päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,328 views

Avatar
#2581 • • astaroth Guest
heinäkuussa paino: ~84kg
paino nyt: 67,7kg

en ole painanut näin vähän sitten yläasteen o_O
sapeli

Posts: 11,768

#2582 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla jää nykyään useammin ja useammin jotenkin joku juttu jumiin pään sisällä silleen että kuulen toisessa korvassa tosi selkeästi hengitykseni; kuulostaa vähän samalta kuin jos nielaisee tai jos on veden alla - kai mulla on jotain nestettä liikaa päässy nousemaan päähän *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#2583 • • Freja Sihteeri
Voiko tien neuvominen olla niin vaikeeta?? "Älkää missää nimes kääntykö vasemmalle, vaa menkää liikenneympyrästä suoraan ja sillan yli."..... "apua mitä mä teen no mä käännyn oikeelle!" *igor*
En mä oikeesti voi olla nii huono neuvoja.en oikeesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verottaja

Posts: 1,174

#2584 • • Verottaja no-life / luuviulu
Heräsin äsken. Katsoin ulos, oli pimeää. Katsoin kelloa, viisari
näytti melkein kuutta. Ajattelin, että on aamu, ja että nukuimpa
vaan muutaman tunnin. Koneen viereen päästyäni huomasin kellon
olevan 17:50.

Tulikin nukuttua 16 tuntia.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

DJ Rx

Posts: 2,527

#2585 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
törmäsin eilen baarissa aivan törkeen hyvännäköseen naiseen jota oon tsiigannu pitemmän aikaa, lähettiin yksissä tuumin niille, saatoin sen sen hima-ovelle, kiitin hyvästä illasta jä kävelin 5km himaan... *nauru* kelailin tossa just et mitähän vittua sitä on taas kelaillu ... *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Fresia

Posts: 764

#2586 • • Fresia vähän outo
Omat säädöt ja pään sisältö. Välillä iskee tajuton *itutus et mitä taas aattelin perjantaina ja eilen, si toisaalta voisin vaan nauraa, et ei oo totta *justjoo* Kaikesta huolimatta tein äsken yhden esseen ilman muistiinpanoja vajaas 1,5 tunnis *whaat* En mä yleensä saa mitään aikaseksi porukoilla ollessa, varsinkaan kun pää on ihan jumissa. No, jos saan vie luettua monistepinkan loput 40 sivua ennen siskolle lähtöä, oisin aika *pepsodent* Eikä *itutus tulis yhtä herkästi takaisin.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#2587 • • ezzy Droid-pappa

Rx, 27.11.2005 11:59:
törmäsin eilen baarissa aivan törkeen hyvännäköseen naiseen jota oon tsiigannu pitemmän aikaa, lähettiin yksissä tuumin niille, saatoin sen sen hima-ovelle, kiitin hyvästä illasta jä kävelin 5km himaan... *nauru* kelailin tossa just et mitähän vittua sitä on taas kelaillu ... *nauru*



*aplodit*
Philly

Posts: 506

#2588 • • Philly AIM HIGH!

8,3 promillen känni, suoraan teholle

Itäsuomalainen keski-ikäinen mies laittoi Joensuun keskussairaalan ennätystilastot uusiksi, kun hänen verestään mitattiin peräti 8,3 promillea alkoholia.

Hänet ohjattiin potilaskuljetuksen jälkeen suoraan teho-osastolle. Kahdeksan tunnin hoidon jälkeen mies oli jo valmis lähtemään pois sairaalasta.

Ei kuitenkaan vielä silloinkaan täysin selvin päin. Apulaisylilääkäri Jarkko Nurmisen mukaan humala oli laskenut, mutta kokeet osoittivat veren alkoholipitoisuudeksi yli viisi promillea.

- Harjoittelua tuollaiseen känniin pääseminen vaatii. Pitää juoda pitkään ja hartaasti, Nurminen päivittelee.

- Normaalin ihmisen hengitys olisi pysähtynyt, ja seurauksena olisi ollut alkoholimyrkytyksen aiheuttama kuolema.

Noin 50-vuotiaan miehen elimistön hermosolut olivat kuitenkin tottuneet jatkuvaan kostean paikan leiritykseen.

- Kyllä ne solut suorastaan uivat alkoholissa, Nurminen kuvailee noin vuoden takaista tapausta.



*känni*

www.iltasanomat.fi
aurinko

Posts: 895

#2589 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Viime yönä puol yhen aikaan mun yläkerran mummo soitti jotain tosi vanhaa iskelmää niin lujaa, että tais kuuluu alakertaan asti.

Ehk niil oli jotku mummojen maanantai-illan pirskeet. :D

Noh. Mitä muuta voi odottaa talosta, jonka eteiseen on parkkeerattu kaksi rollaattoria.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

hemuz

Posts: 2,178

#2590 • • hemuz kätevä emäntä
Pikkusisko varmaa vaihtamas sukunimee...
Jos se lähtee italiaan vaihtoon ja kun meidän nykyinen sukunimi tarkottaa siel huoraa tms.
siin tapaukses mäki vaihtasin mut o_O
kml

Posts: 1,142

#2591 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Mun isovanhemmat on maaliskuussa olleet naimisissa 60 vuotta *whaat**ding*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Nauskiss

Posts: 532

#2592 • • Nauskiss

hemuz-, 29.11.2005 17:51:
Pikkusisko varmaa vaihtamas sukunimee...
Jos se lähtee italiaan vaihtoon ja kun meidän nykyinen sukunimi tarkottaa siel huoraa tms.
siin tapaukses mäki vaihtasin mut o_O



Sukunimen vaihtamisessa saattaa sitten kestää hyvin kauan, jopa reilusti yli puoli vuotta. Tuo kannattaa huomioida, eli aloittaa se vaihtamisprosessi riittävän kauan ennen vaihtoon lähtemistä.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

mariq

Posts: 2,154

#2593 • • mariq
Unet. Saispa niitä nauhalle.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mimir

Posts: 1,366

#2594 • • Mimir Rouva Yninä

sapeli, 25.11.2005 19:16:
Mulla jää nykyään useammin ja useammin jotenkin joku juttu jumiin pään sisällä silleen että kuulen toisessa korvassa tosi selkeästi hengitykseni; kuulostaa vähän samalta kuin jos nielaisee tai jos on veden alla - kai mulla on jotain nestettä liikaa päässy nousemaan päähän *vink*



Mä osaan tehdä ton itse, tavallaan jännitän jotain niin, että kuulee hengityksen tosi selvästi. Sen jonkun jännittäminen kuuluu mun korvassa pienenä rusahduksena ja se avaa korvat, teen niin aina jos korva menee lukkoon. Tota on aina vaan hyvä koettaa selittää muille, jostain syystä kaikki uskoo heti kun sanon, että "mun pään sisällä rutisee" *nauru*

Mun päivän o_O oli tänä aamuna tullessani bussilla kotiin. Kattelin jo kauempaa, että "Jollas" -kyltin kohdalla ei luekaan enää Jollas niinku pitäis. Lähemmäs kun päästiin niin totuus selvis, joku on ripustanu siihen päälle kyltin, jossa lukee "Dallas" *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

enrg

Posts: 2,040

#2595 • • enrg
frendi osti sonera easyn latauslipun r-kioskilta. tekstari kuitattiin että saldoa on lisätty, mutta mihinkään ei voinut soittaa. Sama homma toiselta kioskilta, sama lopputulos *nauru*
Sitten tunnin jonotus (minun puhelimesta) soneran asiakaspalveluun, jossa perinteisesti yritettiin hoitaa asia väsytystaktiikalla*nauru*. pitkän pompottelun päätteeksi syytettiin r-kioskia, vaikka selvästi sanoin että ongelma on nyt jossain järjestelmässä, koska sama tapahtui kahdessa eri pisteessä. Soitinpa sitten vielä ärrälle, jossa ystävällisen kuuloinen tyttö yritti asiaa selvittää. Aikaa meni yhteensä 1,5 tuntia, liittymä ei toimi, 25 on kiinni, ja kiitokseksi alkuviikosta pitäisi painella soneran asiakaspalvelupisteeseen ja vääntää sama stoori uudelleen rautalangasta. Ei näin sonera....


nyt..*känni*
hemuz

Posts: 2,178

#2596 • • hemuz kätevä emäntä

enrg, 2.12.2005 20:42:
glip



eiks niis jossai oo joku viive? et rupee toimii tunni sisää tms.
enrg

Posts: 2,040

#2597 • • enrg

hemuz-, 2.12.2005 20:45:
---
enrg, 2.12.2005 20:42:
glip

---


eiks niis jossai oo joku viive? et rupee toimii tunni sisää tms.



outoahan se olisi jos saa viestin missä lukee "Easy lataus onnistui, Easy palvelun saldo on nyt 25", mutta puheaika tulisi vasta myöhemmin...
ezzy

Posts: 8,060

#2598 • • ezzy Droid-pappa

Mimir, 2.12.2005 10:02:
---

Mä osaan tehdä ton itse, tavallaan jännitän jotain niin, että kuulee hengityksen tosi selvästi. Sen jonkun jännittäminen kuuluu mun korvassa pienenä rusahduksena ja se avaa korvat, teen niin aina jos korva menee lukkoon. Tota on aina vaan hyvä koettaa selittää muille, jostain syystä kaikki uskoo heti kun sanon, että "mun pään sisällä rutisee" *nauru*



Tolleen pystyy avaamaan näppärästi myös lukkoon menneet korvat. Tasaa paineet tms. itse pystyn kans tekeen ton.
Displacer

Posts: 1,828

#2599 • • Displacer

ezzy, 2.12.2005 21:22:
---
Mimir, 2.12.2005 10:02:
---

Mä osaan tehdä ton itse, tavallaan jännitän jotain niin, että kuulee hengityksen tosi selvästi. Sen jonkun jännittäminen kuuluu mun korvassa pienenä rusahduksena ja se avaa korvat, teen niin aina jos korva menee lukkoon. Tota on aina vaan hyvä koettaa selittää muille, jostain syystä kaikki uskoo heti kun sanon, että "mun pään sisällä rutisee" *nauru*

---


Tolleen pystyy avaamaan näppärästi myös lukkoon menneet korvat. Tasaa paineet tms. itse pystyn kans tekeen ton.



juu, peace of cake ;)


ja copy paste eräältä toiselta foorumilta mikä on syynä tähän rutinaan ja ainakin minulla kuuluvaan suhinaan.

en tiedä mikä on alkuperäinen lähde.


Eustachiuksen putki eli korvatorvi.

Putken sisäpinnalla on voiteluainekalvo joka on samanlainen kuin keuhkoistakin löytyvä röörien pintajännitystä laskeva surfaktanttikalvo. Raksahdus kuuluu siitä kun normaalisti littanana oleva putki aukeaa ja putken kosteat pinnat erkanevat. Puristuksiin joutuvista valtimoista kuuluu tällöin monien raportoimaa suhinaa.



kiviäkin kiinnostaa varmaan *nauru* ehkä tää kuuluis enemmin tonne nippelitietoa topicciin *hih*
Lallu

Posts: 356

#2600 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
meitsi kumautti vahingos jääkaapin ovella nuppiin..