päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,229 views

Heli

Posts: 1,489

#10542 • • Heli vai kuka se oli

domi, 2.2.2009 10:10:
---
Heli, 2.2.2009 10:06:
mä asun vaasassa o___O

---

Vaasassa asuminenko ei ole ok?




no on se ihan ok kai, mut tuntuu oudolta näin monen vuoden jälkeen olla takas tääl o___O

--
ei se väärin ole.

wiwi

Posts: 1,575

#10543 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Eilinen dokkari Turkmenistanin meiningistä. Ruhnama - pyhän kirjan varjossa oli sen nimi. Suosittelen todella lämpimästi kaikille, löytyy varmaan Yle Areenasta. Oli kyllä jotain niin käsittämätöntä se meininki, että ois ollu helppo uskoa koko dokkarin olevan huono läppä. Vieläkin aika O______o - olo.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10544 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Äsken tuli bussissa koettua todellinen WTF-fiilis..*ding*

Edessäni istui tummaihoinen mies. Bussista oli jäämässä pois aivan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Kun nainen käveli miehen ohi, hän kysyi mieheltä jotain englanniksi..En aluksi kuullut mitä nainen kysyi, mutta sitten korviini osui sana "penis". En ole aivan varma mitä nainen sanoi, mutta kuulin keskustelun menevän jotakuinkin näin:

N: Do you have big penis?
M: Excuse me what?
N: Do you have big penis?
M: You mean am I Finish?
N: No, do you have good erection?
M:????????*ding* mmmmm..I don't know..
N: Maybe you should go to a plastic surgery!

Tämän jälkeen nainen hyppää bussista ulos. Mies jäi ihan hämilleen ja ite oli aivan äimänkäkenä ja ihan WTF!? Siis millä oikeudella se nainen meni siltä mieheltä tollasta kysymään? Meinasin huudella ihan sopimattomia sen naisen perään!

Joku roti nyt sentään tai sit se akka oli vaan TOSI puutteessa!

*ding**nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Minnalilla

Posts: 418

#10545 • • Minnalilla
No jöh, tänään alko työharjottelu.. kerkesin olee 3h töis nii pääsin jo paikalliseen sanomalehteen *pepsodent*

kuulemma ei oo mikää pieni kuva tulos O_o kivaa.

--
tilulileii!

Kolera

Posts: 4,256

#10547 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Eikös se oo jokaisen oikeus kysyy ihmisiltä mitä vaan jos tekee mieli?

vaikkei ees oo =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mar6

Posts: 2,178

#10548 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa. *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

Yallu

Posts: 1,910

#10549 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 2.2.2009 16:23:
Äsken tuli bussissa koettua todellinen WTF-fiilis..*ding*

Edessäni istui tummaihoinen mies. Bussista oli jäämässä pois aivan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Kun nainen käveli miehen ohi, hän kysyi mieheltä jotain englanniksi..En aluksi kuullut mitä nainen kysyi, mutta sitten korviini osui sana "penis". En ole aivan varma mitä nainen sanoi, mutta kuulin keskustelun menevän jotakuinkin näin:

N: Do you have big penis?
M: Excuse me what?
N: Do you have big penis?
M: You mean am I Finish?
N: No, do you have good erection?
M:????????*ding* mmmmm..I don't know..
N: Maybe you should go to a plastic surgery!

Tämän jälkeen nainen hyppää bussista ulos. Mies jäi ihan hämilleen ja ite oli aivan äimänkäkenä ja ihan WTF!? Siis millä oikeudella se nainen meni siltä mieheltä tollasta kysymään? Meinasin huudella ihan sopimattomia sen naisen perään!

Joku roti nyt sentään tai sit se akka oli vaan TOSI puutteessa!

*ding**nauru*


*lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#10550 • • ezzy Droid-pappa

Mar6, 2.2.2009 22:12:
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa. *lmao*



Toi on kyl oikeesti outo fiilis, itse olin jouluna muutaman päivän lähes ilman nettiä. Lähes meaning et käytin ehkä muutaman minsan koko aikana nettiä :P Ku pystyiski olee pidempään ilman :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#10551 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 3.2.2009 11:07:
---
Mar6, 2.2.2009 22:12:
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa. *lmao*

---

Toi on kyl oikeesti outo fiilis, itse olin jouluna muutaman päivän lähes ilman nettiä. Lähes meaning et käytin ehkä muutaman minsan koko aikana nettiä :P Ku pystyiski olee pidempään ilman :D



Mä sain viime kesänä olla kerrankin ihan ypönä mökillä monta päivää. Siellä ei ole sähköä, eikä muitakaan nykyaikaisia vempeleitä, niin tein päätöksen olla ihan kunnolla eristyksissä. Sen verran sentään annoin periksi, että kerran päivässä (noin klo 17, ennen kuin aloin lämmittämään saunaa) katsoin puhelut ja viestit puhelimesta ja kuittasin porukoille olevani OK.

Oli kyllä suhteellisen vapauttavaa, mutta seuraavan kerran kun löysi koneen ääreen, niin äkkiä piti katsoa kaikki mahdolliset paikat läpi, että mitä on elämästään missannut *hih*

Nyt oon myös kotona aika usein jättänyt laittamatta koneen päälle. En tiedä miksi, jotenkin se kone on vain niin maagisen vetovoimainen, että jos se on päällä, niin kyllä sitä koko ajan rämppää.
noena

Posts: 3,138

#10552 • • noena first breath after coma
Oon mäki kyl taas yks renttu, oli muuten hyvä päivä mut heti kun alko vituttaa niin kipasin shelliltä kaks siduu ja lisää röökiä :P

--
TwistedLife™ Amusement Park

Birgie

Posts: 1,311

#10553 • • Birgie Kikati
Työt loppuu sittenkin vaikka kuinka on puhuttu vakinaistamisesta. Tää on niin taas mun tuuria. Ja työt voi loppua jo aiemmin kun saamme yt-neuvottelut käyntiin.

En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa. *justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10554 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Repesin ratikassa ääneen tänään testiviestille metrolehdessä:

"Sinä kampin myyjä, sanoit "hyvää päivänjatkoa", vaikka oli jo ilta."
nimim. vähän tarkkuutta siihen touhuun

:DD on joku vaivautunu oikeen lähettään viestin

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Miinapiina

Posts: 3,494

#10555 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Hyzenthlay, 4.2.2009 20:20:
Repesin ratikassa ääneen tänään testiviestille metrolehdessä:

"Sinä kampin myyjä, sanoit "hyvää päivänjatkoa", vaikka oli jo ilta."
nimim. vähän tarkkuutta siihen touhuun

:DD on joku vaivautunu oikeen lähettään viestin



haha, naureskelin ihan samalle *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Minnalilla

Posts: 418

#10556 • • Minnalilla
lehdessä kuvani O_o miks sen pitää olla noin perkeleen iso.. =D

--
tilulileii!

lostgone

Posts: 2,493

#10558 • • lostgone
Se siirsi tapaamista kahdesti, tuli myöhässä ja lähti aikaiseen toisen tytön takia. Emme ole enää Kansasissa. Syön hämmennykseeni hänen tuomaa kuivalihaa. *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.