päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,245 views

Janisa

Posts: 2,226

#9222 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa oli kyllakin mun perjantain o_O, mutta mun spinning-tunnilla parahti joku hilliton virolainen tekno-poppi-whatever-biisi soimaan ja mulla meinas menna polkimet solmuun siina vaiheessa kun "naapurin poika" lauleskeli niista kajareista.

Mista naakin naita kappaleitansa kaivaa...? *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kokosbollar

Posts: 334

#9223 • • kokosbollar franks and beans!
Taas yksi syy miksei kannata mennä darrassa töihin...

Pyysin asiakkaalta allekirjoitusta korttislippiin:
"Joo eli saisinko tuohon allekirjoituksen..."
(tajuan että summa on yli 50 e -> asiakkaan pitää todistaa henkilöllisyytensä)
"Ai nii VITTU sunhan pitäs näyttää henkkarit kanssa!"
(syvä hiljaisuus, katson henkkarit ja lähestulkoon juoksen pois paikalta)

Mitä tohon nyt voi oikeen enää sanoa muutaku et... voi vittu :D
I fails.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

$

Posts: 1,802

#9225 • • $ Destination weekend!

Janisa, 27.5.2008 19:38:
Taa oli kyllakin mun perjantain o_O, mutta mun spinning-tunnilla parahti joku hilliton virolainen tekno-poppi-whatever-biisi soimaan ja mulla meinas menna polkimet solmuun siina vaiheessa kun "naapurin poika" lauleskeli niista kajareista.

Mista naakin naita kappaleitansa kaivaa...? *nauru*



Jaa tämä vai?



:D
Anselmi

Posts: 2,578

#9226 • • Edited Anselmi And sell me

Jone, 26.5.2008 10:49:
http://biggestdrawingintheworld.com/drawing.aspx

Huh! Siisteintä hetkeen! ^_^


Kusetuksinta hetkeen.

Maailman suurin gps-omakuva paljastui täydeksi huijaukseksi

Jutusta pomittua:

"Kuvan tekijä, Erik Nordenankar, paljastaa nyt sivuilla, että koko tarina oli petosta. "Tämä on kuvitteellinen teos. DHL ei kuljettanut gps-lähetintä missään vaiheessa", lukee sivun alalaidassa.

DHL:llä voi kuitenkin olla näppinsä pelissä, ja kyseessä saattaa olla yhtiön kekseliäs mainoskampanja. DHL on näkyvästi esillä hankkeen videossa, ja Nordenankar on muun muassa DHL:n lentokoneen ja pakettiauton kyydissä, ja jopa pakkaamassa DHL:n rahtikonetta."

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34039&tyyppi=1


Muistan kun pari päivää sitten joku jossain laskeskeli että lähetyksen
olisi pitänyt kulkea about 80 km/h et toi reitti/aika olis pitänyt kutinsa*nauru*

--
sen pituinen se

larzizi

Posts: 1,661

#9228 • • larzizi
Postissa tullut onnittelukortti lakista hämmensi aamutuimaan aika totaalisesti. Kyllä niitä nyt on muuten sadellut ihan kiitettävästi, mutta nyt tuli kortti entiseltä nuorisotyönohjaajalta, joka ei ole ollut virassaan moniin vuosiin. Enkä ole häntä edes varmaan vuoteen nähnytkään ja aikaisemminkin vain ohi mennen. Kyseinen ihminen on kyllä aivan uskomaton persoona ja tuli vietettyä tosi hyviä hetkiä hänen kanssaan. Olin aivan liikuttunut kortista vaikka hän varmaan lähettääkin kaikille entisille isosille onnittelukortin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-V-

Posts: 587

#9229 • • -V-
Yritin saada aikaa terveyskeskuslääkäriltä, vastauksena sain että kaikki kesän ajat on menny, soittele uudestaan 21.7, jolloin tulee uusia aikoja...

Se siitä hoitotakuusta...
hallucinogen

Posts: 8,190

#9230 • • hallucinogen Edain

violet_angel, 28.5.2008 15:00:
Yritin saada aikaa terveyskeskuslääkäriltä, vastauksena sain että kaikki kesän ajat on menny, soittele uudestaan 21.7, jolloin tulee uusia aikoja...

Se siitä hoitotakuusta...


Ei toi nyt mitään uutta ole, että joutuu odottaa aikaa lääkäriin sen vajaa pari kuukautta. nelisen vuotta sitten joutu itekin oottelee sen päälle kuukauden kun ei ollut semmosta vaivaa joka olis vaatinut välitöntä hoitoa (jalka poikkia tai pää irti).

Ainakin näköön liittyvissä asioissa käyn nykyisin yksityisellä.

--
pikku-*possu*

-V-

Posts: 587

#9231 • • Edited -V-

hallucinogen, 28.5.2008 15:06:
---
violet_angel, 28.5.2008 15:00:
Yritin saada aikaa terveyskeskuslääkäriltä, vastauksena sain että kaikki kesän ajat on menny, soittele uudestaan 21.7, jolloin tulee uusia aikoja...

Se siitä hoitotakuusta...

---

Ei toi nyt mitään uutta ole, että joutuu odottaa aikaa lääkäriin sen vajaa pari kuukautta. nelisen vuotta sitten joutu itekin oottelee sen päälle kuukauden kun ei ollut semmosta vaivaa joka olis vaatinut välitöntä hoitoa (jalka poikkia tai pää irti).

Ainakin näköön liittyvissä asioissa käyn nykyisin yksityisellä.



En viel tiiä kuin kauan joudun oottaa, kun en saanut edes sitä aikaa vielä... sitä voi uudestaan kinuu vasta viikko vajaa parin kuukauden päästä ;)

Ja sen tietää et kuin helposti sinne linjoille ees pääsee tai saa uuden ajan kun kaikille sanotaan et soittakaa uudestaan 21.7...

nooh... onneks ei oo ihan akuutista asiasta kyse...
Janisa

Posts: 2,226

#9232 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

$, 28.5.2008 08:55:
---
Janisa, 27.5.2008 19:38:
Taa oli kyllakin mun perjantain o_O, mutta mun spinning-tunnilla parahti joku hilliton virolainen tekno-poppi-whatever-biisi soimaan ja mulla meinas menna polkimet solmuun siina vaiheessa kun "naapurin poika" lauleskeli niista kajareista.

Mista naakin naita kappaleitansa kaivaa...? *nauru*

---


Jaa tämä vai?



:D



Haha! Luojan kiitos, se ei ollut toi! Olisin varmaan jattanyt kyseisen tunnin kesken muuten ja painellut himaan! *lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#9233 • • Dorka Guest
Pahimmalla kilpailijalla / ainoalla meni jalka poikki ja nyt sen asiakkaita rupeaa valumaan minulle. Taitaa tulla enemmän, kun kiireinen kesä.
Ozma

Posts: 867

#9234 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Dorka, 28.5.2008 16:49:
Pahimmalla kilpailijalla / ainoalla meni jalka poikki ja nyt sen asiakkaita rupeaa valumaan minulle. Taitaa tulla enemmän, kun kiireinen kesä.


Shit happens *nauru*
Avatar
#9235 • • Dorka Guest

Ozma, 28.5.2008 16:58:
Shit happens *nauru*



Vaikka tämä on minulle hyvä niin ei sitä toivo pahimmalle vihamiehellekkään. Toi on aivan katastrofaalista perua monta kuukautta häitä sesonkiaikaan tässä vaiheessa, kun kaikilla kuvaajilla on kalenterit täynnä tai ainakin lähes täynnä.
Ozma

Posts: 867

#9236 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Dorka, 28.5.2008 17:26:
Vaikka tämä on minulle hyvä niin ei sitä toivo pahimmalle vihamiehellekkään. Toi on aivan katastrofaalista perua monta kuukautta häitä sesonkiaikaan tässä vaiheessa, kun kaikilla kuvaajilla on kalenterit täynnä tai ainakin lähes täynnä.


En minakaan tommosta toivoisi, ja paska juttu kilpailijallesi, mutta jotenki toi "shit happens" tuli mun huulilta niin suoraan ku olla ja voi :D
onni3mk

Posts: 3,973

#9237 • • onni3mk Onni on.
Mä luulin, et tää heppu http://youtube.com/watch?v=rD7jO9KlE3g ("stig dogg") on vaan joku älypää naurunaihe youtubessa, mut eih! Mä just näin sen uuden musiikkivideon Voicella o_0

--
Onni on.

Takyon

Posts: 2,945

#9238 • • Takyon Möwkö

onni3mk, 28.5.2008 18:31:
Mä luulin, et tää heppu http://youtube.com/watch?v=rD7jO9KlE3g ("stig dogg") on vaan joku älypää naurunaihe youtubessa, mut eih! Mä just näin sen uuden musiikkivideon Voicella o_0



Sillähän on levykin joka tais käydä top-40:kin (en tosin tiedä varmasti kun en seuraa). Vois kyl ostaa ton levyn kun vaan löytäis halvalla jostain. Aluks vihasin mut bassolla kun niitä biisejä soitettiin niin aloin tykkäämään. Just sopivan läppäasenteella ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

onni3mk

Posts: 3,973

#9239 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 28.5.2008 19:01:
Sillähän on levykin joka tais käydä top-40:kin (en tosin tiedä varmasti kun en seuraa). Vois kyl ostaa ton levyn kun vaan löytäis halvalla jostain. Aluks vihasin mut bassolla kun niitä biisejä soitettiin niin aloin tykkäämään. Just sopivan läppäasenteella ^_^



o_0

--
Onni on.