päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,278 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2541 • • Lost-Soul los pallos
Pistää kyl ihmetyttämään nykyään ihmisten käytös. Esimerkiksi kauppakeskuksissa näkee hyvin usein, kuinka (varsinkin nuoret) ihmiset tyhjentää taskunsa maahan, eikä siihen vieressä olevaan roskikseen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

innae

Posts: 1,377

#2542 • • innae PaskaJätkä
Duunissa yksi asiakaspariskunta teki hieman liiahn läheistä tuttavuutta (jampan käsi meni irman hameen alle), turva tuli paikalla.
Meillä on kuulemma ihan nihkee ja perseestä käytäntö, ettei saa hyväillä toisiaan, koska Onnelassa saa. :D
Ehkä siinä voisi olla jokin pieni eroa paikkojen tasossa...? :D

--
PaskaJätkä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2543 • • Aziz Combat Fighter

-Milian-, 17.11.2005 21:49:
Törmäsin netis tään tollasee ja rupes vähä mietityttää, et jos tota ei oo jotenki muokattu nii on vissii aamu puuro muistettu syödä.. tai sit on heppahormoonit piikitetty



no TOI on fotoshoppaus :)
tomppi

Posts: 1,600

#2544 • • Edited tomppi thzombie ™
"New Yorkissa avattiin eilen Charles Darwinin elämää ja työtä käsittelevä näyttely. Järjestäjät sanovat näyttelyn olevan nyt ajankohtaisempi kuin koskaan.

Darwin-näyttely ei ui valtavirran mukana: yli puolet amerikkalaista uskoo Raamatun luomiskertomukseen. Kolmannes uskoo niin sanottuun älykkääseen suunnitteluun, jonka mukaan lajit syntyivät vuosimiljoonien kuluessa Jumalan ohjauksessa. Vain 12 prosenttia uskoo Darwinin lailla, että lajit syntyivät lajinkehityksessä ilman jumalaista vaikutusvaltaa. "

- www.mtv3.fi

*jeesus*

http://www.eroakirkosta.fi

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tumpsi

Posts: 2,553

#2545 • • tumpsi rekisteröitymätön
ÄIDIN KIELI
Lauruska

Posts: 821

#2546 • • Lauruska nihkee
Meijän piti yhdyskuntasuunnittelun kurssin harjotustyönä tutkia jonkun kaupungin osa-alueen kaavahistoriaa. Valitsin sitte synnyinpaikkakuntani Loimaan, ja kävin siellä kaavotusvirastossa kyselemässä noita vanhoja kaavoja. Ne lupas postittaa ne mulle ja sainkin ne tänään..

Ei siinä muuta, mutta liitteenä oli sitten lappu että ne haluaa sen mun loppuraportin siitä itelleen käyttöönsä *whaat*
Ja nyt sitten alko paineet nousta koska onhan se eri asia esitellä työ opettajalle ja muille luokkalaisille, ku että se menee ite kaupungin virastoon. *justjoo*
Avatar
#2547 • • . Guest

Lauruska, 21.11.2005 14:11:
Meijän piti yhdyskuntasuunnittelun kurssin harjotustyönä tutkia jonkun kaupungin osa-alueen kaavahistoriaa. Valitsin sitte synnyinpaikkakuntani Loimaan, ja kävin siellä kaavotusvirastossa kyselemässä noita vanhoja kaavoja. Ne lupas postittaa ne mulle ja sainkin ne tänään..

Ei siinä muuta, mutta liitteenä oli sitten lappu että ne haluaa sen mun loppuraportin siitä itelleen käyttöönsä *whaat*
Ja nyt sitten alko paineet nousta koska onhan se eri asia esitellä työ opettajalle ja muille luokkalaisille, ku että se menee ite kaupungin virastoon. *justjoo*



Kyl ton klaaraat 10-0=)
sapeli

Posts: 11,768

#2548 • • sapeli jokukukamikä?
Voi apua, sain kutsun työhaastatteluun *hikoil*

Aika siistiä, mut en uskonut että oisin päässy... *hih* No nyt alkaa taas moninkertainen jännitys ja vaiheilu ja hermoilu... AAAARGH

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rubicon

Posts: 550

#2549 • • Edited Rubicon
Yks asiakas tuli kysymään multa tänään et
"anteeks,mut ootsä Katin tytär? Ku oot niin samannäkönen ja puhut ihan samalla tavalla!"
Mä jouduin tunnustaa et oon, josta seuras sen asiakkaan täydellinen villiintyminen ja se alkoi selittää kuinka se on ollu mun mutsin kaveri yläasteella ja et näytän ihan samalta ku mutsi sillon.
Päivän o_O siks, etten mä näytä yhtään samalta ku äiti ja kuka kyylää ihmisiä noin tarkasti?
Musta toi oli super outoo, en menis ite ikinä ahdistelee ketään et hei näytät samalta ku se ja
se,oottekste sukua?!

niin ja edit, se ei tosiaan ollut mikään äipän hyvä/läheinen/moikataankuntavataan kaveri, vaan ne tosiaan oli vain samalla luokalla eikä oikeen ees tunteneet toisiaan.
Äitini itsekin ihmetteli tän kyseisen henkilön ratkaisua tulla juttelemaan mulle, se olisi kuulemma ollut outoa jo jos tää täti ois mennyt heittää läppää mutsillekaan.That makes it weird*hymy*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Verano

Posts: 4,649

#2551 • • Verano Merituuli

Rubicon, 21.11.2005 16:01:
Musta toi oli super outoo, en menis ite ikinä ahdistelee ketään et hei näytät samalta ku se ja
se,oottekste sukua?!



Musta tossa ei ole mitään outoa. Jos mä joskus vanh(emp)ana näkisin jonkun teinin, joka muistuttas kovasti mun hyvää lapsuudenkaveria, niin varmasti menisin juttelemaan.
tomppi

Posts: 1,600

#2552 • • tomppi thzombie ™
"A French woman has admitted attempting to open an aeroplane door mid-flight so that she could smoke a cigarette."

- BBC News

*eikä*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2555 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

OOke, 21.11.2005 19:30:
Tänään löysin tuon sivun ja täytyy sanoa että meni kesäsuunnitelmat uusiks *joo*



ooo... nyt alko tekeen mieli tonne *whaat*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#2556 • • lostgone
Huomenna mielenterveysmessuille.*ding*
Saankohan vastauksia elämän suuriin kysymyksiin*täh*
Tai toivottavast ne vastaa ees johonkin.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

donut

Posts: 99

#2557 • • donut Gerbiili
Ystävän kertomus siitä kuinka manne oli alkanu runkkaamaan sille puhuessaan
puhelimen välityksellä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2558 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää tapahtui itseasiassa jo viikonloppuna, mut nyt vasta muistin sen tänne laittaa.

Kaikkihan tietävät nämä ihanat kiertosähköpostiviestit, missä on söpöjä eläimen kuvia ja hassuja tekstejä ja niitä sitten pitää lähetellä ystävilleen. Olin taas kerran saanut yhden sellaisen siskoltani. Viestin nimi oli I just wanna make you smile. Siskoni oli kirjoittanut minulle myös lyhyen viestin mailiin: "onko tuo yksi Wilma?" Wilma on siis minun ihana kisuni. Ajattelin, että kuvissa on joku kissa, mikä näyttää aivan Wilmalta. Laitoin Slide shown päälle ja katselin kuvia. Ihania pieniä karvaisia eläimiä vaihteli kuvissa, kaikissa englanninkielisiä tekstejä liittyen kuviin. Yhtäkkiä eteeni aukeaa kuva, missä kissa on työntänyt päänsä tuoppiin. "Mite ihmettä?" *ding* Minun kissani kuva todellakin oli kyseisessä kuvasarjassa! Joku on ilmeisesti joskus netistä sen napannut ja pitänyt kuvaa hauskana ja liittänyt sen kuvasarjaan! Nyt kissani kuva siis kiertää ympäri maailmaa viihdyttämässä ihmisiä! *iloinen*

Minusta ainakin tuo oli aika o_O..*ding* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

meklr

Posts: 206

#2559 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
outoo.. heräsin tos pari päivää si ja muistin mis oon nähny erään henkilön aikasemmin... asia on häirinny pari kuukautta ja yks aamu PAM ja muistin et mistä.... outoo?!?? *hih*
toma

Posts: 2,009

#2560 • • toma Tototoototo

Hyzenthlay, 21.11.2005 19:55:
ooo... nyt alko tekeen mieli tonne *whaat*


Mä puhun venäjää ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac