päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,644 views

UnityF

Posts: 15,721

#10461 • • UnityF joo just se

Miinapiina, 19.1.2009 09:21:

järkyttävää, miten joku voikin olla noin mustavalkoinen... mun puolesta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee tässä päivähoito- // kotihoitoasiassa. ei mun mielestä kotiäidit oo huonompia kuin päivähoitoon lapsensa vievät, eikä toisinpäin...



TODELLAKIN. huoh ton muijan juttuja muutenkin.. en tiedä itksisinkö vai nauraisinko.
*nauru**poks*
Miinapiina

Posts: 3,494

#10463 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/782510?mikkonen_timo_t.a.
sorry, pakko :D

"– Tämä totalitaristinen hoitojärjestelmä, joka on siis houkutusjärjestelmä, ei toiminut Neuvostoliitossa, ei natsi-Saksassa, Italiassa eikä se toimi Suomessakaan. Tämän järjestelmän tulos on sen mukainen, ruumiita tulee joka puolelta." *whaat*


"Minkälaiset kasvatusperiaatteet teillä on omia poikia kohtaan?

- Ihan terveet suomalaiset kasvatusperiaatteet, joihin kuuluvat toisten huomioon ottaminen ja hyvä käytös, asiat joissa tunne kehittyy."


aijoo, unohtu tää
http://www.vihrealanka.fi/node/1183
ei tolla tyynysodan vastapuolellakaan oo kaikki inkkarit kanootissa, hyviä argumenttejä sillä tosin oli päivähoidon puolesta, mutta tuosta kirjoituksesta ilmenee seuraavaa:

"Mahdollisimman varhaisen päivähoidon tulisi olla osa oppivelvollisuutta, ei vapaaehtoista." (päivähoito pakolliseksi????)

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#10464 • • Edited Heli vai kuka se oli
123232454773.jpg

sry, en saanu koneelta lisättyä. ja toimiiks toi linkkikään... *igor*

--
ei se väärin ole.

Funktion

Posts: 1,720

#10465 • • Funktion over 9000
Sain kirjeen.. Siis ihan aidon paperisen, käsinkirjoitetun kirjeen! Kamalasti kyseltiin kuulumisia, mitä kuuluu "maaseudulle" ja voivoteltiin eroa mutta ei sitten ole viitsiny laittaa nimeään kirjeeseen! Miten joku voi unohtaa kirjeeseen laittaa nimensä? O_o

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Minnalilla

Posts: 418

#10466 • • Minnalilla
Meinasin pyöryä verikokeeseen *whaat*

--
tilulileii!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#10468 • • Kon-tiki The Unsinkable

Miinapiina, 20.1.2009 10:50:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/782510?mikkonen_timo_t.a.
"Minkälaiset kasvatusperiaatteet teillä on omia poikia kohtaan?

- Ihan terveet suomalaiset kasvatusperiaatteet, joihin kuuluvat toisten huomioon ottaminen ja hyvä käytös, asiat joissa tunne kehittyy."



Lisäänpä juorulehtien pitkäaikaisena lukijana senkin, että Nina Mikkosella ei kuitenkaan ollut ainakaan ylipääsemättömiä ongelmia viedä nykyistä miestään Timo T.A:ta tämän edelliseltä vaimolta, joka myös oli kasvattanut lapsia kotirouvana. Kyllä perheenrikkojana on sitten hyvä puhua toisten huomioon ottamisesta. Avioeron aikana varmasti "kehittyi" eri osapuolilla todellakin monenlaiset "tunteet".
Epailija

Posts: 5,636

#10469 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kon-tiki, 20.1.2009 14:15:
Lisäänpä juorulehtien pitkäaikaisena lukijana senkin, että Nina Mikkosella ei kuitenkaan ollut ainakaan ylipääsemättömiä ongelmia viedä nykyistä miestään Timo T.A:ta tämän edelliseltä vaimolta, joka myös oli kasvattanut lapsia kotirouvana. Kyllä perheenrikkojana on sitten hyvä puhua toisten huomioon ottamisesta. Avioeron aikana varmasti "kehittyi" eri osapuolilla todellakin monenlaiset "tunteet".



Lol. Osaako kukaan muuten vastata, että miksi kukaan haluaisi ylipäätään haastatella Nina Mikkosta? Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#10470 • • niomic Guest

Epailija, 20.1.2009 15:58:
---
Kon-tiki, 20.1.2009 14:15:
Lisäänpä juorulehtien pitkäaikaisena lukijana senkin, että Nina Mikkosella ei kuitenkaan ollut ainakaan ylipääsemättömiä ongelmia viedä nykyistä miestään Timo T.A:ta tämän edelliseltä vaimolta, joka myös oli kasvattanut lapsia kotirouvana. Kyllä perheenrikkojana on sitten hyvä puhua toisten huomioon ottamisesta. Avioeron aikana varmasti "kehittyi" eri osapuolilla todellakin monenlaiset "tunteet".
---


Lol. Osaako kukaan muuten vastata, että miksi kukaan haluaisi ylipäätään haastatella Nina Mikkosta? Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?



Saatiinhan tuosta keskustelua ja joillekkin harvinaisen mehukas vitutus päälle, et hyvää scouttausta ainakin mun kirjoissa :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#10471 • • Kon-tiki The Unsinkable

Epailija, 20.1.2009 15:58:
Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?



oli aiemmin "kiinnostava", koska on Timoteeaan vaimo. On nyt kiinnostava, koska antaa kasvot mielisairaanhoitojärjestelmämme puutteille.
Epailija

Posts: 5,636

#10472 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Kon-tiki, 20.1.2009 16:14:
oli aiemmin "kiinnostava", koska on Timoteeaan vaimo. On nyt kiinnostava, koska antaa kasvot mielisairaanhoitojärjestelmämme puutteille.



:D Mitä mies edellä, sitä vaimo perässä.

niomic: Saatiinhan tuosta keskustelua ja joillekkin harvinaisen mehukas vitutus päälle, et hyvää scouttausta ainakin mun kirjoissa :)



Hyvä pointti. Pakko olla samaa mieltä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Miinapiina

Posts: 3,494

#10473 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 20.1.2009 15:58:
Onko Mrs. Mikkosella mitään omia meriittejä, vai onko hän "kiinnostava" vain koska sattuu olemaan Timon vaimo?



hän on kotiÄITI


Kon-tiki, 20.1.2009 16:14:

oli aiemmin "kiinnostava", koska on Timoteeaan vaimo. On nyt kiinnostava, koska antaa kasvot mielisairaanhoitojärjestelmämme puutteille.


:D:D:D

--
pinkki on pop!!!

turquoise

Posts: 732

#10476 • • turquoise e-ra2co
Olin tossa viime vuonna todella kauan aikaa harrastamatta mitään seksuaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kerran sitten kauheissa kuoseissa sain houkuteltua erään "jäbän" meille ja olin sillai "SCORE".

1. Sen perulaistyylisen, filttimäisen hippipusakan alta paljastuivat kilometrin päähän hieltä haisevat kainalot. "Luonnonlapsi", ajattelin, enkä jaksanut siinä kondelossa ajatella asiaa kauempaa.
2. Yritin pussata sitä, mutta se vaikutti kovin etäiseltä. Muutaman yrityksen jälkeen se kertoi syyn: sillä oli SUUSIENI. Voi jumalauta. No sekään ei vielä riittänyt sammuttamaan mun ehkä hieman paatuneita himoja. Jotain siinä sitten säädettiin, kunnes se jälleen kutsui mua hiukan hermostuneesti nimeltä. Se sano, että sen pitäis kertoa vielä yks juttu.
3. Se sano, että sillä oli herpes. Munan varressa.
Hommat loppu sit siihen, toki mä nauroin koko fiaskolle.
4. Olin itse ollu ihan helvetin kaasuissa sillon yöllä. Aamulla se ite sano, että se oli ollut selvinpäin koko edellisen illan. Ääääh!

Muuten oli kyllä tosi kiva, fiksu ja niin kornilta ku se nyt kuulostaakin, "tervehenkinen" tyyppi.

En oo sitä sen koommin nähnyt, mutta kaikki muutki ton jälkeiset "säätö-" ym. bull-fucking-paskajutut on toinen toistaan surullisempia/hauskoja. En ymmärrä, miksi tää maailma vittuilee mulle niin kovaa *whaat* Onneks on paska huumorintaju edes!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#10477 • • niomic Guest

sativa, 20.1.2009 23:27:
-snip-



Hikeä lukuunottamatta, ehkä se halus olla kohtelias, eikä halunnu boinia ku olit niin sekasin tms. ja keksi sit kaikkia itsessään olevia vikoja :) Varsinkin painostuksen alla. Tais tulla aika kiire ku ei "suusienikään" riittäny :D "umm umm umm ja HERPES munan varressa, eikä ees kortsu auta ku se levii silleen hienosti, joku mutantti".

Mäkin taidan olla tästä lähin panojen välillä harrastamatta seksiä, ni vaikuttaa paremmalta *iloinen*
turquoise

Posts: 732

#10478 • • Edited turquoise e-ra2co

niomic, 21.1.2009 00:58:
---
sativa, 20.1.2009 23:27:
-snip-

---


Hikeä lukuunottamatta, ehkä se halus olla kohtelias, eikä halunnu boinia ku olit niin sekasin tms. ja keksi sit kaikkia itsessään olevia vikoja :) Varsinkin painostuksen alla. Tais tulla aika kiire ku ei "suusienikään" riittäny :D "umm umm umm ja HERPES munan varressa, eikä ees kortsu auta ku se levii silleen hienosti, joku mutantti".



En nyt tiedä mitenkä voisin sanoa tämän kuulostamatta leuhkalta, mutta oon kyllä ihan 100 % varma, että tyyppi oli ihan täysin tosissaan. Ja kyl sen suusienen haistoi, kun se vähän raotti suuta... :D On sul kyl aika kiero mielikuvitusmaailma.... :D

Muoks. Joo nyt ku luin ton kirjoittamani ekan tekstin, niin oon kyl luonu siihen periaattees väärän tunnelman. Ihan molemminpuolista se siis oli sen illan, ei mitään mun painostamista niinku tosta vois kuvitella :D

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Kolera

Posts: 4,256

#10479 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
NIINII! *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä