päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,814,290 views

KooKie

Posts: 4,338

#5201 • • KooKie aka. Petress Pan
&mode=related&search=


Vähän iskee mun kyynisyysaistiin, mutta ei tarpeeksi just nyt joulun aikaan. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RainChild

Posts: 909

#5205 • • Edited RainChild

akiapina, 26.12.2006 21:53:
Meen luultavasti huomenna vihdoin parturiin *plur*



Päivän o_O *nauru*

*edit niin, enpä siis ensin huomannut, että tämähän on "päivän o_O"-thread

--
Rainchild is back home

peepe

Posts: 904

#5206 • • peepe
Oon hereillä jo o_O
Avatar
#5208 • • Annakins Guest
Tallensin äsken noin 500 dokaria koneelleni ja nyt ne pitäs kaikki käydä läpi et tiedän mistä löydän mitäkin o_O

Samalla pitäs lukea n. 300 sivua projektidokareita o_O
larzizi

Posts: 1,661

#5209 • • larzizi
Pitkästä aikaa tulee vietettyä yö omassa sängyssä *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

extramppa

Posts: 217

#5211 • • extramppa hengailija
Tiskialtaani rupesi hetki sitten pulputtamaan ja pukkasi molemmat altaat melkeen puolilleen vaahtoa viemäristä käsin!!!???
blastic

Posts: 930

#5212 • • blastic ballistic ballstick
Postissa tuli joku kummallinen 175ml:n kuppi. Sellainen etäisesti pyykkikoneeseen laitettavaa pesupalloa muistuttava kikkare.
Ei pienentäkään hajua mistä ja miksi se on mulle lähetetty ja mitä sillä pitäisi tehdä.
Santutar

Posts: 405

#5213 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Sain kämpän siivottua... oonkohan mä kipee tai jotain*ding*
Infinitee

Posts: 272

#5214 • • Infinitee
Ostin tänään 70 euron hiiren. Nyt jälkeenpäin kun miettii, niin tuo on todella iso summa yhdestä hiirestä, vaikka onkin tosi hyvä varsinkin pelikäytössä.
Avatar
#5215 • • niomic Guest

Infinitee, 30.12.2006 20:45:
Ostin tänään 70 euron hiiren. Nyt jälkeenpäin kun miettii, niin tuo on todella iso summa yhdestä hiirestä, vaikka onkin tosi hyvä varsinkin pelikäytössä.



Itsellä lipsahti tuossa parin kuukauden sisällä 400e pelivehkeisiin :) 2 hiirtä, kolme hiirimattoa, näppis ja mikkikuulokkeet. Lopetin kyl jo pelaamisen, mut onpahan hyvät vermeet :D
illusion

Posts: 1,061

#5216 • • illusion team-sauna :D
:D näin ton Cola-Ollin tänää tuol Prismas cola ostoksilla*plur*
NextAce

Posts: 2,505

#5217 • • NextAce Alienated

illusion, 30.12.2006 20:58:
:D näin ton Cola-Ollin tänää tuol Prismas cola ostoksilla*plur*



Pyysitkö cola pulloon nimmaria edes?*lmao*

--
-Alienation-

-----

larzizi

Posts: 1,661

#5218 • • larzizi
Enemmänkin edellisen päivän, mutta kyllä edelleen tänäänkin ihmettelen asiaa ja mietin, onko tää nyt ihan todellista.

Lähdettiin torstaina kavereitten kanssa n. 400 km:n päähän kaverin opiskelukämpille ja tarkotus oli myös viettää uv täällä. Eilen illalla sitten kaksi kaveria soitti, että me oltais nyt tässä kaverin kämpän edessä, että mikä on oikee ovi. Kaverit oli päättäneet yhtäkkiä lähteä moikkaamaan meitä monen sadan kilsan päähän. Satuttiin just sillon olemaan toisen kaverin luona samaisella paikkakunnalla ja kyllä rikottiin aika hyvin kerrostalorauhaa myöhään illalla kun toinen näistä kavereista soitti mulle ja samaan aikaan toinen soitti toiselle kaverilleni ja kerto uutiset.

Ei hitto.. kyllä noi on hulluja.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

$

Posts: 1,802

#5219 • • $ Destination weekend!
Vuosi alkoi ihan uusilla kujeilla.

1. o_O

Lähdin etsimään jatkoja. Normaalisti olen tiltissä pikkutunneilla.

2. o_O

Alueelta jolla jatkojen piti olla löytyikin toiset "jatkot". Ei, minä en nuole punaviiniä bootseilta vaikka käsketään piiska kädessä.

3. o_O

Toiset jatkot löytyivät ja hmm. Oli kivaa.

4. o_O

Menin Illuihin.
Sinza

Posts: 2,227

#5220 • • Sinza
Mitä hittoo tapahtui; en päässyt millään loggautumaan Klubbariin (aattelin jo et onks mut bännätty tai jotain *nyyh*), salasana ja käyttäjätunnus oli saletisti oikein. Ei ollu ees caps locki päällä tms. Kokeilin vielä monta kertaa. No sit tilasin salasanan sähköpostiini, ja sillä tuli sitten ihan uus salasana, jolla onnistuin loggaamaan sisään *ding*. HUH!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*