päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,849,034 views

larzizi

Posts: 1,661

#5221 • • larzizi
Miehet.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lostgone

Posts: 2,493

#5222 • • lostgone

Sinza, 1.1.2007 20:03:
Mitä hittoo tapahtui; en päässyt millään loggautumaan Klubbariin (aattelin jo et onks mut bännätty tai jotain *nyyh*), salasana ja käyttäjätunnus oli saletisti oikein. Ei ollu ees caps locki päällä tms. Kokeilin vielä monta kertaa. No sit tilasin salasanan sähköpostiini, ja sillä tuli sitten ihan uus salasana, jolla onnistuin loggaamaan sisään *ding*. HUH!

Sä olit vaan tilapäisesti pois skenestä.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Sinza

Posts: 2,227

#5224 • • Sinza

lostgone,
Sä olit vaan tilapäisesti pois skenestä.*vink*


Jep *nauru*. Mulla on varmaan hiukan liian vakava klubbariaddiktio *hih*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avernian

Posts: 7,451

#5225 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 1.1.2007 21:37:
Miehet.



Tää tais tulla jo, mutta:

Naiset.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#5226 • • larzizi

Avernian, 1.1.2007 22:50:
Tää tais tulla jo, mutta:

Naiset.



Joo, kyllä se jo tiedettiin, että meissä se vika loppuen lopuksi kuitenkin on ;D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#5228 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 1.1.2007 22:52:
Joo, kyllä se jo tiedettiin, että meissä se vika loppuen lopuksi kuitenkin on ;D



Ei mikään vika. Mutta ootte kyl vähän o_0

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#5229 • • Aziz Combat Fighter

Sinza, 1.1.2007 20:03:
Mitä hittoo tapahtui; en päässyt millään loggautumaan Klubbariin (aattelin jo et onks mut bännätty tai jotain *nyyh*), salasana ja käyttäjätunnus oli saletisti oikein. Ei ollu ees caps locki päällä tms. Kokeilin vielä monta kertaa. No sit tilasin salasanan sähköpostiini, ja sillä tuli sitten ihan uus salasana, jolla onnistuin loggaamaan sisään *ding*. HUH!



kannattaa vaihtaa se heti... kuulostaa siltä että joku on keksiny sun salasanan ja vaihtanut sen.
KooKie

Posts: 4,338

#5230 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä komppaan "naiset". *justjoo*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#5231 • • larzizi

Avernian, 1.1.2007 22:54:
Ei mikään vika. Mutta ootte kyl vähän o_0



En mä kyllä teitäkään oikeen ymmärrä *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amma

Posts: 2,383

#5232 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Coca Colan tv-mainos. Siinä on taas jollakin suunnittelijalla/suunnittelijoilla ollu vilkas mielikuvitus. *ding*

--
*etsiskel*

Avatar
#5233 • • Edited Annakins Guest
Viimeset puoli vuotta viikonlopun aikana tullut ainakin 30 meiliä työsähköpostiin, tänä aamuna ei ollut kuin 6 =D

Täällä ei myöskään tapahdu yhtään mitään o_O_o_O_o_O *ding*
Freja

Posts: 8,775

#5234 • • Freja Sihteeri
Mulla on suosikeis tapahtuma mistä en oo oikee varma et olisin ees laittanu sen suosikkeihini :D
Eiku *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jont-fu

Posts: 229

#5235 • • jont-fu Kyny Prinssi

Freja, 2.1.2007 11:26:
Mulla on suosikeis tapahtuma mistä en oo oikee varma et olisin ees laittanu sen suosikkeihini :D
Eiku *ding*



Klikkasit linkkiä joka oli laitettu sun profiiliin yksityisviestinä. Lievästi epäeettinen tapa mainostaa!
Freja

Posts: 8,775

#5236 • • Freja Sihteeri

jont-fu, 2.1.2007 11:28:
---
Freja, 2.1.2007 11:26:
Mulla on suosikeis tapahtuma mistä en oo oikee varma et olisin ees laittanu sen suosikkeihini :D
Eiku *ding*

---


Klikkasit linkkiä joka oli laitettu sun profiiliin yksityisviestinä. Lievästi epäeettinen tapa mainostaa!



No eipä tuosta mitään vahinkoa koitunut. Se ei ole maailmanloppu jos mulla on suosikeis tapahtumia mihin en oo menossa. Ihmetelin vaa et onko mul oikeesti näi huåno muisti etten muista mitä oon klikkaillu ja mitä en *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

onni3mk

Posts: 3,973

#5237 • • onni3mk Onni on.
Miks mulla vielä eilen näky uudessa digiboxissa canal+ ja tv1000 mut ei enää tänään *ding*

Ehinhän mä tietty jo kolme päivää miettiä, et miks ne näky vaik Forte kanavapaketissa ei pitäis näkyä ja nauhottaa sieltä muutamat leffat *nauru*

--
Onni on.

Apo

Posts: 1,574

#5238 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

onni3mk, 2.1.2007 20:14:
Miks mulla vielä eilen näky uudessa digiboxissa canal+ ja tv1000 mut ei enää tänään *ding*

Ehinhän mä tietty jo kolme päivää miettiä, et miks ne näky vaik Forte kanavapaketissa ei pitäis näkyä ja nauhottaa sieltä muutamat leffat *nauru*



Eka kerta ilmainen, perinteinen diilerikikka. Aina välillähän noita maksullisia näytetään ilmaseks.
onni3mk

Posts: 3,973

#5239 • • onni3mk Onni on.

Apo, 2.1.2007 20:20:
Eka kerta ilmainen, perinteinen diilerikikka. Aina välillähän noita maksullisia näytetään ilmaseks.



No muhun se tais toimia...taidan tilata Canal+:n *nauru*

--
Onni on.

Avernian

Posts: 7,451

#5240 • • Avernian Kerettiläinen

onni3mk, 2.1.2007 21:57:
No muhun se tais toimia...taidan tilata Canal+:n *nauru*



Et pääse enää ikinä pois kotoa, kun kanavia on niin paljon!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*