päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,900 views

dubious

Posts: 158

#6781 • • dubious ribidim

Freja, 11.7.2007 09:01:
MIT VIT? Kukkakärpänen halus tehä itsemurhan mun kiehuvaan teemukiin.



Heh, tuli mieleen mun ja ystävän Lapinreissu, ku oltiin juhannuksena Saariselällä. Kun sateet oli loppunut, alkoi tulla hyttysiä - ja Lapin mallin mukaan niitä alkoi tulla 'sillai riittävästi'. Vaan ei se mitään, Offin Punkki- & Mäkäräiskarkoitetta ihoon (btw: HITON toimivaa kamaa, eikä ees haissut kovin pahalle), josta seuras jotain käsittämätöntä:

yksi toisensa jälkeen hyttyset lens suorinta tietä nuotioon.


Talk about myrkky, daaamn!
Freja

Posts: 8,775

#6782 • • Freja Sihteeri

dubious, 11.7.2007 09:04:
yksi toisensa jälkeen hyttyset lens suorinta tietä nuotioon.


Talk about myrkky, daaamn!



Mitäköhän myrkkyä mulla si oli ku se halus lentää suoraa kiehuvaan veteen? :DDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#6783 • • Jone Archibald Haddock
Oon ehkä pikkasen huolestunut siitä listasta, jonka kirjoitin paikoista jotka haluan Pariisissa nähdä; liki 70% on erilaisia hautausmaita ja kirkkoja.

Kaikkea sitä itsestään oppii kun vanhaksi elää.
Lauruska

Posts: 821

#6784 • • Lauruska nihkee
Muutama päivä sitten olin palaamasa töistä kotiin, ja kävelin jalkakäytävällä. Minua vastaan tuli nainen vaunujen ja noin 4-vuotiaan pojan kanssa. Poika nosti kadulle pudonneen kävyn, ja huusi äidilleen että "katso, pieni linnunpesä".

No okei, ei tässä mitään jos se poika leikki, että se käpy oli linnunpesä. Mutta itselle tuli heti mieleen että ei helvetti, onko nää nykyajan kaupunkilapset niin tietämättömiä, etteivät tunnista EDES käpyä.
Freja

Posts: 8,775

#6785 • • Freja Sihteeri
Mä en usko et täs o enää soneras vikaa, vaan täs mun hajanaises luuris. Kadottelee kenttää koko ajan. Mut milläs vitulla ostat uuden puhelimen ku ei oo ees ruokaan rahaa laskujen jälkeen *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#6786 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Freja, 11.7.2007 11:36:
Mä en usko et täs o enää soneras vikaa, vaan täs mun hajanaises luuris. Kadottelee kenttää koko ajan. Mut milläs vitulla ostat uuden puhelimen ku ei oo ees ruokaan rahaa laskujen jälkeen *igor*



kytkykaupalla, tietty *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#6787 • • Freja Sihteeri

Mark, 11.7.2007 11:38:
kytkykaupalla, tietty *pepsodent*

-M



No helevetti ku kyseessä ois vaa joku simppeli alle satasen nokia. Mutku ei niin ei. Pitää kai äitilt kysellä josko sillä ois ehjää kännyä tarpeettomana.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#6790 • • Avernian Kerettiläinen

inspector, 10.7.2007 10:48:
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)



Kai ne oli ees käytettyjä?!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#6791 • • Mao & Taikahattu UG-///

inspector, 10.7.2007 10:48:
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)



Hah, mullekin soitti yks sankari pari viikkoa sitten, myöskin boxereita kauppasi... *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#6792 • • jesus Guest

MaoTse, 11.7.2007 17:53:
---
inspector, 10.7.2007 10:48:
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)

---


Hah, mullekin soitti yks sankari pari viikkoa sitten, myöskin boxereita kauppasi... *nauru*



Kuin myös *ding*

Menee oudoks jopa telemarkkinointi *igor*
RainChild

Posts: 909

#6793 • • RainChild

MaoTse, 11.7.2007 17:53:
---
inspector, 10.7.2007 10:48:
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)

---


Hah, mullekin soitti yks sankari pari viikkoa sitten, myöskin boxereita kauppasi... *nauru*



Luultavasti olen joskus täällä jossain aiemminkin maininnut asiasta... mutta mutta, samoin mulle kaupiteltiin miesten boksereita! Kyl se kovasti yritti siitä huolimatta, vaikka selitin, että ei mulla ole oikein käyttöä niille... *ding*

--
Rainchild is back home

Umbala

Posts: 769

#6794 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Ne on ihan hyviä boksereita *nauru*
Oikeesti, ja jos sattuu olemaan yhtä kiinnostunut kuin mä osteleen niitä kaupasta ni toi on ihan hyvä vaihtoehto.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

larzizi

Posts: 1,661

#6795 • • larzizi
Meillä on töissä semikassatyttönä myös toinen Laura niminen tyttö. Käväsin tänään sitten töiden lomassa tekemässä muutamat ostokset tämän Lauran ollessa kassalla. Maksoin kortilla ja työkaverin nähdessä koko nimeni tämä sanoo hämmästyneenä "Ei voi olla todellista! Munkin toinen nimi on Emilia!". Ihan jees sattuma, etten sanoisi.

Tämän jälkeen tuli vielä puhetta mun inssistä ja Laura kysyi, että oon sit täyttänyt tässä just vähän aikaan sitten vai. Vastasin "toukokuussa" ja tähän Laura sitten "Ei helvetti! Miten mones päivä?!". Luojan kiitos oli sentään synttäreissä pari viikkoa eroa :D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Timmo

Posts: 657

#6796 • • Timmo

mayah, 11.7.2007 21:55:
Luin äsken iltasadun. Tarinan seitsemästä haamusta. O_o

Mitä seuraavaksi? Satuja pimeästä, kaivoon putoamisesta, sängyn alla olevista möröistä, sodasta, käärmeistä, ilkeistä hämähäkeistä ja vanhempien kuolemasta?

Hyvää yötä lapsokainen.



lue Grimmin veljesten satuja. ;]

--
Elämä On Raato

lostgone

Posts: 2,493

#6797 • • lostgone
Mä olin kuvaamassa tänään urani korneinta kohtausta. *iloinen*
Ton takia aion joskus kattoa ton telkustakin.*lmao*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

T-mu

Posts: 2,980

#6798 • • T-mu Läskimooses
Meidän landelta löyty joku sodanaikanen pommisysteemi ja intin jätkät tulee raivaamaa sen tänää.
Ihme sellanen messinkipötkylä missä on keskellä sokka ku jossain kranaatissa.
Hauskinta oli että mutsi oli jo tietämättömänä vetämässä sitä sokkaa irti mut äijä kerkes väliin.
Freja

Posts: 8,775

#6799 • • Freja Sihteeri
Ei oo totta. Täällä lenteli taas sellane saatanallinen kukkakärpänen. Se meinas taas lentää mun teehen, ja se meinas lentää mun puuroon. Aloin metsästään sitä sanomalehdellä, ja sitten se katos ku tuhka tuuleen. tarkistin puuron, tarkistin teen. Ei näkynyt.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

La Petite

Posts: 1,160

#6800 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

mayah, 11.7.2007 21:55:
Luin äsken iltasadun. Tarinan seitsemästä haamusta. O_o

Mitä seuraavaksi? Satuja pimeästä, kaivoon putoamisesta, sängyn alla olevista möröistä, sodasta, käärmeistä, ilkeistä hämähäkeistä ja vanhempien kuolemasta?

Hyvää yötä lapsokainen.



Lue muumeja! Niitä meil luetaan *hymy* on siel mörkökin, mut ei ole liian pelottavia.

--
Rem tene, verba seqventur