päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,838,870 views

Avernian

Posts: 7,451

#5181 • • Avernian Kerettiläinen

ezzy, 21.12.2006 10:42:
---
laite, 18.12.2006 18:25:
---
2la, 17.12.2006 18:19:
---
pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:
Tiedän, että johtuu ilmastosta, mutta sepä tässä pistää raapimaan päätään, että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta. *eiei*

---

Mitäs sä sitten olet tehnyt asian hyväksi? ;) Äänestänyt?

---

Mä aattelin ostaa auton ja käyttää sitä tyhjäkäynnillä 24/7! Vitun pakkanen :(

---


My kinda man <3 Vitun talvi!



Ainoa vaan, että ilmastonmuutoksen myötä Suomesta tulee entistä kylmempi, kun Golf-virralta ei tule enää lämmintä ilmaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#5182 • • ezzy Droid-pappa

Avernian, 21.12.2006 14:26:
---

Ainoa vaan, että ilmastonmuutoksen myötä Suomesta tulee entistä kylmempi, kun Golf-virralta ei tule enää lämmintä ilmaa.



Saapahan huudella enemmän VITUN TALVI-lausahdusta :)
Avatar
#5183 • • Norb Guest

Avernian, 21.12.2006 14:26:
Ainoa vaan, että ilmastonmuutoksen myötä Suomesta tulee entistä kylmempi, kun Golf-virralta ei tule enää lämmintä ilmaa.


Sehän on vain yksi teorioista, joka ei välttämättä pidä paikaansa ;)
larzizi

Posts: 1,661

#5184 • • Edited larzizi
Jälleen kerran yksi kaveri kertoi haluavansa mun kuvaavan hänelle. Aikaisemmin on myös kaks muuta kaveria kysynyt, että jos voisin tulla kuvaamaan joku kerta -piip- aihetta.

Nää on kaikki ylistäneet mun kuvaus"taitoja" koko ajan. Onhan toi ihan imartelevaa, mutta en kyllä pidä itseäni niin hyvänä kuvaajana kuin nämä muut näyttävän pitävän.

Olen aina vähän häkeltynyt tuollaisista pyynnöistä *ding* Etenkin kun tuo äsken kysynyt kaveri aikoisi suurentaa sen todella suureksi ja tehdä siitä taulun *whaat*

No.. mikäs siinä, jos kelpaa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jusna666

Posts: 1,447

#5185 • • Jusna666 Diablo

pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:


No ainakin noista hauista oli lehdessä juttua syksyllä. Mansikatkin kai alkoivat kukkia yms. Tiedän, että johtuu ilmastosta, mutta sepä tässä pistää raapimaan päätään, että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta. *eiei*



Heh, ilmastot on vaihdelleet satoja tuhansia vuosia ilman, että kukaan niihin ois pystyny vaikuttaa.
Ei se ilmasto lämmennyt jääkaudenkaan loppuessa pakokaasu, yms-päästöistä johtuvasta kasvihuoneilmiöstä.
Mun mielestä aika turhaa ja kaukaa haettua, toki mahdollista, että ihmisen toiminta vaikuttaisi jotenkin kriittisesti ilmaston muutokseen. Jos historiaan on uskominen, niin kyllä se muuttuu vaikka täälä ei olisi ristin sielua koko planeetalla.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

extramppa

Posts: 217

#5186 • • extramppa hengailija
Veroprosenttini oli vuoden alussa 23,5. Nostin sen kesäkuussa 25 prosenttiin.

Tuossa juuri laskin, paljonko veroja mun olisi täytynyt maksaa, jos olisin maksanut koko vuoden 23,5 %. Sitten katsoin vuoden viimeisestä palkkakuitista, paljonko niitä tuli oikeasti maksettua.

Mun olisi pitänyt maksaa veroja n. 500e enemmän kuin olin maksanut!!! Perin kummallista, koska tulorajat eivät kuitenkaan ylittyneet...*ding*

Ehkä mun tarvii laskee uudestaan...
Marjo

Posts: 1,796

#5187 • • Marjo pupuTupuna

Jusna666, 21.12.2006 19:19:
---
pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:


No ainakin noista hauista oli lehdessä juttua syksyllä. Mansikatkin kai alkoivat kukkia yms. Tiedän, että johtuu ilmastosta, mutta sepä tässä pistää raapimaan päätään, että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta. *eiei*

---


Heh, ilmastot on vaihdelleet satoja tuhansia vuosia ilman, että kukaan niihin ois pystyny vaikuttaa.
Ei se ilmasto lämmennyt jääkaudenkaan loppuessa pakokaasu, yms-päästöistä johtuvasta kasvihuoneilmiöstä.
Mun mielestä aika turhaa ja kaukaa haettua, toki mahdollista, että ihmisen toiminta vaikuttaisi jotenkin kriittisesti ilmaston muutokseen. Jos historiaan on uskominen, niin kyllä se muuttuu vaikka täälä ei olisi ristin sielua koko planeetalla.



Näkökulma tuokin, mutta kyllä ihminen silti tekee täällä aika paljon pahoja asioita.
Euphoria

Posts: 542

#5188 • • Euphoria 4 everyone

pupuTupuna, 21.12.2006 23:10:


Näkökulma tuokin, mutta kyllä ihminen silti tekee täällä aika paljon pahoja asioita.



Mut ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin:)
Amma

Posts: 2,383

#5189 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Onnistuin puraisemaan ranskalaisia syödessäni haavan keskelle kieltäni. O_o

--
*etsiskel*

Tarsu

Posts: 2,449

#5190 • • Tarsu
laitoin glögit jäääkaappiin,
ennenkun keitin ne :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5191 • • Aziz Combat Fighter

Avernian, 21.12.2006 14:26:
---
Ainoa vaan, että ilmastonmuutoksen myötä Suomesta tulee entistä kylmempi, kun Golf-virralta ei tule enää lämmintä ilmaa.



Vettä. Golf-virrasta tulee vettä!

:eng101:
Jusna666

Posts: 1,447

#5192 • • Jusna666 Diablo

mku, 23.12.2006 12:21:

Tuo oli vielä muutama vuosi sitten vallitseva harhaluulo. Tuskin yksikään tutkija enää allekirjoittaa tuota. Ilmakehän co2 ja lämpötilat on voitu mitata pohjoisnavan jäästä tarkasti 650000 vuotta taaksepäin ja sieltä se totuus löytyypi:



Tottakai hiilidioksidipäästöt on nykypäivänä isommat, mutta näytä mulle semmonen luotettava tutkimus, joka osoittaa millasta täälä ois tänä päivänä ilman noita päästöjä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Avatar
#5193 • • Edited Annakins Guest
MySpace <3

hello how are u doing ? my name is xxx am 30 years old from algeria. am a serious man sometimes and i like to have fun sometimes as well looking for a serious relation not only spending time i dont like nasty ppl who talk only about dirty things so try to be nice .just seen ur profil now and i see that we have somethings in the same way and i tryed to contact u i like to meet ppl as well if u are intrested my email is : [email protected] join me there we can talk more ikisss.

*nauru*
_RixU_

Posts: 320

#5194 • • Edited _RixU_
Tuli ihan ihmeellisen näkönen Suomen 2 euronen lompsast vastaan tänää ja olin hetken aikaa pikkasen että wtf?!...mut nyt selvis kyl jo et mikätoion...en vaa ollu nähnynnä aiemmi *nauru*
Claquesous

Posts: 3,206

#5195 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Golf-virta saattaa pysähtyä. Senhän se teki muistaakseni viime jääkauden aikana. Etelämantereen ikijäät saattavat sulaa, jolloin vedenpinta nousee metreillä. Ilmasto tulee muuttumaan, mutta kukaan ei oikein tiedä miten. Teorioita on monia ja mahdollisesta vakavuudestakin ollaan eri mieltä.

Ilman kasvihuoneilmiötä maapallo olisi vähän kuin Mars. Kuollut planeetta, jossa vuorokausilämpötilat vaihtelevat useilla sadoilla asteilla, käsittääkseni. Ongelma on vain siinä, että ihminen on viimeisten 50 vuoden aikana keinotekoisesti nopeuttanut sitä, jolloin luonto ei ole ehtinyt valmistautuman siihen. Eläimet, hyönteiset ja kasvit eivät ole päässeet sopeutumaan evoluution keinoin ilmaston nopeaan lämpenemiseen, josta johtuen monet luontokappaleet huutavat hoosiannaa.

--
32. of December

plink

Posts: 1,405

#5196 • • plink team paska

Claquesous, 24.12.2006 12:46:
Golf-virta saattaa pysähtyä. Senhän se teki muistaakseni viime jääkauden aikana. Etelämantereen ikijäät saattavat sulaa, jolloin vedenpinta nousee metreillä. Ilmasto tulee muuttumaan, mutta kukaan ei oikein tiedä miten. Teorioita on monia ja mahdollisesta vakavuudestakin ollaan eri mieltä.



kyllähän Golf-virta pysähtyy tai vaihtaa suuntaa jossain vaiheessa, kun napajäätiköt jatkavat sulamista. virtaus johtuu meriveden suolapitoisuuksien eroista, mutta kun makeasta vedestä koostuvat jäätiköt sulavat, suolapitoisuus laimenee ja siten varautuneiden ionien vaikutukset vähenevät. siitä, että koska niin tapahtuu, en osaa sanoa mitään, mutta voisi ainakin arvioida että suht perkeleen kylmä tänne silloin tulee.:P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5197 • • Aziz Combat Fighter

_RixU_, 23.12.2006 23:04:
Tuli ihan ihmeellisen näkönen Suomen 2 euronen lompsast vastaan tänää ja olin hetken aikaa pikkasen että wtf?!...mut nyt selvis kyl jo et mikätoion...en vaa ollu nähnynnä aiemmi *nauru*



no kerro ny muillekki :( en mä oo tollasta koskaan nähny.
Miinapiina

Posts: 3,494

#5198 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
edelleen mun unet... nään joka yö unia ja paljon, osa niist on ihan kivoja mut melki joka yö menee siihen et oon hereillä keskellä yötä vaikka en ookkaan, ja ne unet on niin levottomia, et joskus aamulla oon ihan pihalla, et mitä mitä????

osa unista siis on todella kivoja ja jne... mut osaan uniin (niihin eikivoihinuniin) tunkee eräs ihminen jota en todellakaan haluais ajatella edes unissani... prkl!!!!!!!

MIKÄ MUA VAIVAA???????

--
pinkki on pop!!!

lunake

Posts: 800

#5199 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Ana-5000, 24.12.2006 13:17:
---
_RixU_, 23.12.2006 23:04:
Tuli ihan ihmeellisen näkönen Suomen 2 euronen lompsast vastaan tänää ja olin hetken aikaa pikkasen että wtf?!...mut nyt selvis kyl jo et mikätoion...en vaa ollu nähnynnä aiemmi *nauru*

---


no kerro ny muillekki :( en mä oo tollasta koskaan nähny.




Kolikko on Suomen erikoisraha joka on tehty yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden 100- vuotisjuhlien johdosta.

--
Hedelmällisyys on påp!