päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,348 views

Takyon

Posts: 2,945

#10501 • • Takyon Möwkö

Snaggo, 23.1.2009 18:01:
---
ezzy, 23.1.2009 17:53:

veikkasin, että molemmat säätää ns. Wave-volaa windowsista. Ainakin sitä Winamp-säätää.

---


Hmm, youtube i kylläkään säädä winampia eikä ääniasetuksissa liiku mikään liuku.



Veikkaisinpa että se juutuubin liuku säätää ääntä sen fläshin kautta, mutta se ääni silti tulee sieltä windowsin wave kanavan läpi jolloin se winampin säätö vaikuttaa myös juutuubiin

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Verano

Posts: 4,649

#10502 • • Verano Merituuli

Freja, 25.1.2009 08:41:
Kun heräsin, ihan eka ajatus mikä mulla oli, oli et mul soi päässä se hemmetin "Sex on fire"-biisi. Wtf? :D



Mainio biisi ja melkoisen seksikäs ääni, indeed. Joutu vähän kuuntelemaan.
Takyon

Posts: 2,945

#10506 • • Takyon Möwkö
Mulle tuli tänään Sampo pankista kirje, pelästyin jo että joko ne taas erehtyy luulemaan mua asiakkaakseen. Mä en tuon pankin palveluihin koskis pitkällä tikullakaan. Sisällä sitten kerrottiin että mä oon ostanu Tikkurilan lidlistä 22.5.2008 jotain reilulla viidellä eurolla, mutta sitä ei ole veloitettu mun tililtä ja se veloitetaan 6.2 o_O Valvoja, viive?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

julia

Posts: 39

#10508 • • julia
Minä, kaikista maailman ihmisistä, olen siivonnut viimeisen kahden viikon aikana suunnilleen joka päivä. Tänäänkin pyörin n. tunnin verran imurin ja luutun kanssa pitkin kämppää. Mikä vaivaa?!*ding*
wiwi

Posts: 1,575

#10509 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Öääh. Syön aamupalaa. Eilen heräsin kolmelta, tänään sentään jo puol kaks. Vois vaan nukkua ja nukkua. Hyvin voimakas "ei pysty"- olo.

Äääh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#10510 • • Takyon Möwkö
Tiistaiaamun ensimmäinen asiakas klo 7.40 - nuori nainen - oli tulossa baarista o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Snaggo

Posts: 1,147

#10511 • • Snaggo ;__;

julia, 26.1.2009 21:51:
Minä, kaikista maailman ihmisistä, olen siivonnut viimeisen kahden viikon aikana suunnilleen joka päivä. Tänäänkin pyörin n. tunnin verran imurin ja luutun kanssa pitkin kämppää. Mikä vaivaa?!*ding*



Välttelet jotai muuta tärkeätä tekemistä, kuten kokeisiin lukemista. ?
Itellä kans joskus iskeny siivoushimo silloin kun on ollut jotain tekemistä mitä ei millään haluais tehdä.

--
bojoing.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10512 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Miiiitä vittua? :DDDD Alkaa nää softat käymään jo vähän turhan "käyttäjäystävällisiks".

Ostin tässä alekorista Medieval 2 Total war Goldin. Ilokseni installointia aloittaessa huomasin, ettei installeri anna valita asennushakemistoa, vaan defaulttina yrittää tunkea sitä C: -asemalle. Siinähän yrittää, kun mun C:llä on 4 gigaa vapaana ja peli vaatii 12 gigaa (tyhjänäkin mun C: on vaan 20 giganen). *joo*

:D Voihan vinetto, en kyllä lähde partitioimaan koko paskaa uusiks yhen pelin takia.

Löysin kyllä tuolta DVD:ltä pelkän M2TW:n setupin (ei Gold), joka antaa ainakin asentaa ton peruspelin muualle kun C:lle. Saas nähä sitten miten ton Goldin saa kehiin.

Mutta joo, kiitti vaan Creative Assembly. Jatkakaa samaan malliin. *eiei*

edit: Saa nää lisäritkin näemmä asennettua yks kerrallaan tuolta kakkosdiskiltä. Menee vaan hetki aikaa.
julia

Posts: 39

#10514 • • julia

Snaggo, 27.1.2009 15:54:
---
julia, 26.1.2009 21:51:
Minä, kaikista maailman ihmisistä, olen siivonnut viimeisen kahden viikon aikana suunnilleen joka päivä. Tänäänkin pyörin n. tunnin verran imurin ja luutun kanssa pitkin kämppää. Mikä vaivaa?!*ding*

---


Välttelet jotai muuta tärkeätä tekemistä, kuten kokeisiin lukemista. ?
Itellä kans joskus iskeny siivoushimo silloin kun on ollut jotain tekemistä mitä ei millään haluais tehdä.



Hyvinkin totta tuo! Siivosin muuten taas tänään. Lattiat kuluu kohta puhki, kun luuttuan niitä liikaa.
wiwi

Posts: 1,575

#10516 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Amma, 28.1.2009 00:50:
http://kauppa.extremevideo.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=makiaboxer

Esittelyssä:
Makia mustat boxerit kondomitaskulla.

...Enpä ollu ennen törmänny. Onks nää kovinkin yleisiä?


Öh. Haha.
Noilla näyttäisi olevan myös "Rahat takaisin" - takuu. Meinaakohan se, että jollei kondomeille tuu käyttöä, niin saa rahansa takaisin?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10517 • • Hitchhiker
Kaksi olutta ja iskee päähän tällä tavalla, tosin sauna takana mutta *täh*.
Josssu

Posts: 506

#10520 • • Josssu
Oikeastaan tää on lauantain mitä *ittua.

Olin röökillä rose gardenin edessä kun swengistä tuli kovaa vauhtia joku poika ja nappasi multa röökin suusta ja huus, että vitun huora. Poika jatko kovaa vauhtia matkaansa roballe polttaen mun tupakkaa.

Jäätiin siihen seisomaan kaverin kanssa vähän monttu auki.