päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,377 views

Jone

Posts: 8,258

#6761 • • Jone Archibald Haddock
Soittelin muutamat tutut läpi kun nyt satun olemaan Stadissa. Kaikki ne joille soitin olivat poissa kaupungista (suurin osa matkalla Konemetsään). No, istuis ja datais Ruttopuistossa yksin sitten prkl ja siirtyis vaikka kohta Roballe jonnekin terassille ottamaan yhden. Sit vois lähteä kotiin Keravalle murjottamaan ja tsekkaamaan telkkaria. Jei, perjantai! *nauru*
MiMoSa

Posts: 1,664

#6762 • • MiMoSa
Äsken kun menin pumppiin mun ohi pyöräili 2 miestä t-paidoissa.*pökr* Mulla oli päällä pitkähihanen, takki ja lapaset eikä ollu yhtään kuuma ja tyypit pyöräilee t-paidoissa. Noh, näköjään jotkut tarkenee.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#6763 • • Freja Sihteeri
Mä sain ihan vitusti (ehkä liikaakin) infoa ja juttuja tietoon yhen tapaamisen ohessa. ja nyt oon ihan järkyttynyt, enkä tie mitä tekis. En osaa sanoa muuta kuin ei voi olla totta. ja si viel :o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#6764 • • Hitchhiker
Ööh äsken tuli mutsilta puhelu ja tuli juteltua niitä näitä, sitten tuo kertoi kun pikkusisko oli ollut eilen poikaystävänsä syntymäpäivillä. Tämän poikaystävän vanhemmat olivat sanoneet pikkusiskolleni, että tämä on vastuussa jos jotakin tapahtuu. Siis ei helvetti jos joku on vieraana niin ei todellakaan voi olla vastuussa tapahtumista ja nämä vanhemmat eivät edes juttele pikkusiskoni kanssa.

Eikös se kuitenkin olisi tämän pojan vastuulla, jollei pysty pitämään paikkoja kunnossa ja huolehtimaan kavereidensa käyttäytymisestä.

Ei stana että joidenkin vanhempienkin ihmisten järjenjuoksu vastaa lobotomian omaavaa henkilöä, pitäisi varmaan mennä käymään pienellä vierailulla "tutustumassa" näihin vanhempiin ja sanoa muutama valittu sana heidän käytöksestään.

Perhana että voi pistää kiehumaan näin aamusta *toktok*, toivottavasti kaikki on vain sujunut hyvin .
larzizi

Posts: 1,661

#6765 • • larzizi
Hämmennyin ja pelästyin aamulla kaverin viestiin, jossa kysyi jos olisi saanut lainata kameraani Ruisrockiin (koska halusi kuvata yhden bändin keikan) ja että korvaisi kyllä, jos (ja KUN) menisi paskaksi).

a) Kyseisen ihmisen jos kenen pitäis tietää, että kamera on mun yks tärkeimmistä tavaroista ja että kuljetan sitä ITSE aina mukana joka paikassa
b) Tarvitsen sitä itse myös tänään
c) Vaikka se ei hieno ja kallis kamera olekaan, niin kaverin pitäisi myös tietää, ettei hänellä ole EDES sellaisia rahoja, jos paskoisi kameran
d) Kaveri on ottanut kuvia ko. bändin keikoista ihan järjettömän määrän. Jokainen niistä on kaukaa, tärähtänyt, sumea, epätarkka ja paska. En todellakaan ota sitä riskiä, että kamera menee paskaksi vain tollasten kuvien takia. Kehotin kaveria ostamaan kertakäyttökameran matkalta.
e) Jos oot kerta itsekin ostanut kameran, niin minkä ihmeen takia et ikinä ota sitä mukaasi?!

Kaverin tyhmyys yllätti.

Tämän jälkeen nukahdin uudestaan ja näin unta, jossa kaveri oli vetänyt herneen nenäänsä (todellisuudessakin hyvin mahdollista) kun en lainannut kameraani ja kaveri ei puhunut mulle enää ikinä *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#6767 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 7.7.2007 13:33:
Hämmennyin ja pelästyin aamulla kaverin viestiin, jossa kysyi jos olisi saanut lainata kameraani Ruisrockiin (koska halusi kuvata yhden bändin keikan) ja että korvaisi kyllä, jos (ja KUN) menisi paskaksi).

a) Kyseisen ihmisen jos kenen pitäis tietää, että kamera on mun yks tärkeimmistä tavaroista ja että kuljetan sitä ITSE aina mukana joka paikassa
b) Tarvitsen sitä itse myös tänään
c) Vaikka se ei hieno ja kallis kamera olekaan, niin kaverin pitäisi myös tietää, ettei hänellä ole EDES sellaisia rahoja, jos paskoisi kameran
d) Kaveri on ottanut kuvia ko. bändin keikoista ihan järjettömän määrän. Jokainen niistä on kaukaa, tärähtänyt, sumea, epätarkka ja paska. En todellakaan ota sitä riskiä, että kamera menee paskaksi vain tollasten kuvien takia. Kehotin kaveria ostamaan kertakäyttökameran matkalta.
e) Jos oot kerta itsekin ostanut kameran, niin minkä ihmeen takia et ikinä ota sitä mukaasi?!

Kaverin tyhmyys yllätti.

Tämän jälkeen nukahdin uudestaan ja näin unta, jossa kaveri oli vetänyt herneen nenäänsä (todellisuudessakin hyvin mahdollista) kun en lainannut kameraani ja kaveri ei puhunut mulle enää ikinä *tirsk*



Tjoo-o, kameran tai minkään laitteen lainaaminen festareille ei tulis kyllä itsellekään ihan heti ekana mieleen, vaikka lainaaja olis itse jeesus :DDD
larzizi

Posts: 1,661

#6768 • • larzizi

ezzy, 7.7.2007 21:40:
Tjoo-o, kameran tai minkään laitteen lainaaminen festareille ei tulis kyllä itsellekään ihan heti ekana mieleen, vaikka lainaaja olis itse jeesus :DDD



No niinpä! Minkä ihmeen takia kaveri luulee, että olisin lainannut sitä sille *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#6769 • • Avernian Kerettiläinen
Ihan hassu meininki parin hullun kaa!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sadesola

Posts: 409

#6771 • • sadesola Kettu mikä kettu
Tämä tulee viiveellä: näin viime viikolla kävelevät pakaraimplantit. En ole vielä toipunut. *pepsodent*

--
KABOOM!

-V-

Posts: 587

#6772 • • -V-
Tekstiviesti tänä yönä klo 4.55 vanhalta lukioaikaiselta kaveriltani.

"Hei. Uudelleen... olit... hyvä... haluaisin kokeilla uudestaan, pari-kolme kierrosta vaan sinä ja sun kynnet... Tule mun luo..."

Kaveria olen nähnyt viimeksi noin vuosi sitten kun kävimme (minä, hän ja häneen paremmin yhteyttä pitänyt ystävämme) yhdessä kaljalla. Tämän jälkeen on kertaalleen ollut puhetta, että voisi kahvilla käydä, ihan siis kaveritasolla...

Lienee viesti päätynyt väärään numeroon *lmao*

Saa nähdä kehtaako vastata kun laitoin perään, että "Täh?" *tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#6773 • • Freja Sihteeri
Joo en ymmärrä. Mut millonkahan ymmärtäisin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#6775 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Subil pyörivä sarja Isin pikkuenkelit.. järkyttävän hemmoteltuja kakaroita, jotka saa kaiken ja kuvittelee maailman pyörivän niiden ympärillä ja et kaikki on niille saatavilla.. hoh hoh..*eiei*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

anniharha

Posts: 1,937

#6776 • • anniharha
Kämppis oli pistänyt ikkunansa pirstaleiksi. Mä kun luulin särkymisäänen tulleen naapurin spurgujen maanantaileikeistä. Huomenna tulee remppamiehii kylään, kivaa jee!

--
and though my words could save the world they never come out right

inspector

Posts: 209

#6777 • • inspector gadget
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Avatar
#6778 • • Annakins Guest
*TIRSK*
anniharha

Posts: 1,937

#6779 • • anniharha
Isi suunnitteli muuttavansa Jyväskylään. o.O
Kelpais mulle varsinki jos ottais koiranki mukaan!

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#6780 • • Freja Sihteeri
Mun näytön ees lens kukkakärpänen, mä sit katoin mihin sen lentää, en huitonu, en tehny mitää. Katoin vaa ku se lens suoraan mun teekuppiin ja siihen jäi.

MIT VIT? Kukkakärpänen halus tehä itsemurhan mun kiehuvaan teemukiin.

Mikä vitun päivä tääkin oikeesti on hei??!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been