päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,083 views

Funktion

Posts: 1,720

#10602 • • Funktion over 9000

polly, 17.2.2009 15:10:
---
ezzy, 17.2.2009 15:06:

Ahh se oli jo huollossa asti.

---


sehän juuri se o_O olikin et kolme viikkoa huollossa ja sit ilmoitetaan et ei mitään vikaa ole. (aikaisemmin kun soitin niin sano et on varaosat tilauksessa :D :D )



Mun kokemukset Acerin takuuhuollosta on vähän samanlaisia.. Kone lopetti käynnistymisen, ja lähti takuuhuoltoon. Kävi siellä yhteensä kolme kertaa. Tuli joka kerta takaisin lapun kanssa jossa luki "emolevy, prosessori ja etukuori vaihdettu. Laitteen toiminta testattu; OK".

Tuli siis joka kerta samassa kunnossa takasin. Loppuviimeks laitteen myyjä otti sen Acerin takas ja antoi 300€ kalliimman LG:n tilalle..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#10603 • • Edited Funktion over 9000
Menikin vappusuunnitelmat kerralla uusiksi. Tämä vappu menee Muonion tienoilla, serkun häissä! Helmi reissu tiedossa. 1000km. O_o

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Freja

Posts: 8,775

#10604 • • Freja Sihteeri
Ruisrockin liput 105 euroa kolme päivää O_o
Oon selkeestikin jääny vähä pimentoon näistä viime vuosina kasvaneista festarilippuhinnoista :D
Provinssia vois harkita, töiden merkeissä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JasoX

Posts: 378

#10605 • • JasoX Ruoska

Freja, 17.2.2009 18:16:
Ruisrockin liput 105 euroa kolme päivää O_o
Oon selkeestikin jääny vähä pimentoon näistä viime vuosina kasvaneista festarilippuhinnoista :D
Provinssia vois harkita, töiden merkeissä.



siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)

--
heartbeat will never fade

Freja

Posts: 8,775

#10606 • • Freja Sihteeri

JasoX, 17.2.2009 18:53:
siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)



Joo sinne oonkin suuntaamassa, mietityttää vaan noiden suurimpien festareiden nykyiset hinnat. Puuh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JasoX

Posts: 378

#10607 • • JasoX Ruoska

Freja, 17.2.2009 18:55:
---
JasoX, 17.2.2009 18:53:
siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)

---


Joo sinne oonkin suuntaamassa, mietityttää vaan noiden suurimpien festareiden nykyiset hinnat. Puuh.



Totta että noi suuret alkaa olee jo aika ikävissä hinnoissa, eli itsellä ei ainakaan riitä kapitaali lähteä enään minnekään =(

--
heartbeat will never fade

Takyon

Posts: 2,945

#10608 • • Takyon Möwkö
Voicen aamun uutisotsikoissa, "tutkimus: tupakka tappaa rikkaan siinä missä köyhänkin". Siis mitä vittua? Mikä tässä ylittää uutiskynnyksen? Ja miks yleensäkään kukaan tekee tollasta tutkimusta itsestäänselvyydestä? On jumankauta näköjään tutkijoillakin tylsä elämä..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#10609 • • Lost-Soul los pallos

Takyon, 18.2.2009 09:15:
Voicen aamun uutisotsikoissa, "tutkimus: tupakka tappaa rikkaan siinä missä köyhänkin". Siis mitä vittua? Mikä tässä ylittää uutiskynnyksen? Ja miks yleensäkään kukaan tekee tollasta tutkimusta itsestäänselvyydestä? On jumankauta näköjään tutkijoillakin tylsä elämä..


Tää on mun aamun piristys.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Amma

Posts: 2,383

#10610 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Takyon, 18.2.2009 09:15:
Voicen aamun uutisotsikoissa, "tutkimus: tupakka tappaa rikkaan siinä missä köyhänkin". Siis mitä vittua? Mikä tässä ylittää uutiskynnyksen? Ja miks yleensäkään kukaan tekee tollasta tutkimusta itsestäänselvyydestä? On jumankauta näköjään tutkijoillakin tylsä elämä..


Mitä omiin silmiini on viime vuosina osunut erilaisia uutisoituja tutkimustuloksia, niin varsin moni niistä on tuntunut menevän kategoriaan: "Wtf? Mä oisin voinu kertoa ton teille ihan ilmaseks ja tutkimattakin..." Mutta kun lähtökohta on se, että kaikki pitää kyseenalaistaa ja siitä vielä maksetaankin.

--
*etsiskel*

akir0

Posts: 2,554

#10611 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o
wiwi

Posts: 1,575

#10612 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 18.2.2009 09:15:
Voicen aamun uutisotsikoissa, "tutkimus: tupakka tappaa rikkaan siinä missä köyhänkin". Siis mitä vittua? Mikä tässä ylittää uutiskynnyksen? Ja miks yleensäkään kukaan tekee tollasta tutkimusta itsestäänselvyydestä? On jumankauta näköjään tutkijoillakin tylsä elämä..


Mä miettisin median roolia tuossa ennen kuin tutkijan mielenterveyttä. Se on aika uskomatonta, kuinka päin helvettiä noista "uutisoidaan" ja miten tuloksia tulkitaan. Vaikea uskoa, että jonkun tutkimusongelma olisi että tappaako tupakka sekä köyhän että rikkaan. *justjoo*

Edit. Ja esimerkkejä löytyy. Satun istumaan just tällä hetkellä tiedeviestinnän luennolla.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#10613 • • Takyon Möwkö

wiwi, 18.2.2009 17:09:
Mä miettisin median roolia tuossa ennen kuin tutkijan mielenterveyttä. Se on aika uskomatonta, kuinka päin helvettiä noista "uutisoidaan" ja miten tuloksia tulkitaan. Vaikea uskoa, että jonkun tutkimusongelma olisi että tappaako tupakka sekä köyhän että rikkaan. *justjoo*

Edit. Ja esimerkkejä löytyy. Satun istumaan just tällä hetkellä tiedeviestinnän luennolla.



Juu, totta. Varsinkin nää iltapäivälehdet ja muut kohujulkaisut saa noi otsikot väännettyä jotenkin niin väärin ymmärrettävään muotoon että jos lukis pelkkiä lööppejä niin tää maailma näyttäis aika erilaiselta. Mut koska tuolla voicella näkyy vain otsikot eikä oikeasti huvittanu pätkääkään alkaa ettimään tuosta mitään lisädataa niin näin se sitten näkyy.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

inneah

Posts: 704

#10614 • • inneah ...Trust no one...

inneah, 29.1.2009 02:15:
Mun Wii fit age oli tänään 36 :D
KOLKYTKUUS :DDDDD



ja nyt se oli 40 :DDDDD
mitä vittua??!!!! :DDDDD

--
nahkalakanat

UnityF

Posts: 15,721

#10615 • • UnityF joo just se

akir0, 18.2.2009 10:38:
Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o




Ssshhh... Ei kerrota kenellekkään niin miekin kuuntelin pari päivää sitten.*hih*
Yleensä joudun kuuntelee sitä kun ukko on kotona, mut nyt ukko oli poissa ja laitoin soimaan enkä edes vaihtanu. *ding*
crissy

Posts: 1,958

#10616 • • crissy

akir0, 18.2.2009 10:38:
Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o



mä oon vahingos kuunnellu suomiräppii*poks* töissä joutui kuuntelemaan ja sit "vahingos" kuuntelin vielä himassa pariinki otteeseen ja tykkäsin! mm. fintelligens ja kapasiteettiyksikkö :D
hemuz

Posts: 2,178

#10617 • • hemuz kätevä emäntä

crissy, 19.2.2009 09:48:

mä oon vahingos kuunnellu suomiräppii*poks* töissä joutui kuuntelemaan ja sit "vahingos" kuuntelin vielä himassa pariinki otteeseen ja tykkäsin! mm. fintelligens ja kapasiteettiyksikkö :D



fintelligens ja kapasiteettiyksikkö <3
crissy

Posts: 1,958

#10619 • • crissy

hemuz, 19.2.2009 09:58:
---
crissy, 19.2.2009 09:48:

mä oon vahingos kuunnellu suomiräppii*poks* töissä joutui kuuntelemaan ja sit "vahingos" kuuntelin vielä himassa pariinki otteeseen ja tykkäsin! mm. fintelligens ja kapasiteettiyksikkö :D

---


fintelligens ja kapasiteettiyksikkö <3



ennen en voinu sietää.. Mut on aivopesty *sydän*