän vanhemmant ensi kertaa *ding* Eniten jännittää se, että pitää olla siellä koko viikonloppu eikä vain parin tunnin lounasvisiitin ajan... *igor* *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#6843 • • Freja Sihteeri

La Petite, 15.7.2007 15:54:
päivän o_O on ehdottomasti se, että eilisten Unityjen jälkeen pystyin herää noin klo 11, siivottiin sit koko kämppä, oon pessy 3koneellista pyykkiä, käytiin kaupassa, äsken leivoin juustosämpylöitä, paistoin kanaa, tein fetasalaattia ja nyt on uunissa suklaa brownies *slurps*

Mut siis eikö nyt pitäis olla huonona sohvalla kaameessa kapulassa *ding*
sen sijaan on *super* olo



Kuulostaa ihan mun krapulalta. Mulla on aina kauhee siivousvimma jos oon edellisenä iltana ollu jossain liikenteessä! En si tie mistä se johtuu *ding*

crissy, 16.7.2007 18:27:
Ihan kiva et ne tollee pompotelee ja ei ajattele millaseen kuseen ne saattaa ihmisen tolla tavalla.



Ravintola-ala *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#6844 • • crissy

Freja, 17.7.2007 12:36:
---
La Petite, 15.7.2007 15:54:
päivän o_O on ehdottomasti se, että eilisten Unityjen jälkeen pystyin herää noin klo 11, siivottiin sit koko kämppä, oon pessy 3koneellista pyykkiä, käytiin kaupassa, äsken leivoin juustosämpylöitä, paistoin kanaa, tein fetasalaattia ja nyt on uunissa suklaa brownies *slurps*

Mut siis eikö nyt pitäis olla huonona sohvalla kaameessa kapulassa *ding*
sen sijaan on *super* olo

---


Kuulostaa ihan mun krapulalta. Mulla on aina kauhee siivousvimma jos oon edellisenä iltana ollu jossain liikenteessä! En si tie mistä se johtuu *ding*



---


Ravintola-ala *sydän*



aivan.........*igor*
T0mbstone

Posts: 728

#6845 • • T0mbstone The Process.
Mielenkiintoinen näky tuli vastaan koiraa ulkoiluttaessa. Tielaitoksen tiemerkintä tyypit oli pysäköiny kuorma-autonsa keskelle pyörätietä ja grillasivat siinä tynnyrin päällä kaasutoholla makkaraa. Voi damn, kun ei ollut kamera mukana.... *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Miinapiina

Posts: 3,494

#6846 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
löysin kummankin tenavan navasta purkkaa o_O

--
pinkki on pop!!!

milessi

Posts: 188

#6847 • • milessi Jai
miksi vitussa suomessa on niin helvetisti samannimisiä katuja 0_o eikö ihmisillä ole ollut/ole mielikuvitusta!

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

anniharha

Posts: 1,937

#6848 • • anniharha

Miinapiina, 18.7.2007 10:33:
löysin kummankin tenavan navasta purkkaa o_O



Et kysynyt selitystä asiaan? *nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#6850 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 18.7.2007 11:32:

Et kysynyt selitystä asiaan? *nauru*



joo, kyl kysyin. eka huomasin miron navassa purkat ja kysyin et miks oot laittanut napaan purkkaan, vastaus: siks.
sit jossain vaihees huomasin et miinanki navassa on purkkaa.
mä: ootko laittanut miinanki napaan purkkaa?
miro: oon.
mä: miks?
miro: siks.

jaahas *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#6851 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 18.7.2007 11:34:

toi on vielä pientä, meillä löytyy korvasta esim. pumpulipuikkoja sekä venttejä :D



haha, kaikkee nuo pikkuiset keksiikin.
vähän aikaa sit oltiin kaverin muksun synttäreillä. kun tultiin kotiin, miro sano et korvaan sattuu. katoin ettei siel näkynyt mitään. vähän myöhemmin se taas valitti sitä korvaansa, ja ku tarkemmin katto ni siel oli sellai pikkuinen ontto "helmi" mistä saa tehtyä niitä silityskuvia. ja ei muuta ku päivystykseen kaivamaan sitä sieltä ulos... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#6853 • • Edited domi Työn sankari.

Miinapiina, 18.7.2007 11:42:
haha, kaikkee nuo pikkuiset keksiikin.
vähän aikaa sit oltiin kaverin muksun synttäreillä. kun tultiin kotiin, miro sano et korvaan sattuu. katoin ettei siel näkynyt mitään. vähän myöhemmin se taas valitti sitä korvaansa, ja ku tarkemmin katto ni siel oli sellai pikkuinen ontto "helmi" mistä saa tehtyä niitä silityskuvia. ja ei muuta ku päivystykseen kaivamaan sitä sieltä ulos... *nauru*


Totta, täs kerran tää nuorimmainen meni eteiseen vastaan mun veljeä, ni se kertoi et sillä oli ollut molemmissa korvissa pumpulipuikot ja molemmissa sieraimissa ventit :D En tajuu mikä fiksaatio sillä on tunkea kaikkea (esim. kännykänlaturin johtoa, tyynyä, mekon helmaa, talouspaperia, kynää) korvaansa. Sit ku se joku pysyy siellä korvassa, ni sit se kävelee tyhmännäköisenä ympäri taloa :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#6854 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 18.7.2007 11:43:

Ahaa, niinpä tietenkin, asia sillä selvä! *tirsk*



*tirsk* mutta kaikista vaikeinta on kyl sen purkan kaivaminen sieltä navasta. varsinki ku pienemmällä on napatyrä ni se on melkein mahotonta. vinkkejä? anyone? *nauru*

--
pinkki on pop!!!

anniharha

Posts: 1,937

#6855 • • anniharha

Miinapiina, 18.7.2007 11:47:

vinkkejä? anyone? *nauru*



Kankaiden kanssahan se toimii niin, että pistää ne pakastimeen -> purkka jäätyy ja on helpompi irrottaa. Ei vaan ehkä toimi ihan yhtä hyvin lapsiin sovellettuna... *pahis**lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#6856 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 18.7.2007 11:49:

Kankaiden kanssahan se toimii niin, että pistää ne pakastimeen -> purkka jäätyy ja on helpompi irrottaa. Ei vaan ehkä toimi ihan yhtä hyvin lapsiin sovellettuna... *pahis**lmao*



kiitos tästä. jos mikään muu ei auta, niin koitan sitten pakastin menetelmää *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6857 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Töissä väsytti aivan hemmetisti ja sanoin työkaverille että meen tonne takahuoneeseen hetkeks levolle. No nukahdin sit kaheks tunniks sinne. Äsken heräsin ja kysyin työkaverilta että miksi ei ihmeessä herättänyt? Kaveri tokas "No kun näytit niin suloiselta *plur*"

Hiukan hävetti *blush* mutta sainpahan hyvät päikkärit *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#6858 • • Freja Sihteeri
Systerin duunissa vähä tapahtunu taasen, yli 10 ihmistä irtisanottu :o Kai jollekin pomolle sai riittää tuo aussien "no worries"-meininki :D

Tollanen on toisaalta hienoo. "Jos et tee töitä, ni et tee töitä ainakaan täällä". Asiaa *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

blastic

Posts: 930

#6859 • • blastic ballistic ballstick
Tää nyt olis sopinut kaikenlaisiin muihin topikkeihin, kuten "päivän lol", "häröimmät linkit", "päivän reps" jne jne... noh, mut on tää kuitenkin myös hieman o_O

http://smellmeand.com/

Mistä vitusta ne näitä keksii *lmao*

pillu -> purkki -> ... -> profit