päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,927 views

Jutu

Posts: 3,054

#6721 • • Jutu Blondi

ezzy, 28.6.2007 22:56:
mulla sit taas ihan päinvastoin kysytään kaupassa et pankki vai luotto, vaikka kortti on pankkikortti, ei luottokortti :P


Jos sulla on OP:n mikälie kultapankkikortti whatever, niin meillä ainakin töissä näyttää vaihtoehdot "pankki" ja "pankkiluotto" vaikka se kortti onkin ihan pelkkä pankkikortti. Enkä tiedä miksi. Hyviä ilmeitä saanut asiakkailta kun ne on lyönyt tollasen kortin käteen ja sit kysynyt, että pankki vai luotto Nyt sentään oppinut, että siinä ei oo muuta kuin pankki :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#6722 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 29.6.2007 17:26:
---
ezzy, 28.6.2007 22:56:
mulla sit taas ihan päinvastoin kysytään kaupassa et pankki vai luotto, vaikka kortti on pankkikortti, ei luottokortti :P

---

Jos sulla on OP:n mikälie kultapankkikortti whatever, niin meillä ainakin töissä näyttää vaihtoehdot "pankki" ja "pankkiluotto" vaikka se kortti onkin ihan pelkkä pankkikortti. Enkä tiedä miksi. Hyviä ilmeitä saanut asiakkailta kun ne on lyönyt tollasen kortin käteen ja sit kysynyt, että pankki vai luotto Nyt sentään oppinut, että siinä ei oo muuta kuin pankki :P



jep, toi selittänee. Samainen kortti mulla :)
bubbelgum

Posts: 2,477

#6723 • • bubbelgum ~sylikissa~
Viime yönä en nukkunu ku jonku vaivaset kaks tuntii, iltapäivällä matkustettiin Riksusta tänne, ja nukuttiin kultsin kans ehkä tunnin? päikkärit ennenku se lähti duuniin yöks. Luulis että tässä vaihees pe. yötä ku takana on vaan 3 tuntii unta sitten to. illan, niin simahtais jo vaikka seisaalteen, mut siltikään mua ei tällä hetkellä väsytä/tee mieli mennä nukkuu. *ding*

Kai se on sit menny jo yliväsymyksen puolelle tms. koska en mä myöskään jaksa alkaa tekee mitään fiksuu vaan jumitan vaan tääl koneella. *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Muhvi-

Posts: 303

#6724 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Koivukylän Kouvuklubin Dj pisti iha ranttaliks. Tuli Infectedii ja hallucinogeenii. Ihmiset oli viel iha messis. Vähä olin suu auki.

No mut hyvä hyvä. :D

Vaik enempi ois tänää tehny mieli vetää Shakiraa lanteet heiluen, pienessä sievässä ku tanssii yhtä hyvin ku se. ;D

--
It was once my life - it was my life at one time.

madis

Posts: 71

#6725 • • madis Don.

Jutu, 29.6.2007 17:26:
---
ezzy, 28.6.2007 22:56:
mulla sit taas ihan päinvastoin kysytään kaupassa et pankki vai luotto, vaikka kortti on pankkikortti, ei luottokortti :P

---

Jos sulla on OP:n mikälie kultapankkikortti whatever, niin meillä ainakin töissä näyttää vaihtoehdot "pankki" ja "pankkiluotto" vaikka se kortti onkin ihan pelkkä pankkikortti. Enkä tiedä miksi. Hyviä ilmeitä saanut asiakkailta kun ne on lyönyt tollasen kortin käteen ja sit kysynyt, että pankki vai luotto Nyt sentään oppinut, että siinä ei oo muuta kuin pankki :P




Noissa jossain OP:in korteissa on myöskin pankkiluotto, vaikka näyttääkin ihan samalta, kun ne tavikset.
kinderi

Posts: 1,783

#6726 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Öisin tapahtuu hivenen kummia asioita..
Viime yönä kun vaihteeks heräsin,niin huomasin et kaulaku on tippunu siihen viereen.. Siis koru,ketju oli edelleen kiinni. Koru ei ole millään tavalla rikki,ei edes pienenpientä halkeamaa näy. Mutta jollain tavalla se on sitten päässyt irtoamaan. Onkohan jompikumpi,minä tai kultani, yöllä unissaan avanu ketjun,tiputtanu korun ja laittanu ketjun takasin kiinni? Tuskimpa..

Melkein pelottavaa *hikoil*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

bubbelgum

Posts: 2,477

#6727 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kun toinen kahden kesken käyttäytyy ja puhuu aivan eri lailla, kuin mitä se sitten tekee heti kun muita on paikalla, tai kun on yksin...

Mikä sitten on se oikea ihminen? Kumpaan käytökseen luottaa? Siihen mitä kahden kesken näkee ja kuulee ja kokee. Vai siihen mitä toinen tekee muulloin. Mikä on se oikea ihminen, kumpi käytös on se joka on sitä aitoa, ja kumpi on feikkiä?

Ei tämän pienen tytön pää jaksa ymmärtää miksi on edes tarve esittää kahta eri tyyppiä, miks ei voi vaan olla rehellisesti ja avoimesti se oikea aito oma itsensä koko ajan.

Tämä asia vaivaa päätä ja mietityttää ja surettaa. En vaan ymmärrä. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jupe

Posts: 571

#6728 • • Edited Jupe

bubbelgum, 1.7.2007 01:53:
Kun toinen kahden kesken käyttäytyy ja puhuu aivan eri lailla, kuin mitä se sitten tekee heti kun muita on paikalla, tai kun on yksin...

Mikä sitten on se oikea ihminen? Kumpaan käytökseen luottaa? Siihen mitä kahden kesken näkee ja kuulee ja kokee. Vai siihen mitä toinen tekee muulloin. Mikä on se oikea ihminen, kumpi käytös on se joka on sitä aitoa, ja kumpi on feikkiä?

Ei tämän pienen tytön pää jaksa ymmärtää miksi on edes tarve esittää kahta eri tyyppiä, miks ei voi vaan olla rehellisesti ja avoimesti se oikea aito oma itsensä koko ajan.

Tämä asia vaivaa päätä ja mietityttää ja surettaa. En vaan ymmärrä. *ding*



Se "oikea" ihminen on vain sen itsensä pään sisällä ja käytökseen sekä puheisiin luotan vasta kun koen luotettavaksi hieman pidemmällä aikavälillä (teot puhuu enemmän kuin sanat). Itse olen huomannut että tarve esittää kahta eri tyyppiä tulee esiin silloin kun ajetaan omaa etua tai tavoitellaan jotain. Hän voi itse kokea käyttäytymisensä normaalina ja hyväksyttävänä, mutta muiden silmissä se voi olla jotain aivan muuta.

Vaikka asiaan ei hirveästi liittyisikään voi käydä lukemassa
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6t&btnG=Google-haku&meta=

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6&meta=

"Kiintymystä
Rikki repimistä
Laitoshymy kasvoilla
Itselleen ja muille valehtelemista.."

päivän o_O: miten ihminen voi olla niin sekaisin että luulee itseään paaviksi ja kysyttäessä että eiks sun pitäis olla vatikaanissa ja misä sun henkivartias niin "kuhan tulin käymään ja tossahan noita sun ympärillä, mut et sä niitä nää ku ne on näkymättömiä. Jes taas on jumalat *jeesus* nähty ja maalailtu piruja *pahis* seinille, ei mikään ihme että on ovet lukossa.. *piis*
Ps. töissä, ei viihteellä.... *vink**haukottel*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6730 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Miinapiina, 1.7.2007 11:45:
ois varmaan outoo herää siihen et sänky palaa mut mikäköhän sen sängyn sytytti? *ding*



hmm.. polttanu röökiä sängyssä ja sammunu sit sihen? *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6731 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jutu, 29.6.2007 17:26:
Jos sulla on OP:n mikälie kultapankkikortti whatever, niin meillä ainakin töissä näyttää vaihtoehdot "pankki" ja "pankkiluotto"



on muuten koneita, jotka ilmoittaa ihan että "OP-luottokortti" :D ei pankkikortista mitään, vaik ko. kortti on pelkkä pankkikortti.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miinapiina

Posts: 3,494

#6732 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Hyzenthlay, 1.7.2007 12:10:

hmm.. polttanu röökiä sängyssä ja sammunu sit sihen? *hih*



mun serkku just soitti. toi oli tapahtunut sen alakerrassa... huih. sano et ku ne oli ollut siin pihalla koko rapun väki ni joku sano jotain tulitikkuleikeist... tuolla oli siis ollut kotona kaks lasta (joku ala-asteikänen [tai vähän vanhempi] ja sit toinen about 17-18...) ja niiden äippä oli töissä.

--
pinkki on pop!!!

mia-ow

Posts: 387

#6733 • • mia-ow Mörrimöykky
Joku oli hylännyt pumpattavan Barbaran puistoon. *whaat*
Jocular

Posts: 1,359

#6734 • • Jocular Janni
Parvekemaalari oli käynyt ja jättänyt lapun: "Parveke kuivuu 24h. Pikkukissa vilahti rappuun sain kiinni ja tarkistin (jotain en saa selvää = "yki sua sisäl"???) Jos asiaa - 044Xxxx Kalle"

Mikä hiton YKI SUA SISÄL? Ihan selviä tikkikirjaimia ja en vaan ymmärrä *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Fyrisch

Posts: 4,525

#6736 • • Fyrisch

Apo, 2.7.2007 19:31:
---
mia-ow, 1.7.2007 20:02:
Joku oli hylännyt pumpattavan Barbaran puistoon. *whaat*

---


kuulostaa polttaritoiminnalta



Lauantaina joukko miehiä käveli kohti terminaalii kainalois barbarat :)
sapeli

Posts: 11,768

#6737 • • sapeli jokukukamikä?
Outoa säätä *ding*

Äsken paistoi aurinko. Sitten, huomasin että ulkona puut heiluu tuulessa aika kovaa - vaikka muuten näytti tyyneltä - ja sitten huomasin sateenkaaren. Alkoi tulla vettä mutta aikamoisessa kulmassa. Mentiin parvekkeelle katsomaan niin nähtiin sateenkaaren molemmat päät (toinen pää meni kadulle meidän talon eteen) ja vettä alkoi tulla niin maan perkeleesti, ja tiukassa kulmassa. Läheisen tehtaan savupiippu oli tasan toiselta puolelta märkä, toiselta kuiva. Ukkonen jyrähteli.

Pian nähtiin toinen sateenkaari, pienemmän sateenkaaren 'ympärillä' ja käänteiset värit *pihkassa* Nyt on menny joku 5 minsaa ja sade on menny käytännössä kokonaan ohi, sininen taivas tuli toiselta puolelta jo esiin. Savupiipusta on yhä noin 20% just meidän puolelta ihan kuivana. *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#6738 • • UnityF joo just se

sapeli, 2.7.2007 20:09:
sateenkaaria..




*nyyh* Mäkin haluun nähdä *nyyh*
Mä aloin miettii niin en oo bongannu yhtään sateenkaarta sen jälkeen kun chasse muutti englantiin *igor* Kuitenkin pölli mikkolan sateenkaaret matkalaukkuu ja vei ne enkkuihin *grr* *nauru*
Pitääpä alkaa nyt tosissaan tiirailee ulos jos onnistaisi tätä peikkoa *joo*