päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,885 views

Avatar
#9261 • • REivaaja Guest

Kit^, 1.6.2008 16:44:
eilen koitti kaks jätkää luxiin sisää vähä erikoisis vaatteis.. toisel sortsit ja toisel verkkarit.. ei vissii päässy sisää *nauru* poke kävi sanoo niille heti ku ne ilmaantu siihen jonoo et joo tänne ei tarvii tulla..


Tyhmä sääntö, huono paikka.
onni3mk

Posts: 3,973

#9262 • • onni3mk Onni on.
Mun faija soitti just.

Me ei olla puhuttu puoleentoista vuoteen toisillemme...
Oon hieman tyrmistyny.

--
Onni on.

La Petite

Posts: 1,160

#9264 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Lääkärikäynti äsken. Kesti ehkä minuutin ja sain mukaani runsaasti vahvoja kipulääkkeitä ja relaksantteja.

--
Rem tene, verba seqventur

Mark

Posts: 7,311

#9265 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Viikonlopuks luvattu helteitä ja mä onnistuin tunkee itteni överiin. "JES" eli mitähän vittua on päässä liikkunu taas *ding**igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Anselmi

Posts: 2,578

#9266 • • Anselmi And sell me

Mark, 3.6.2008 13:53:
Viikonlopuks luvattu helteitä ja mä onnistuin tunkee itteni överiin. "JES" eli mitähän vittua on päässä liikkunu taas *ding**igor*

-M


Hiton jees (siis omalta kannaltani), eilen vielä näytti sadetta lauantaille ja rupes jännittään et
pääseeks hyppään elonsa ekaa laskuvarjohyppyä, mut nyt kyl kovasti näyttäis että säiden
puolesta pääsee*jiihaa*

--
sen pituinen se

Verano

Posts: 4,649

#9267 • • Verano Merituuli

Anselmi, 3.6.2008 13:57:
Hiton jees (siis omalta kannaltani), eilen vielä näytti sadetta lauantaille ja rupes jännittään et
pääseeks hyppään elonsa ekaa laskuvarjohyppyä, mut nyt kyl kovasti näyttäis että säiden
puolesta pääsee*jiihaa*



Mitämitämitä! Sä meet vihdoinki hyppää! Mihis nyt meet ku käsittääkseni Suomen laskuvarjokerho järkkää kursseja vaan Hangossa nykyään? Sääli tota Malmin kentän kohtaloa.
Anselmi

Posts: 2,578

#9268 • • Anselmi And sell me

Verano, 3.6.2008 14:23:
Mitämitämitä! Sä meet vihdoinki hyppää! Mihis nyt meet ku käsittääkseni Suomen laskuvarjokerho järkkää kursseja vaan Hangossa nykyään? Sääli tota Malmin kentän kohtaloa.


Joo*hihu* Kurssi on Malmilla ja eka hyppy Hangossa. Mun tietääkseni kyl kummassakin viel hypitään.

Saas nähdä et monta vihamiestä on kentän laidalla pitämässä peukkuja et varjo ei aukeis*nauru*

--
sen pituinen se

Verano

Posts: 4,649

#9269 • • Verano Merituuli

Anselmi, 3.6.2008 14:27:
Joo*hihu* Kurssi on Malmilla ja eka hyppy Hangossa. Mun tietääkseni kyl kummassakin viel hypitään.

Saas nähdä et monta vihamiestä on kentän laidalla pitämässä peukkuja et varjo ei aukeis*nauru*



Ai perkele! Mä olin lukenut vaan niitten sivuilta ja niistä tarjousmainoksista liian hätäisesti et Hankohankohanko. Kylhän tos mainitaan et kurssien hypyt hypätään Hangossa, mut en tajunnu, et opetus oliski sit Malmilla. Olikse nyt se hemmetin halpa hinta?!?

Mikset pölhö kertonut mulle, et oot vihdoinki menos *grr*
Anselmi

Posts: 2,578

#9270 • • Anselmi And sell me

Verano, 3.6.2008 14:41:
Ai perkele! Mä olin lukenut vaan niitten sivuilta ja niistä tarjousmainoksista liian hätäisesti et Hankohankohanko. Kylhän tos mainitaan et kurssien hypyt hypätään Hangossa, mut en tajunnu, et opetus oliski sit Malmilla. Olikse nyt se hemmetin halpa hinta?!?

Mikset pölhö kertonut mulle, et oot vihdoinki menos *grr*


390€ (normaalisti 600€)*hymy* No hitto ku olisin tajunnut sanoa (pää pehmentynyt diskoissa) *toktok* No mut meet seuraavalle kurssille niin mennään yhdes hyppiin Heinäkuussa! (Heinäkuun alussa on siis seuraava, tää on jo täyteen varattu:/ )

--
sen pituinen se

maiu

Posts: 328

#9271 • • maiu ..miau..
Tämä aamu oli todella o_O !!
..enempää en rupee eritteleen, mutta ehkä elämäni oudoin..

--
sitä saa, mitä tilaa

wiwi

Posts: 1,575

#9272 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua luultiin töissä 16-vuotiaaksi, eikä kyseessä ollut edes mikään kääpä vaan nuori nainen. Muutenkin näin kesällä on mukava olla töissä (samassa jossa olen ollut jo lähemmäs kaksi vuotta) kun ihmiset luulevat kesätyöntekijäksi. Saa mokailla enemmän. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

-xx-

Posts: 5,001

#9273 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Sain postia Hyksistä: "Teille on varattu vastaanottoaika: torstai 17.9.2009 klo 9:00"

Ei kenenkään kalenteri voi ulottua noin pitkälle! o_O

--
kiitos ja anteeksi ^^

Lost-Soul

Posts: 3,107

#9274 • • Lost-Soul los pallos

-xx-, 3.6.2008 22:33:
Sain postia Hyksistä: "Teille on varattu vastaanottoaika: torstai 17.9.2009 klo 9:00"

Ei kenenkään kalenteri voi ulottua noin pitkälle! o_O


Kai sul on sentää joku akuutti asia tonne?

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

-xx-

Posts: 5,001

#9275 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD

Lost-Soul, 3.6.2008 22:47:
Kai sul on sentää joku akuutti asia tonne?


No ei ole, itse asiassa tiesin että noin vuoden päästä uudestaan...
Ei kuitenkaan pystynyt käsittämään, että ne jo nyt varaisi ja postittaisi ajan, ehtii hukkua ja unohtua moneen kertaan tuollainen lippulappunen

edit: plus vielä että toivon olevani tuolloin jossain kaukana poissa ulkomailla :p

--
kiitos ja anteeksi ^^

-V-

Posts: 587

#9276 • • -V-

Anselmi, 3.6.2008 13:57:


---

Hiton jees (siis omalta kannaltani), eilen vielä näytti sadetta lauantaille ja rupes jännittään et
pääseeks hyppään elonsa ekaa laskuvarjohyppyä, mut nyt kyl kovasti näyttäis että säiden
puolesta pääsee*jiihaa*



Onnee!!! Voin sanoo et unohtumaton kokemus! Mä en muista omastani kun viis välähdystä; sen ku tunsin varjon avausnykäyksen, ilmassa kun joku huus mulle radion välityksellä vasen, vasen, vasen, sen kun huusin niin kovaa kun pystyin, että helvetti tää on siistii, sen kun maa lähesty tosi kovaa ja sen kun istuin maassa jalat suorina ja katoin et aika kauas laskeutumisalueesta tipuin *hihu*

Toka hypystä muistanki jo enempi ja siitä vikasta (eka itsari) kans... Voisin sanoa, että lentokone on lentäny mun käden päälle ja avasin varjon selkä maahan päin ;)

Voi helv**tti niitä aikoja, oikun vielä olis aikaa ja rahaa kokeilla vaikka sitä tandemii tai novaa ;)
Mimir

Posts: 1,366

#9277 • • Mimir Rouva Yninä

Mimir, 10.5.2008 09:25:
Mun vappupallo on yhä katossa o_O



Ja on muuten edelleen.. Kerrankin hintansa väärti pallo, yleensä ne on aina reilussa viikossa ollu lattialla :)

--
[Wings are growing on her.]

MissKoo

Posts: 1,289

#9278 • • MissKoo
Siis mä en osaa sauvakävellä *ding*

Onpas se vaikeeta.. tai mä tyhmä, ihan miten vaan *nauru*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#9279 • • peikkolapsi miisa the maskotti
meikkivoiteen oletettu suojakerroin ei näemmä ihan toiminut odotettavalla tavalla, ku poskipäät ja nenä paloi ja muutenkin naama on aikas mielenkiintosen näköin... *eiei*

pakko oli silti ottaa aurinkoa ku sattuu olemaan viikon ainoa vapaapäivä ja hullu helle!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Takyon

Posts: 2,945

#9280 • • Takyon Möwkö
Tuli tänään kirjekuori jossa oli jotain glitterisydämmiä liimailtu, mä jo mietin että onks mulla joku salainen ihailija jossain *nauru* Kun katsoin sit postin leimaa ja siinä luki Jyväskylä niin tajusin että senhän täytyy olla serkun hääkutsu :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.