päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,745 views

mekaanikko

Posts: 1,176

#2501 • • mekaanikko don selecta

QueenB, 11.11.2005 13:32:
Jeps,

Tuli tossa surffailtua netin ihmeellisessä maailmassaja törmäsin kuvatarinaan chernobylin matkasta. Tarina oli englanninkielinen ja siinä mainittiin että chernobyl tarkoittaa wormwood:ia. Laiskuus iski enkä jaksanut katsoa sanakirjasta, että mitä tämä wormwood tarkoittaa suomeksi. Jäi kuitenkin vaivaamaan. Lopetin surffailun sähköpostin lukuun. Noh, kaveri oli lähettänyt postilla absinthin historiaa. Tässä historiassa mainittiin, että absinthin pääaines on koiruoho, joka on englanniksi wormwood.!! Näin ne asiat hoituu, vaik ei itse teekään mitään.



Itse asiassa ei. Tshernobyl tarkoittaa pujoa (engl. common wormwood, eri asia kuin wormwood joka siis tosiaan on koiruoho). Tällä on merkitystä sikälikin, että jotkut hihhulit väittävät, että Tshernobylin onnettomuus on ennustettu Raamatussa:

Ilm 8:10-11

Kolmas enkeli puhalsi torveensa. Silloin putosi taivaalta suuri, soihtuna palava tähti, ja maahan pudotessaan se täytti kolmanneksen virroista ja vesien lähteistä. Tähden nimi oli Koiruoho. Kolmannes vesistä muuttui karvaaksi kuin koiruoho, ja monet ihmiset kuolivat vedestä, koska se oli tullut myrkylliseksi.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

JayJay

Posts: 312

#2502 • • JayJay Räntämäen Lataamo / Team *tirsk*
Päivän viimeiset luennot käsitteli integraalia,
ja toverini kummallakin puolella yht äkkiä
puolessa välissä tuntia hiljenivät, ja kun sitten
katsoin tarkemmin niin molemmat nukahtivat.. *tirsk*

Perjantai tai jotain.. O_o

--
If lost in the sea of sorrows, look for the stars,
cause the waves will eventually bring you back.

NiMo

Posts: 483

#2503 • • NiMo PolkkaPuppe
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *ding* *täh*
(selitys ei ole paras mahdollinen mutta ei tiedä miten muutenkaan sen selittäisi.. *hih*')

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

äm

Posts: 2,376

#2504 • • äm
Lupasin just, että lähden maanantaina klo 06:25 hoitamaan yksinäni kolmea lasta pariksi tunniksi. *whaat*
Yksi kappale 3-vuotiaita, kaksi kappaletta alle 8-kuukautisia. *hikoil*
En ehkä selviä!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ezzy

Posts: 8,060

#2505 • • ezzy Droid-pappa

NiMo, 11.11.2005 14:58:
no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *ding* *täh*



Täydellinen neliveto. Kaikki pyörät vetää _aina_.
Fresia

Posts: 764

#2506 • • Fresia vähän outo
Näin aamulla taas valveunia, ja oon ihan pökissä edelleen *whaat* Herätessä oli pakko selaa puhelimen viestejä, et olinko sopinut meneväni yliopistolle syömään puol yks vai oliko sekin vaan unta... heräsin suht paniikissa, kun unessa kello oli koko ajan 12.54 ja ärstytti sikana olla myöhässä. Enkä saanut itseäni hereille siinä unessa. Helpostus oli aika suuri, kun tajusin ihan oikeasti olevani hereillä.

Univelkoja ei nähtävästi kannata poistaa nukkumalla liikaa *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Nacu

Posts: 1,293

#2507 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Täällä koululla on joku vanhusten pokeri-ilta ja olen nyt lyhyen ajan sisään kuullut puhuttavan internetin keskustelupalstoista ja kännykän toimintaan liittyvistä asioista. *whaat*

Eihän tuollaisten mummeleiden ja papparaisten kuuluisi tietää mitään mistään tekniikasta. Olenko ikärasisti?

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nitta

Posts: 5,021

#2508 • • Nitta Sateenkaaren päässä

äm, 12.11.2005 21:56:
Lupasin just, että lähden maanantaina klo 06:25 hoitamaan yksinäni kolmea lasta pariksi tunniksi. *whaat*
Yksi kappale 3-vuotiaita, kaksi kappaletta alle 8-kuukautisia. *hikoil*
En ehkä selviä!



Sääliksi käy, yksikin sinappikone on melkoinen työllistäjä
Tosin, kaverini teki kaksoset ja olen lupautunut hoitamaan niitä yhden illan o_0 Onneksi siihen on vielä aikaa.... ehtivät totutella vähän pidemmälle vaihtovälille... toisaalta sitten niiltä tulee vähän enemmän tavaraakin... ööh.

Mut ne on kivoja kyllä jos ei ajattele syöttöjä ja vaipanvaihtoja

Selvisitkö? *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#2509 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nacu, 14.11.2005 18:00:
Eihän tuollaisten mummeleiden ja papparaisten kuuluisi tietää mitään mistään tekniikasta. Olenko ikärasisti?



Ikärotusyrjijä? Mikäs hitto se sellainen on? Etköhän sinä ole vain ennakkoluulojesi vanki.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Saara

Posts: 1,954

#2510 • • Saara #2970

Freja, 10.11.2005 22:19:
---
Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *ding* *täh*
Et mitä hemmettiä?
---
soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä... *uros*



Sit kun saat asiasta selkoa, niin voitko myös vihjaista niille et mullekkin voi lähettää karkkipaketteja :).

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

rose

Posts: 1,047

#2511 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Mun lähiChillin henkilökunta tuntee mut ulkonäöltä ja käyttäytyy äärimmäisen kohteliaasti ja huomaavaisesti *pökr* *pökr* *pökr*Johtuuko tää niistä aamuyöllisistä porukoista jotka on käynyt siellä mun kanssa? Kehtaanko enää käydä siellä?! *ding* *ding* *ding*
[pieni]...ja ennen kaikkea, mitä tää kertoo mun ruokailutottumuksista...[/pieni]

--
TwistedLife™ Amusement Park

Kirtar

Posts: 771

#2512 • • Kirtar

rose, 14.11.2005 19:08:
Mun lähiChillin henkilökunta tuntee mut ulkonäöltä ja käyttäytyy äärimmäisen kohteliaasti ja huomaavaisesti *pökr* *pökr* *pökr*Johtuuko tää niistä aamuyöllisistä porukoista jotka on käynyt siellä mun kanssa? Kehtaanko enää käydä siellä?! *ding* *ding* *ding*
[pieni]...ja ennen kaikkea, mitä tää kertoo mun ruokailutottumuksista...[/pieni]




*grr* miten niin "kehtaaksmä"

--
asdaf?

Freja

Posts: 8,775

#2513 • • Freja Sihteeri

Saara, 14.11.2005 18:31:
---
Freja, 10.11.2005 22:19:
---
Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *ding* *täh*
Et mitä hemmettiä?
---
soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä... *uros*

---


Sit kun saat asiasta selkoa, niin voitko myös vihjaista niille et mullekkin voi lähettää karkkipaketteja :).



*iloinen*

Mysteeri jatkuu edelleen. Mun piti soittaa tänää sinne jollekin kisavastaava-tyypille, että ollaanko me osallistuttu kisaan vai mikä tää läppä on. Unohin *igor*
Ja mysteeri syveni: Systeri oli tänään saanut myös samanlaisen paketin! *täh**whaat**ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

äm

Posts: 2,376

#2514 • • äm

Nitta, 14.11.2005 18:17:
Selvisitkö? *nauru*


Selvisin!
Ykskään ipanoista ei kakkinut sen kolmen tunnin aikana (vältyin vaipanvaihdolta) ja vaan 2 kertaa pääsi joltain itku. Molemmista itkuista selvittiin maitopullolla.
8-kuukautiset oli yllättäen helpompia hoitaa. Riitti, kun katsoi, ettei ne kaadu yrittäessään nousta seisomaan kaikkia huonekaluja (tai koiraa tai mun jalkaa) vasten.
3-vuotias oli vähän vaativampi. "Leiki mun kaa sitä, leiki mun kaa tätä, [iso]LEIKI MUN KAA NYT HETI![/iso]"

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Nitta

Posts: 5,021

#2515 • • Nitta Sateenkaaren päässä

äm, 14.11.2005 19:41:
Selvisin!
Ykskään ipanoista ei kakkinut sen kolmen tunnin aikana (vältyin vaipanvaihdolta) ja vaan 2 kertaa pääsi joltain itku. Molemmista itkuista selvittiin maitopullolla.
8-kuukautiset oli yllättäen helpompia hoitaa. Riitti, kun katsoi, ettei ne kaadu yrittäessään nousta seisomaan kaikkia huonekaluja (tai koiraa tai mun jalkaa) vasten.
3-vuotias oli vähän vaativampi. "Leiki mun kaa sitä, leiki mun kaa tätä, [iso]LEIKI MUN KAA NYT HETI![/iso]"



Wou *aplodit*

Totta, ei pidä minunkaan sitten oottaa liian kauan vaan kuittaan lupaukseni hyvissä ajoin ennen kuin kaksoset oppivat edes ryömimään *vink*
Sphyxia

Posts: 3,308

#2516 • • Sphyxia Maracujá!
Heh, ruÅtsalaiset minigolf-ohjeet:

bgstil01.jpg

bgstil02.jpg

Aika hassun näköiset nuo! o__O
Freja

Posts: 8,775

#2517 • • Freja Sihteeri

Freja, 14.11.2005 19:20:

*iloinen*

Mysteeri jatkuu edelleen. Mun piti soittaa tänää sinne jollekin kisavastaava-tyypille, että ollaanko me osallistuttu kisaan vai mikä tää läppä on. Unohin *igor*
Ja mysteeri syveni: Systeri oli tänään saanut myös samanlaisen paketin! *täh**whaat**ding*



Mystery solved.

Tein joskus Fazerin sivuilla (systeri laittoi linkin) suklaaluonne-testin. Päävoitto oli lahjakortti Väli-Amerikkaan tms, jotain.. Noh, hassu sattuma oli, että tuotepalkinnot voitti mm. minä, äijäni ja systeri. Ny mun nimi koreilee Fazerin sivuilla, olin siis one lucky winner *iloinen* Ne oli vaan unohtaneet kaikista tuotepalkintolaatikoista onnitteluviestit *nauru*
Osallistun kyl jatkossaki kaikkii arvontoihin mitä vaa eteen tulee *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tetraveks

Posts: 89

#2518 • • Tetraveks
Hoh, yllätin itseni taas tänään:
kattelin koneelta csi:tä ja poltin kynttilää tos pöydän kulmas... yhtäkkii alko haisee palanu ja olin sillee et wtf? O_o

sit tajusin et katos, kynttilä polttanu lähes puolet karvoista mun vasemman polven vasemmalt puolelt =)
oli taas suhteellisen veikee olo siinä palaneen karvan hajussa... *ding*
embie

Posts: 531

#2519 • • embie Shwoopsie poo
Maikkarilta tuli Armin Van Buurenin - The longest day of my life (theme from 24) musavideon kera *hymy*
kinderi

Posts: 1,783

#2520 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

embie, 15.11.2005 21:02:
Maikkarilta tuli Armin Van Buurenin - The longest day of my life (theme from 24) musavideon kera *hymy*



Samaa sanomassa..En olis ihan heti tota odottanu näkeväni *whaat*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*