päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,374 views

Avatar
#10581 • • gnomex Guest

Jocular, 14.2.2009 12:53:
Aamulla parvekkeella värjötellessäni näin alakerran hevarin lähtevän sauvakävelemään. Pitkä liuhuletti liehuen, maastopöksyjen ja ketjujen kilkkuessa se viuhto menemään ja vielä kaiken kruunas ku takin selkämyksessä luki prkleen isolla METAL.. O_o


Joku iljettävä sivarihintti *uros*
Minnalilla

Posts: 418

#10582 • • Minnalilla
Yön O_o

Tulin kotiin, ajoin vissii rusakon päälle *ding**eiei**poks*

--
tilulileii!

Chatte

Posts: 4,085

#10583 • • Chatte Team Teknolipat :)

wiwi, 2.2.2009 15:06:
Eilinen dokkari Turkmenistanin meiningistä. Ruhnama - pyhän kirjan varjossa oli sen nimi. Suosittelen todella lämpimästi kaikille, löytyy varmaan Yle Areenasta. Oli kyllä jotain niin käsittämätöntä se meininki, että ois ollu helppo uskoa koko dokkarin olevan huono läppä. Vieläkin aika O______o - olo.


Tismalleen samanlaiset fiilikset jäi tuosta dokkarista. Vähänkö ois siistiä lähtee käymään Turkmenistanissa.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Amma

Posts: 2,383

#10585 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Olen joutunut soittamaan tällä viikolla 2 kertaa hätänumeroon (eri päivinä, täysin eri asioista ja eri paikkakunnilla). Osuipa näköjään toinen puhelu vielä hätänumeropäivään (11.2.).

--
*etsiskel*

Janisa

Posts: 2,226

#10588 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Amma, 15.2.2009 16:53:
Olen joutunut soittamaan tällä viikolla 2 kertaa hätänumeroon (eri päivinä, täysin eri asioista ja eri paikkakunnilla). Osuipa näköjään toinen puhelu vielä hätänumeropäivään (11.2.).



Kiitos siitä toisesta. *hali*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Amma

Posts: 2,383

#10589 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Janisa, 15.2.2009 20:12:
Kiitos siitä toisesta. *hali*


Eipä kestä, ystäväiseni. *hali*

--
*etsiskel*

Avatar
#10591 • • Annakins Guest
Jotta paasin Muscatista Jerusalemiin piti ensin lentaa Bahrainiin, sielta Ammaniin, ottaa Ammanin kentalta taksi rajanylityspisteelle, menna bussilla Allenbyn sillan yli Lansirannalle ja siita autokyydilla Jerusalemiin :D

Aikaa meni 12 tuntia, matkaa ehka +/-2000 kilsaa :D
Siren

Posts: 826

#10592 • • Siren Seinäruusu
Näin viime yönä painajaista, joka oli todella pelottava ja pelotti alkaa uudestaan taas nukkumaan siihen herättyä.. Kummalisen tosta teki ainoostaan se, että unessa esiintyneet henkilöt oli Salkkareitten näyttelijöitä :D :D Mä olin Jenni ja mun poikaystävä oli Ossi. Unen pahis oli Jarkon tyttöystävä Niina *nauru*

Pitäs varmaa jättää sarja suosiolla unohuksiin, ku on liian pelottava meikäläiselle *hih*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

SyndroDome

Posts: 1,103

#10593 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Siren, 16.2.2009 18:43:
Näin viime yönä painajaista, joka oli todella pelottava ja pelotti alkaa uudestaan taas nukkumaan siihen herättyä.. Kummalisen tosta teki ainoostaan se, että unessa esiintyneet henkilöt oli Salkkareitten näyttelijöitä :D :D Mä olin Jenni ja mun poikaystävä oli Ossi. Unen pahis oli Jarkon tyttöystävä Niina *nauru*

Pitäs varmaa jättää sarja suosiolla unohuksiin, ku on liian pelottava meikäläiselle *hih*



=D Nyt tuli salkkareita ikävä :)

--
Life is full of choises.

Siren

Posts: 826

#10594 • • Siren Seinäruusu

SyndroDome, 16.2.2009 19:01:
---
Siren, 16.2.2009 18:43:
Näin viime yönä painajaista, joka oli todella pelottava ja pelotti alkaa uudestaan taas nukkumaan siihen herättyä.. Kummalisen tosta teki ainoostaan se, että unessa esiintyneet henkilöt oli Salkkareitten näyttelijöitä :D :D Mä olin Jenni ja mun poikaystävä oli Ossi. Unen pahis oli Jarkon tyttöystävä Niina *nauru*

Pitäs varmaa jättää sarja suosiolla unohuksiin, ku on liian pelottava meikäläiselle *hih*

---


=D Nyt tuli salkkareita ikävä :)



Mielenkiintosta muuten, et Kimmo ei esiintyny unessa Seppo Taalasmaana *tirsk*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Umbala

Posts: 769

#10595 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

SyndroDome, 16.2.2009 19:01:

=D Nyt tuli salkkareita ikävä :)


Mä mietin eka hetken, miten hemmetissä voi tulla salkkareita ikävä, varsinkaan etelän lämmössä, mutta totta tosiaan voihan sitä syöpääkin tulla ikävä niin miksei salkkareita.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Takyon

Posts: 2,945

#10596 • • Takyon Möwkö

Umbala, 16.2.2009 19:26:
---
SyndroDome, 16.2.2009 19:01:

=D Nyt tuli salkkareita ikävä :)

---

Mä mietin eka hetken, miten hemmetissä voi tulla salkkareita ikävä, varsinkaan etelän lämmössä, mutta totta tosiaan voihan sitä syöpääkin tulla ikävä niin miksei salkkareita.



:D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

polly

Posts: 1,259

#10597 • • polly Herra
Koneeni meni tilttiin noin 3 kolme viikkoa sitten, tiltillä takoitan että ei lähde ollenkaan päälle, ei esim lataa biosia. nyt sain huollosta vastauksen että koneessa ei ole mitään vikaa, windows on vaan kaatunut ja minun olisi syytä asentaa windows uudestaan :D
tuli vaan tässä mieleen että kuinkakohan sen windowsin asennetaan uudestaan jos ei saa cd asemalta bootattua o_O
ezzy

Posts: 8,060

#10598 • • ezzy Droid-pappa

polly, 17.2.2009 14:15:
Koneeni meni tilttiin noin 3 kolme viikkoa sitten, tiltillä takoitan että ei lähde ollenkaan päälle, ei esim lataa biosia. nyt sain huollosta vastauksen että koneessa ei ole mitään vikaa, windows on vaan kaatunut ja minun olisi syytä asentaa windows uudestaan :D
tuli vaan tässä mieleen että kuinkakohan sen windowsin asennetaan uudestaan jos ei saa cd asemalta bootattua o_O



Kokeillu resetoida biosia emolevyltä?
ezzy

Posts: 8,060

#10600 • • ezzy Droid-pappa

polly, 17.2.2009 14:55:
---
ezzy, 17.2.2009 14:44:
---

Kokeillu resetoida biosia emolevyltä?

---


no enpä ole kokeillut :D

kone on takuuhuollossa niin en kyllä ota sitä tossa kunnossa takaisin.
saavat kyllä näyttää siellä huollossa että kuinka saan koneen siihen tilaan että uudelleen asentaminen on mahdollista



Ahh se oli jo huollossa asti.