päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,849,000 views

Wolverine

Posts: 1,860

#8601 • • Wolverine

juuco, 18.2.2008 14:52:
---
Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
Takyon, 18.2.2008 12:33:
*naps*

*naps*

Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).

---


Vielä viides osa? Hurraa! *lmao* Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!

Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.

Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)



sehän on tulossa takas viihdealalle, just kuukausi sitten oli lehdessä juttuu et sen agentit on nyt jo ettimässä sille jotain tiukkaa comeback-roolia. sillä loppuu toi toinen kuvernöörikausi parin vuoden päästä ja sit se haluu heti päästä takas alalle taas, henkilökohtaisesti toivoisin et noi ottais Iso-Arskan kehiin tohon uuteen Terminator-trilogiaan mut vissiin aika hiljaista koska noi tuskin venaa pari vuotta ennenku ne alkaa tekeen niitä. King Conan olis kans aika jees mut pitäs kyl treenaa huolella et pääsis semmoseen kuntoon et kehtais tehdä semmosen. noh mut sen näkee sit. I'LL BE BACK!
yana

Posts: 877

#8602 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Wolverine, 18.2.2008 14:57:
---
juuco, 18.2.2008 14:52:
---
Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
Takyon, 18.2.2008 12:33:
*naps*

*naps*

Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).

---


Vielä viides osa? Hurraa! *lmao* Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!

Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.

Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)

---


sehän on tulossa takas viihdealalle, just kuukausi sitten oli lehdessä juttuu et sen agentit on nyt jo ettimässä sille jotain tiukkaa comeback-roolia. sillä loppuu toi toinen kuvernöörikausi parin vuoden päästä ja sit se haluu heti päästä takas alalle taas, henkilökohtaisesti toivoisin et noi ottais Iso-Arskan kehiin tohon uuteen Terminator-trilogiaan mut vissiin aika hiljaista koska noi tuskin venaa pari vuotta ennenku ne alkaa tekeen niitä. King Conan olis kans aika jees mut pitäs kyl treenaa huolella et pääsis semmoseen kuntoon et kehtais tehdä semmosen. noh mut sen näkee sit. I'LL BE BACK!



ehka terminator vs rocky leffa????
Wolverine

Posts: 1,860

#8603 • • Wolverine

yana, 18.2.2008 14:58:
---
Wolverine, 18.2.2008 14:57:
---
juuco, 18.2.2008 14:52:
---
Lost-Soul, 18.2.2008 14:41:
---
Wolverine, 18.2.2008 12:44:
---
Takyon, 18.2.2008 12:33:
*naps*

*naps*

Ja Stallone jo kerkes jossain haastattelussa sanoo, että tuo Rambo ei jää viimeiseksi (yksi vielä tulossa).

---


Vielä viides osa? Hurraa! *lmao* Viime syksynä tuli tota uuden Rambon traileria päälisteltyä ja nyt se on vihdoin täällä!

Rambo: First Blood Part II oli junnuna mun ehdoton suosikki. Se oli viikonlopun kohokohta, kun faija aina sillon tällön lainas tän kasetin jostain :D Tervettä isä-poika -viihdettä.

Vielä kun saatais Arnold pois politiikan parista ja takas viihdealalle :)

---


sehän on tulossa takas viihdealalle, just kuukausi sitten oli lehdessä juttuu et sen agentit on nyt jo ettimässä sille jotain tiukkaa comeback-roolia. sillä loppuu toi toinen kuvernöörikausi parin vuoden päästä ja sit se haluu heti päästä takas alalle taas, henkilökohtaisesti toivoisin et noi ottais Iso-Arskan kehiin tohon uuteen Terminator-trilogiaan mut vissiin aika hiljaista koska noi tuskin venaa pari vuotta ennenku ne alkaa tekeen niitä. King Conan olis kans aika jees mut pitäs kyl treenaa huolella et pääsis semmoseen kuntoon et kehtais tehdä semmosen. noh mut sen näkee sit. I'LL BE BACK!

---


ehka terminator vs rocky leffa????



terminator vs rambo
jusqu

Posts: 762

#8606 • • jusqu pilipalipilotti

Wolverine, 18.2.2008 14:57:
I'LL BE BACK!



*whaat*

No tää oli tosiaan "Päivän O_o" :D

Ihan loistavaa! Tuli tossa syksyn ja alkutalven aikana katottua kaverin kanssa Arskan melkein koko tuotanto ja sitä just harmiteltiin, kun loppu leffat kesken. Tää on kyllä paras uutinen vähään aikaan :)

--
*pupu**piis*

kinderi

Posts: 1,783

#8607 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mun tekis mieli vetää ihan kunnon koomakänni ja potee sit paskaa oloo ainakin pari vuorokautta.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#8608 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Huuuh. FST:llä menee just joku ihan helvetin sairas dokkari jenkki-skidien jeesusteluaivopesusta. Meinaa iltapala tulla ylös kun tota meininkiä seurailee.

O____________________o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8609 • • Hitchhiker

wiwi, 18.2.2008 22:26:
Huuuh. FST:llä menee just joku ihan helvetin sairas dokkari jenkki-skidien jeesusteluaivopesusta. Meinaa iltapala tulla ylös kun tota meininkiä seurailee.

O____________________o



Oli sitten ihan pakko vaihtaa kanvaa FST:n puolelle, huh huh mitä aivopesushaissea jenkkilän suunnasta *ding**whaat* (toki mielenkiinnolla tuota katsoo ja ihmettelee).
wiwi

Posts: 1,575

#8610 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 18.2.2008 22:32

Oli sitten ihan pakko vaihtaa kanvaa FST:n puolelle, huh huh mitä aivopesushaissea jenkkilän suunnasta *ding**whaat* (toki mielenkiinnolla tuota katsoo ja ihmettelee).


Meikä joutu jo sulkemaan töllön. Ei vaan pysty. Ällöttävintä tossa on mun mielestä se, että ne lapset on oikeesti pirun nuoria (jotkut reilusti alle 10v) ja jo niin syvällä tossa. Sielläpä niiden äipät opettaa kotiopetuksessa niille luomisoppia.

*eiei*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avernian

Posts: 7,451

#8611 • • Avernian Kerettiläinen
Internetsensuurin jäljillä kokeilin kuinka helposti netistä löytää vihakirjoituksia. Islamistien kaikki-muut-on-väärässä-tapetaan-ne -teksti löytyi ehkä kahdessa sekunnissa. :o
Jotenkin aattelisi, että tuollaisen sisällön ruudulleen saaminen vaatisi vähän enemmän.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

hemuz

Posts: 2,178

#8612 • • hemuz kätevä emäntä
Olin tunnin liikaa töissä tänään...tai no puol, kun pidin ruokiksen.
kinderi

Posts: 1,783

#8613 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mikähän nyt on.. Miksei noi nuku enää ollenkaan??

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jone

Posts: 8,258

#8614 • • Jone Archibald Haddock
Olin eilen kuvauskeikalla kun puhelin soi. Mulle tuntemattomasta numerosta soitettiin ja asiana oli parin kuvan poistaminen SESSIONS2:n Pacifique-gallerioista. Kyllä, saitilla on mun puhelinnumeroni. Kyllä, poistamme pyynnöstä epätoivotut yksilökuvat. Ei, tämä ei ole niin tärkeä asia että siitä pitäis soitella mulle - sähköposti riittää ja hoidan kyl sit kun ehdin.

Kun saitilla on ennen puhelinta kolme tapaa ottaa yhteyttä listattuna ja viimeiseksi sit "by phone if everything else fails", niin... *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#8615 • • Freja Sihteeri
Oon töis ja kuuntelen Friskyy O_o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#8616 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Löytyykö klubbarista enää yhtään topikkia, jota ei olisi kunnon aivopieruilla ryyditetty?

Ihmisiltä tuntuu mopo karkaavan käsistä ja tuntuu, että toisilla ei sitä mopoa ole ikinä näkynytkään mailla halmeilla. Vittuilu on kivaa ja tekstinymmärtäminen vaikeaa...jep...
lunake

Posts: 800

#8617 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Poika soitti ja sovittiin tarkempi tärskyinfo. Se ois nyt sit aikuisten oikeesti tärskyt tiedossa. *whaat*

--
Hedelmällisyys on påp!

Zeratul

Posts: 1,170

#8618 • • Zeratul Captain miserable

mku, 18.2.2008 15:12:
---
'£10 licence to smoke' proposed

Smokers (UK) could be forced to pay £10 for a permit to buy tobacco if a government health advisory body gets its way.
---


Ihme ettei suomessa keksitty tätä ensin


Ihme jos joku kuvittelee et tommonen hv summa estäis ketään polttamasta, eiks sama raha mee jo viikottain siihen röökiin itteensä? lol

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Kit^

Posts: 798

#8619 • • Kit^ ihme höpöttäjä
häröi unii.. taas kerran. mistä ne kaikki tulee.. *ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

jusqu

Posts: 762

#8620 • • jusqu pilipalipilotti

Kit^, 21.2.2008 08:16:
häröi unii.. taas kerran. mistä ne kaikki tulee.. *ding*



Mä ihmettelen ihan samaa. Näin yöllä niin häiriintynyttä unta, että huhhuh. Olin jo unohtanu sen aamulla ku heräsin, mut meinas mennä ruokapöydässä kahvit väärään kurkkuun kun se taas puski mieleen *hikoil*

Sanotaan nyt että siihen liitty Madventuresin uusien jaksojen kuvaaminen Siperiassa ja alaston henkilö norsun kärsän kokosen seisokin kanssa juoksemassa lumihangessa ja demonstroimassa mitä oikeastaan tarkottaa matka "poronkusema" *whaat*

Hämmentävää :D

--
*pupu**piis*