päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,296 views

ezzy

Posts: 8,060

#9201 • • ezzy Droid-pappa

Lost-Soul, 21.5.2008 22:16:
---
merqus, 21.5.2008 19:23:
Mua melkein kosittiin vähän aikaa sitten *lmao*

---

Miten melkein kositaan? "Mennääks nai... paskalle"



Se on sitä mitä sä oot tehny sen...7v? *lmao*

"eiks olis kiva jos mentäis....ulos ku o niin aurinkoista"
"mul olis kulta jotain kysyttävää...ostetaaks kinkkuu vai metukkaa?"
fosa

Posts: 382

#9202 • • fosa
Menee eilisen puolelle, mutta hämmentää vielä tänäänki.

Töissä tuli asiakas tiskin ääreen ja kysyin sit normaalisti et mitä sais olla.. Tyyppi kertoo et 45mm teräsputkee tarttis. Siihen normaalisti tarkentavana kysymyksenä "ohut- vai paksuseinästä?". Asiakas tähän, että "paksuseinästä, onkos se nyt sitte ainesputkee ja metrin pätkä riittäis". Sitte mentiin kattelemaan löytyskö valmista palaa ja mauserin kans mittailin ainesputkia ja sitte tämä heittää että "ei ei ei sellasta ku sellasta putkee missä ei oo reikää keskellä, niin umpiputkeehan se oliki!"
Niin sille sitte pätkästiin metrin pala 45mm pyörötankoo..

Umpiputki, niinpä niin.. *nauru*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

liikkuva muna

Posts: 2,652

#9203 • • liikkuva muna an egg on the move
Kävin palauttamassa 52 isoo limppapulloo kauppaan *joo*

= 20,80e
ezzy

Posts: 8,060

#9204 • • Edited ezzy Droid-pappa
Puuh, etsiskelen netistä nahkatakkia itelleni (72 tabia auki firefoxissa parin tunnin selaamisen jälkeen...) ja päädyn sivulle
http://filmjackets.com
Jengillä on siis saitti jonne ne postaa screenshotteja leffoista ja sarjoista ja tunnistelee takkeja :D Aika siistiä ja O_o

ttu mikä suo löytää miellyttävän näköstä takkia just tähän tänhetkiseen päähänpinttymään.

alek szahala, 23.5.2008 18:55:
Kävin palauttamassa 52 isoo limppapulloo kauppaan *joo*

= 20,80e



Mua huolestuttaa, että oon tulossa vanhaks, ku mun pulloista suurin osa on Bonaquaa...parhaimmillaan vieny joku 3 jätesäkillistä niitä nurkista :D
Avatar
#9205 • • Annakins Guest
Äidillä on Café del Mar 12. Ja se kuulemma tykkää siitä :D
Josssu

Posts: 506

#9206 • • Josssu

isokeksi, 21.5.2008 14:08:
Sain taas kuulla näyttäväni ulkomaalaiselta! Ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.. Mistä ne sellasenkin kuvan repivät?? Oon kuitenkin suomalainen*ding*



Kuulostaapa kovin tutulta. Mulle jopa puhuttiin lomamatkalla talvella paikallista kieltä kaupassa *nauru*
tumpsi

Posts: 2,553

#9208 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

juuco, 10.4.2008 14:23:
---
domi, 10.4.2008 13:59:
Kerrotko tämän kannan meillekin?

---


Voi olla, että mä käsitin koko jutun väärinkin. Mä nimittäin salakuuntelin ko keskustelua mun työpisteeltä plus et tän työkaverin suomenkielentaito ei kovin kehuttava ole. Tässä kuitenkin pääpointit mitä mä sain irti tosta kahvikeskustelusta:

-Tiibet on ollut ja tulee jatkossakin olemaan yksi Kiinan maakunnista. On täysin käsittämätöntä miks tiibetiläiset haluais oman valtion. Tutkimusten mukaan ihmiset siellä on kuulemma onnellisiä ja tyytyväisiä plus että siellä on jengillä kuulemma enemmän oikeuksia kuin peruskiinalaisella.

-Työkaveri ei kykene ymmärtämään miks länsimaalaiset näkee Dalai Laman sankarina, vaikka se oikeasti on murhamies O_o

-Työkaveria ihmetytti et miks länsimaat niin hanakasti on aina tunkemassa nenäänsä muiden maiden asioihin. Tän mukaan Tiibet ja Taiwan on Kiinan omia asioita ja et länsivallat vois pysyä niistä ulkopuolella. Perustelut olivat seuraavat: jos esim saamelaiset tai ahvenanmaalaiset haluis itsenäistyä ni Kiina ei puuttuis asiaan, koska se on Suomen oma ongelma.


Oli vähän kyllä O_o fiilis, kun kuunteli tätä kannanottoa.


:D

edit: olipa vanha posti, mut eipä se tota phunny phactorii poista.
sapeli

Posts: 11,768

#9211 • • sapeli jokukukamikä?
Kävin lääkärissä vähän niinkuin muodon vuoksi hakemassa tänäiseksi ja ehkä huomiseksi saikkua kun oli viikonloppuna flunssailua ja kuumeilua, mutta yllättäen sieltä tulikin loppukuukausi ja aika tuhdit reseptit... Näköjään oli lääkärin mielestä vähän enemmänkin huolestuttavan kuuloista rahinaa keuhkoissa. *sars* No, onneks ei tunnu pahalta, ainakaan vielä (paitsi lompakossa kun lääkkeisiin meni melkein 50e).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#9212 • • Edited REivaaja Guest
Mikä siinä on kun ihmiset ei ymmärrä lakien luomisen avaavan aina Pandoran lippaan. Ja siksi niiden säätäminen pitää tapahtua äärimmäisellä harkinnalla ja pakon edessä. Poliisit on ihmisiä siinä missä muutkin ja käyttävät porsaanreikiä hyväkseen siinä missä muutkin.
KooKie

Posts: 4,338

#9213 • • KooKie aka. Petress Pan

Fuzzy, 26.5.2008 00:59:
http://www.rintojen-suurennus.com/index.php?cPath=29 :D
Voiko tuo olla mahdollista syömällä pillereitä*tirsk*



Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin? (Toki tulos nyt on parhaimmillaankin vain toivottavaa, ja samalla voi toivoa, ettei kiloja kerry muualle samaan syssyyn.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Xthan

Posts: 24

#9214 • • Xthan Ärmätti, lvl 22 Kiukuttelija
Pitkäaikainen ihastukseni, jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita, soitti ihan puun takaa aamusella ja asianaan oli, että nukkuu paremmin mun kanssa kuin kenenkään muun. O.o WTF?

--
~*senttiki lähemmäs niin läsähtää*~

Mellu-

Posts: 4,006

#9215 • • Mellu-
Sekavaa O_o

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9216 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

KooKie, 26.5.2008 18:18:
---
Fuzzy, 26.5.2008 00:59:
http://www.rintojen-suurennus.com/index.php?cPath=29 :D
Voiko tuo olla mahdollista syömällä pillereitä*tirsk*

---


Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin?



Jos ko. tuotteet olisi hormonivalmisteita, voisi lääkelaitokselta tulla vähän sanomista. Löysinpäs ainesosat: Jamssi isoflavonoid (soijaperäinen), humalaesanssi, maissitärkkelys (täyteaine), liivate(kapselointi aine). Ainakaan mua toi ei kauheesti vakuuta :D

tää on kyl paras :D

Saatanko lihoa kehon muilta alueilta?
Tuotteella ei ole vastaavia sivuvaikutuksia, joten hormonituotannon ansiosta lihominen, povea lukuunottamatta, on torjuttu.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KooKie

Posts: 4,338

#9217 • • KooKie aka. Petress Pan

Hyzenthlay, 26.5.2008 22:37:
---
KooKie, 26.5.2008 18:18:
---
Fuzzy, 26.5.2008 00:59:
http://www.rintojen-suurennus.com/index.php?cPath=29 :D
Voiko tuo olla mahdollista syömällä pillereitä*tirsk*

---


Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin?

---


Jos ko. tuotteet olisi hormonivalmisteita, voisi lääkelaitokselta tulla vähän sanomista. Löysinpäs ainesosat: Jamssi isoflavonoid (soijaperäinen), humalaesanssi, maissitärkkelys (täyteaine), liivate(kapselointi aine). Ainakaan mua toi ei kauheesti vakuuta :D

tää on kyl paras :D

Saatanko lihoa kehon muilta alueilta?
Tuotteella ei ole vastaavia sivuvaikutuksia, joten hormonituotannon ansiosta lihominen, povea lukuunottamatta, on torjuttu.



Mie meinasin myös lisätä viestiini tuon, että e-pillerit vaikuttavat kyllä monilla muidenkin kehon alueiden kuin vain rintojen kasvamiseen. Mjoo, en noita speksejä sen ihmeemmin katsonut, luulinpahan lukeneeni jotain hormonivalmisteista ja päästin 1+0=1 pierun. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jone

Posts: 8,258

#9218 • • Jone Archibald Haddock
On aina yhtä outoa saada puheluita jostain maailman katolta vaikka kuinka ei oliskaan eka kerta.

Klubbarin Samu soitteli juuri jostain 8000 metrin kieppeiltä Himalajalta ja kertoi käyneensä Lhotsen (8516m) huipulla tänään kahdeksalta.
kinderi

Posts: 1,783

#9219 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Lauantaina olin ehkä 20min auringossa,ja eilen kävelin pikkuväen kans kauppaan,ja nyt on kaulan alla/kaulalla pientä punasta näppyä,kutisee pirusti mutta ei voi raapia kun sit sattuu. Hiton aurinko *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*