11,982 posts, 600 pages, 3,985,873 views
larzizi, 7.7.2007 13:33:
Hämmennyin ja pelästyin aamulla kaverin viestiin, jossa kysyi jos olisi saanut lainata kameraani Ruisrockiin (koska halusi kuvata yhden bändin keikan) ja että korvaisi kyllä, jos (ja KUN) menisi paskaksi).
a) Kyseisen ihmisen jos kenen pitäis tietää, että kamera on mun yks tärkeimmistä tavaroista ja että kuljetan sitä ITSE aina mukana joka paikassa
b) Tarvitsen sitä itse myös tänään
c) Vaikka se ei hieno ja kallis kamera olekaan, niin kaverin pitäisi myös tietää, ettei hänellä ole EDES sellaisia rahoja, jos paskoisi kameran
d) Kaveri on ottanut kuvia ko. bändin keikoista ihan järjettömän määrän. Jokainen niistä on kaukaa, tärähtänyt, sumea, epätarkka ja paska. En todellakaan ota sitä riskiä, että kamera menee paskaksi vain tollasten kuvien takia. Kehotin kaveria ostamaan kertakäyttökameran matkalta.
e) Jos oot kerta itsekin ostanut kameran, niin minkä ihmeen takia et ikinä ota sitä mukaasi?!
Kaverin tyhmyys yllätti.
Tämän jälkeen nukahdin uudestaan ja näin unta, jossa kaveri oli vetänyt herneen nenäänsä (todellisuudessakin hyvin mahdollista) kun en lainannut kameraani ja kaveri ei puhunut mulle enää ikinä
ezzy, 7.7.2007 21:40:
Tjoo-o, kameran tai minkään laitteen lainaaminen festareille ei tulis kyllä itsellekään ihan heti ekana mieleen, vaikka lainaaja olis itse jeesus :DDD