päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,399 views

RiD

Posts: 2,817

#4601 • • RiD Nukemi
Heräsin päiväunilta ja menin tupakalle. Onnistuin TAAS kerran tekemään sen ilman avaimia *igor*

--
*super* *possu*

mastream

Posts: 549

#4602 • • mastream

Verano, 5.10.2006 11:07:

*nuotti* jäähyväiset aseille, joilla elämää suojellaan
jäähyväiset aseille, joilla elämä tuhotaan *nuotti*



Päivän o_0 on ehdottomasti se, että kuitin mukaan ostin yhdeksän minuuttia viestisi jälkeen levyn jolla tuo biisi on.
Individual

Posts: 10,942

#4603 • • Individual HYPNO!
"MTV3:n Tulosruudun saamien tietojen mukaan poliisi on käynnistänyt esitutkinnan Jokerit-HIFK -jääkiekko-ottelussa käydyn nyrkkitappelun johdosta.

Tiistaisessa SM-liigaottelussa nyrkkitappelun osapuolina olivat HIFK:n Pasi Nielikäinen ja Jokereiden Ryan VandenBussche. Molempia epäillään nyt pahoinpitelystä.

Varsinaista rikosilmoitusta poliisi ei ole saanut, vaan käynnisti tutkinnan itse."

- www.mtv3.fi

Olen sanaton. *eikä*
Oliwer

Posts: 799

#4604 • • Oliwer

Individual, 5.10.2006 19:51:
"MTV3:n Tulosruudun saamien tietojen mukaan poliisi on käynnistänyt esitutkinnan Jokerit-HIFK -jääkiekko-ottelussa käydyn nyrkkitappelun johdosta.
Olen sanaton. *eikä*



Hyvä vaan mun mielestä. Vähenis tommonen typerä piekseminen ja siistiytyis sekin laji. *hmph*
hallucinogen

Posts: 8,190

#4605 • • hallucinogen Edain

Oliwer, 5.10.2006 21:41:
Hyvä vaan mun mielestä. Vähenis tommonen typerä piekseminen ja siistiytyis sekin laji. *hmph*


Pyh, ei jääkiekko mitään ringetteä ole :D Aika naurettavaa, en kyllä oo nähny ko. matsia mut jos matsi on vähänkään ollu reilu ja nujakointi ollut "suht" siistiä niin anti mennä, vaarallisempaa on huitoa mailalla oikein ola takaa ja taklata selästä laidan vieressä.

--
pikku-*possu*

Oliwer

Posts: 799

#4606 • • Oliwer

hallucinogen, 5.10.2006 21:57:
---
Oliwer, 5.10.2006 21:41:
Hyvä vaan mun mielestä. Vähenis tommonen typerä piekseminen ja siistiytyis sekin laji. *hmph*

---

Pyh, ei jääkiekko mitään ringetteä ole :D



Eikö jääkiekkoa pystytä pelaamaan ilman toisten pelaajien hakkaamista nyrkillä? Välillä loppuu matseissa pelaaminen kokonaan ison joukkoflaidiksen takia, mitä vittua?
Kiekkoa sinne ollaan menty pelaamaan kait, eikä katsomaan kuka pieksee kenet..
Kiekkojunnuille opetetaan siistiä ja reilua peliä ja aikuiset lätkänpelaajat näyttää ihan toisenlaista esimerkkiä kaukaloissa.
Jääkiekko on fyysinen laji taklauksineen yms. mut kuuluuko siihen myös tuollainen väkivalta? *whaat*
hallucinogen

Posts: 8,190

#4607 • • hallucinogen Edain

Oliwer, 5.10.2006 22:09:
Eikö jääkiekkoa pystytä pelaamaan ilman toisten pelaajien hakkaamista nyrkillä? Välillä loppuu matseissa pelaaminen kokonaan ison joukkoflaidiksen takia, mitä vittua?
Kiekkoa sinne ollaan menty pelaamaan kait, eikä katsomaan kuka pieksee kenet..


Ei se sinne kuulu mutta parempi sekin on kuin aletaan sitten kostamaan asioita muilla sikailuilla mitkä on paljon vaarallisempia kuin pari nyrkin iskua tai pieni paini. Sitä paitsi tämmösissä tilanteissa ne tappelupukarit saa pelirangaistuksen, moni mailalla hakkaaminen ja selästä taklaaminen jää näkemättä ja sitä voi jatkaa matsin loppuun asti. Ei ne kolttoset sillä poistu, että "pojat pelakaa nyt kiltisti kun oot roolimalleja" haihattelua sanon minä.

--
pikku-*possu*

Individual

Posts: 10,942

#4608 • • Edited Individual HYPNO!

Oliwer, 5.10.2006 21:41:
---
Individual, 5.10.2006 19:51:
"MTV3:n Tulosruudun saamien tietojen mukaan poliisi on käynnistänyt esitutkinnan Jokerit-HIFK -jääkiekko-ottelussa käydyn nyrkkitappelun johdosta.
Olen sanaton. *eikä*

---


Hyvä vaan mun mielestä. Vähenis tommonen typerä piekseminen ja siistiytyis sekin laji. *hmph*


Voi jeesus. Mihin se laji sinun mielestäsi pitäisi siistityä? Muodostavatko sinun mielestäsi yleensä joukkueiden "tornien" keskenään suorittamat hanskaukset jonkinlaisen vaaratilanteen a) pelaajille, b) katsojille. Ensinnäkään nuo pelaajien luistimien varassa suorittamat iskut eivät ole käsittääkseni kauhean voimallisia, joten ne eivät muodosta kovinkaan suurtaa vaaraa. Miltei kaikissa tapauksissa, missä hieman verta lentää, se lentää siitä syystä, että jokin pelaajan ylläoleva suoja vetää hieman ihoa auki. Fyysisyys, vaikka toki taitokiekon puolesta olen minäkin, kuuluu jääkiekkoon ja yksi sen ilmentymä on kovat taklaukset ja nuo tappelut. Niillä haetaan henkistä yliotetta, suojellaan oman joukkueen avainpelaajia yms. ja edelleenkin, kerta jääkiekossa on säännöt, niin ihmettelen miksi tätä ei voitu hoitaa lajin sisällä. Tälle kaudelle lanseeratun nollatoleranssin piti kitkeä kahvaamiset ja roikkumiset, toki se sen on tehnytkin, mutta samalla peli on muuttunut ajoittain hippaleikkiä muistuttavaksi, jossa pienimmästäkin kontaktista rangaistaan. Jos kaksi pelaaja keskinäisestä sopimuksesta haluavat selvitellä välejään herrasmiesmäisesti kentällä, ei siihen jumaliste tulisi puuttua minkään virkavallan taholta. Kokisin, että selkään ja päähän kohdistuneet, sääntöjen rajamailla liikkuvat taklaukset ovat helvetin paljon vaarallisempia asioita kentällä verrattuna noihin tappeluihin. Mutta siltikin pitäisi muistaa, ettei lähdettäisi rankaisemaan seurausten vaan tekojen mukaan. Puhdas avojään pommi on puhdas, eikä se siitä muutu likaiseksi, vaikka sen kohde loukkaantuisikin.

Yllättäen kulttuuriministeri on tähänkin soppaan lyönyt lusikkansa, kuinka ollakaan.

edit: NHL:ssä tuollaisesta myllystä tulee muistaakseni 5 minsaa.Täällä joudut poliisitutkintaan.
hallucinogen

Posts: 8,190

#4609 • • hallucinogen Edain

Individual, 5.10.2006 22:22:
klip


Kulttuuri ministerille lähti just äsken terveisiä "kannattais keskittyä johonkin tärkeämpiin asioihin kuin siihen mitä jääkiekkokaukalossa tapahtuu" pikkasen repesin :D

--
pikku-*possu*

Individual

Posts: 10,942

#4610 • • Edited Individual HYPNO!

Juhgu, 5.10.2006 22:27:
---
Individual, 5.10.2006 22:22:
---
- - samalla peli on muuttunut ajoittain hippaleikkiä muistuttavaksi, jossa pienimmästäkin kontaktista rangaistaan. Jos kaksi pelaaja keskinäisestä sopimuksesta haluavat selvitellä välejään herrasmiesmäisesti kentällä, ei siihen jumaliste tulisi puuttua minkään virkavallan taholta.
---


Lol :D


No LOL vaan. Mä tarkoitin tuolla herrasmiesmäisyydellä sitä, että se tappelu tapahtuu todellakin usein ihan keskinäisestä sopimuksesta, eikä siihen, ei ainakaan niissä myllyissä mitä itse olen nähnyt sisällä pahempia koiruuksia, kuten esim. jossain snagarimatseissa, jossa kaksi kolme tyyppiä on yhden tyypin kimpussa.

edit: Mutta ookoo, herrasmiesmäinen tappelu. Olihan se hieman outo, koominenkin sanojen asettelu.
Individual

Posts: 10,942

#4611 • • Individual HYPNO!
Mutta nyt kun pahin savu on kaikonnut korvista, niin voisi hetken miettiä, että jos tästä tulisikin molemmille tuomio pahoinpitelystä. Tuleeko sitten lajista Suomessa, siis ainoana maana, jossa tätä maata harrastetaan, sellainen, jossa tappeluista pelin sisällä tulee tuomio pahoinpitelystä? Okei, entäs seuraavaksi? Eikö taklauksetkin ole tällä samalla logiikalla yrityksiä tuottaa vahinkoa toiselle ihmiselle. Vamman tuottaminen, mitä näitä termejä nyt onkaan? Otteluissa ovat kentällä pelaajien kanssa kolme tuomaria, heitä valvomassa erotuomaritarkkailijat ja pelaajien toimia tuomareiden lisäksi valvomassa sm-liigan kuripitovaliokunta. Ihmettelen, että eikö se riitä, koska ei mielestäni liiga kuitenkaan ole niin väkivaltainen, että siihen pitäisi puuttua tällaisten näytelmien avulla ihan valtiovallan taholta. Fyysinen, kyllä. Mutta sikailua, ei.
wiwi

Posts: 1,575

#4612 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yllätin tänään (taas) itseni tiirailemasta vanhempia miehiä.

Edit: Siis sillä silmällä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Individual

Posts: 10,942

#4613 • • Individual HYPNO!

Juhgu, 5.10.2006 22:27:
---
Individual, 5.10.2006 22:22:
---
- - samalla peli on muuttunut ajoittain hippaleikkiä muistuttavaksi, jossa pienimmästäkin kontaktista rangaistaan. Jos kaksi pelaaja keskinäisestä sopimuksesta haluavat selvitellä välejään herrasmiesmäisesti kentällä, ei siihen jumaliste tulisi puuttua minkään virkavallan taholta.
---


Lol :D


- "Pasi vanha kuoma, piti nyt ottaa puheeksi kun meillä oli tuossa tuo paitsiotilanne ensimmäisessä erässä..."
- "Niin, toverini Ryan. Lienee järkevintä selvittää tämä perinteitä kunnioittaen?"
- "Kyllä vain. Aloita sinä."
- "Ei ei, aloita sinä vaan, kun nyt ollaan teidän kentällä kuitenkin."
- "No jos kerran vaadit"
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*
*muks*


Joo, kun sä et edes halua ymmärtää, niin piruako tässä alkaa vääntää rautalangasta. Mä kuitenkin yritän kaivaa tähän suomalaisen jääkiekkoanalyytikon ja toimittajan P.Sihvosen Urheilulehdessä julkaistun kolumnin tästä samasta aiheesta, jonka suosittelen lukemaan.
Individual

Posts: 10,942

#4614 • • Edited Individual HYPNO!

Juhgu, 5.10.2006 22:55:
---
Individual, 5.10.2006 22:49:
---
Joo, kun sä et edes halua ymmärtää, niin piruako tässä alkaa vääntää rautalangasta.
---


No joo, kyllä mä tajusin sun pointin.


Hjuva.

Juhgu, 5.10.2006 22:55:
Sori jos sua hermostuttaa kun en osaa ottaa jääkiekkoa ja herrasmiesmäisiä nyrkkitappeluita vakavasti :)


Ei sitä tarvitse anteeksipyytää. Se hermostuttaa, että tässä maassa puututaan ihan valtiovallan taholta asioihin, vaikka ymmärrys ei riitä siihen, että tajuaisi mitä kentällä tapahtuu ja miksi. Itsekin olen yrittänyt ymmärtää lajin luonnetta ja taktiikkaa ja mm. sitä millä "pelikirjoilla" tietyt jengit pelaavat ja olen huomannut sen, että vaikka mulla siitä ehkä joku pikku haisu onkin, aivan hemmetin paljon on vielä opittavaa.

Juhgu, 5.10.2006 22:55:
Jos nyt yhtään lohduttaa, niin ei poliisin mun mielestä pitäisi tuohon oma-aloitteisesti puuttua.


Ei pitäisi ei.

edit: Mutta palatakseni vielä tuohon herrasmies-teemaan, niin eikö joskus ennen vanhaan todella "herrasmiesmäisesti" olla kaksintaisteluissa päästetty toisesta ilmat pihalle. Kävellään se joku 10 askelta selin ja sitten käännytään, ei yhtään liian aikaisin, muttei mielellään liian myöhäänkään. *justjoo*
Avatar
#4617 • • Edited Annakins Guest

kilobitti, 5.10.2006 23:05:
---
Annakins, 5.10.2006 11:02:
Jemenin 20 miljoonaa kansalaista omistavat n. 60 miljoonaa asetta *whaat*
---


Oletko varma? Tuossa lähteessä puhutaan 6 miljoonasta aseesta->
http://www.iansa.org/regions/nafrica/yemen-gun-law.htm



Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.
zaler

Posts: 1,545

#4618 • • zaler e h k i s

sune, 4.10.2006 20:26:
---
Oho..*nauru* mul lähti viime tammikuussa jonku danceteria reivailun jälkeen tunto molemmista isovarpaista eikä oo vielkää tullu takas.. *ding*
Varmaan pitäs mennä lääkäriin....*blush*


haha *nauru* normaalia...

--
let´s eat to the beat!

kilobitti

Posts: 2,419

#4619 • • kilobitti 1-2-3 techno

Annakins, 6.10.2006 08:34:
Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" http://www.economist.com/world/africa/displaystory.cfm?story_id=7944539 todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.



Mä itse asiassa löysin ton luvun eilen illalla muualtakin. Toisaalta löytyi myös tommonen vuodelta 2003-> http://tinyurl.com/l6oko

Muuten, en periaatteesta epäillyt sua, halusin vaan etsiä tuolle lähteen ennenku kerron eteenpäin*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#4620 • • Edited Annakins Guest

kilobitti, 6.10.2006 09:39:
---
Annakins, 6.10.2006 08:34:
Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" http://www.economist.com/world/africa/displaystory.cfm?story_id=7944539 todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.
---


Mä itse asiassa löysin ton luvun eilen illalla muualtakin. Toisaalta löytyi myös tommonen vuodelta 2003-> http://tinyurl.com/l6oko

Muuten, en periaatteesta epäillyt sua, halusin vaan etsiä tuolle lähteen ennenku kerron eteenpäin*hih*



*hih*

täytyy kyl myöntään, et kyllä muakin toi 60m vähän hämmästyttää. pitää tutkia asiaa :D

edit: typo