päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,775 views

wiwi

Posts: 1,575

#10641 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

nini, 25.2.2009 01:29:
Itken ja nauran samaan aikaan...aahahaaiaiah. ..only on PMS<3


:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ezzy

Posts: 8,060

#10642 • • ezzy Droid-pappa

wiwi, 25.2.2009 10:25:
---
nini, 25.2.2009 01:29:
Itken ja nauran samaan aikaan...aahahaaiaiah. ..only on PMS<3

---

:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.



argh *lmao*
wiwi

Posts: 1,575

#10643 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ezzy, 25.2.2009 10:27:
---
argh *lmao*



Jep. Jokanen uus päivä mun kanssa on seikkailu. *iloinen*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Funktion

Posts: 1,720

#10644 • • Funktion over 9000
Uni mitä näin yöllä... Kuljin keskustassa pistämässä ihmisiä tajuttomaksi huutamalla niille "ROAR"! O_o

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Minnalilla

Posts: 418

#10645 • • Minnalilla
- näin yöllä 6 opettajasta unta, joka on vielä uskomattoman oksettava.

- Unohdin äiteen nimpparit/iskän synttärit.. *toktok**whaat*

--
tilulileii!

SyndroDome

Posts: 1,103

#10646 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Haukotush. About 15h dösäilyä ja 0h unta takana *haukottel* ja huomenna about sama ralli edessä *pepsodent* Mukavaa hommaa tää matkustaminen *hih*

--
Life is full of choises.

mariq

Posts: 2,154

#10647 • • mariq

wiwi, 25.2.2009 10:25:
---
:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.


Noi on kauheita tilanteita! Mulle iski kans hysteerinen itkukohtaus pari viikkoo sitte, kun olin ihan ajatuksissani astumassa kotiovesta sisään luullen että koti on tyhjä, ja oven takana onkin mies iloisesti vastassa.. Säikähdin niin hirveästi että putosin polvilleni lattialle ja nyyhkytin siinä pari minuuttia *nauru* *blush*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Janisa

Posts: 2,226

#10648 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

mariq, 26.2.2009 11:57:
---
wiwi, 25.2.2009 10:25:
---
:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.

---

Noi on kauheita tilanteita! Mulle iski kans hysteerinen itkukohtaus pari viikkoo sitte, kun olin ihan ajatuksissani astumassa kotiovesta sisään luullen että koti on tyhjä, ja oven takana onkin mies iloisesti vastassa.. Säikähdin niin hirveästi että putosin polvilleni lattialle ja nyyhkytin siinä pari minuuttia *nauru* *blush*



Ihanaa! Vihdoin joku muukin sanoo tän ääneen! Oon ne muutamat kerrat kun tällasta on itselle tapahtunut miettinyt, että oonkohan mä ihan pimee, mutta en näköjään ole! *hihu*
Sitä vaan pillahtaa itkuun ollessaan niin omissa maailmoissaan ja turvallisin mielin kun tollanen "säikähdys" tulee.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

KooKie

Posts: 4,338

#10649 • • KooKie aka. Petress Pan
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#10650 • • ezzy Droid-pappa
Miettikää miten vitun sekavaa on olla mies seurassanne *lmao*

*hiiviskelm* *pepsodent*
Avatar
#10653 • • Annakins Guest
Tää on ollu ihan kreisi päivä ja oon tehnyt noin seitsemää asiaa samanaikaisesti.

Loppuukohan tää kiire koskaan?
asdf

Posts: 3,155

#10654 • • asdf

KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D



Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
KooKie

Posts: 4,338

#10655 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

---

Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p



No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Syce

Posts: 1,649

#10656 • • Syce

KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

---

Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p

---


No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D




Pitäisköhän munkin vaihtaa pillereitä, kun mä nauran täällä aivan helvetisti *nauru* vai onx tää ihan normaalia? O.o
Amma

Posts: 2,383

#10657 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Osallistuin gallupiin, jonka kysymykset liittyivät päivittäiskosmetiikkaan. Aluksi aiheena oli ripsivärin käyttö ja ainakin viidellä sivulla kysyttiin, minkä sivulla olevista noin kymmenestä ripsiväristä valitsisin. Oli aika jännästi tehty systeemi, koska nähdäkseni sivulta toiselle vaihtoehdot olivat täysin samat, mutta niiden paikat ja niille asetetut hinnat vaihtelivat suuresti. Ainakin nähtäneen, vaikuttaako hinta tai merkki valintaan.

--
*etsiskel*

Liina

Posts: 161

#10658 • • Liina Ratamurmeli
Sanoin äsken pomolleni lähteväni kaupunkilomalle pääsiäisenä (pe-ma) ja se kun on tommonen pidennetty viikonloppu niin ei joudu vapaata ottamaan, mutta kun sanoin että kone laskeutuu takas suomeen ma iltana vasta 22.40, että en varmaan tiistaina jaksa heti klo 8 tulla töihin, niin kysyi itse heti että "haluutsä olla pois sen tiistain? tai voitsa tulla vaikka puolen päivän aikaankin, niin saat semmosen pehmeen laskun työntekoon, ihan miten vaan?". Ja ihmetyttää sen takia, kun mulla ei oo mitään ylimääräsiä vapaapäiviä edes kerääntyny, mutta kelpaa kyllä mulle (en kyllä ajatellut pitää vapaata koko päivää) *hihu*
vns

Posts: 276

#10659 • • vns
Näin unta että kävin ostaa laskiaispullia mut kahvikin oli aamulla loppu. :(
wiwi

Posts: 1,575

#10660 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Aamut on tässä talossa mielenkiintoisia. Mä herään herkemmin kuin sängyn toisella puoliskolla nukkuva. Se joutuu sen sijaan johonkin hämärän rajamaille, jossa uni ja valve sekottuu. Tänä aamuna havahduin huutoon: "Sakke maaliin! Ja Kölli kanssa kentälle!" (Kuulemma hifkin pelaajia 90-luvulta.) Vastaavasti saattaa kuulua että "porkkanoita, porkkanoita!" tai "vitusti bissee!" tai tai...

Sitä en sentään ollut näkemässä kun sama mies oli herännyt keskellä yötä epämiellyttävään kipuun ja herätessään tajunnut raapivansa selkäänsä ikkunalaudalla olleella kaktuksella. :DDD

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.