paino nyt: 67,7kg
en ole painanut näin vähän sitten yläasteen o_O
11,982 posts, 600 pages, 4,017,181 views
Rx, 27.11.2005 11:59:
törmäsin eilen baarissa aivan törkeen hyvännäköseen naiseen jota oon tsiigannu pitemmän aikaa, lähettiin yksissä tuumin niille, saatoin sen sen hima-ovelle, kiitin hyvästä illasta jä kävelin 5km himaan... kelailin tossa just et mitähän vittua sitä on taas kelaillu ...
8,3 promillen känni, suoraan teholle
Itäsuomalainen keski-ikäinen mies laittoi Joensuun keskussairaalan ennätystilastot uusiksi, kun hänen verestään mitattiin peräti 8,3 promillea alkoholia.
Hänet ohjattiin potilaskuljetuksen jälkeen suoraan teho-osastolle. Kahdeksan tunnin hoidon jälkeen mies oli jo valmis lähtemään pois sairaalasta.
Ei kuitenkaan vielä silloinkaan täysin selvin päin. Apulaisylilääkäri Jarkko Nurmisen mukaan humala oli laskenut, mutta kokeet osoittivat veren alkoholipitoisuudeksi yli viisi promillea.
- Harjoittelua tuollaiseen känniin pääseminen vaatii. Pitää juoda pitkään ja hartaasti, Nurminen päivittelee.
- Normaalin ihmisen hengitys olisi pysähtynyt, ja seurauksena olisi ollut alkoholimyrkytyksen aiheuttama kuolema.
Noin 50-vuotiaan miehen elimistön hermosolut olivat kuitenkin tottuneet jatkuvaan kostean paikan leiritykseen.
- Kyllä ne solut suorastaan uivat alkoholissa, Nurminen kuvailee noin vuoden takaista tapausta.
hemuz-, 29.11.2005 17:51:
Pikkusisko varmaa vaihtamas sukunimee...
Jos se lähtee italiaan vaihtoon ja kun meidän nykyinen sukunimi tarkottaa siel huoraa tms.
siin tapaukses mäki vaihtasin mut o_O
sapeli, 25.11.2005 19:16:
Mulla jää nykyään useammin ja useammin jotenkin joku juttu jumiin pään sisällä silleen että kuulen toisessa korvassa tosi selkeästi hengitykseni; kuulostaa vähän samalta kuin jos nielaisee tai jos on veden alla - kai mulla on jotain nestettä liikaa päässy nousemaan päähän
hemuz-, 2.12.2005 20:45:
---
enrg, 2.12.2005 20:42:
glip
---
eiks niis jossai oo joku viive? et rupee toimii tunni sisää tms.
Mimir, 2.12.2005 10:02:
---
Mä osaan tehdä ton itse, tavallaan jännitän jotain niin, että kuulee hengityksen tosi selvästi. Sen jonkun jännittäminen kuuluu mun korvassa pienenä rusahduksena ja se avaa korvat, teen niin aina jos korva menee lukkoon. Tota on aina vaan hyvä koettaa selittää muille, jostain syystä kaikki uskoo heti kun sanon, että "mun pään sisällä rutisee"
ezzy, 2.12.2005 21:22:
---
Mimir, 2.12.2005 10:02:
---
Mä osaan tehdä ton itse, tavallaan jännitän jotain niin, että kuulee hengityksen tosi selvästi. Sen jonkun jännittäminen kuuluu mun korvassa pienenä rusahduksena ja se avaa korvat, teen niin aina jos korva menee lukkoon. Tota on aina vaan hyvä koettaa selittää muille, jostain syystä kaikki uskoo heti kun sanon, että "mun pään sisällä rutisee"
---
Tolleen pystyy avaamaan näppärästi myös lukkoon menneet korvat. Tasaa paineet tms. itse pystyn kans tekeen ton.