päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,367 views

sapeli

Posts: 11,768

#2521 • • sapeli jokukukamikä?
Irc-galleriassa tullut kommentti:

15.11.05 15:12 <minzzi> ota mut sun messengerii pliiiiiizzzz [email protected]

*ding*

(ja kyllä, olen irc-galleriassa vaikken irkkaa - se toimii hyvänä online-kuvagalleriana *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

andi--

Posts: 1,381

#2522 • • Edited andi-- lunttu

NiMo, 11.11.2005 14:58:
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *ding* *täh*



Jos vähän valaisua kaipaat kummallisuuteen:

Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.

Sama ilmiö tapahtuu kun polkupyörällä polkaisee "liian kovaa", etupää nousee ja etupyörä jatkaa pyörimistään kuten aikaisemminkin.

Tulipas sekava. *nauru*

--
- RAAH -

NiMo

Posts: 483

#2523 • • NiMo PolkkaPuppe

andi--, 16.11.2005 00:14:
---
NiMo, 11.11.2005 14:58:
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *ding* *täh*

---


Jos vähän valaisua kaipaat kummallisuuteen:

Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.

Sama ilmiö tapahtuu kun polkupyörällä polkaisee "liian kovaa", etupää nousee ja etupyörä jatkaa pyörimistään kuten aikaisemminkin.

Tulipas sekava. *nauru*




mutta se näytti ettei etupää ollut noussut painosta ilmaan, vaan että se olisi ollut siinä jo alusta alkaen.. *igor*
mutta oli miten oli kummalliselta näytti ja oma huomio keskittyi täysin siihen.. *nauru**hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

sapeli

Posts: 11,768

#2524 • • sapeli jokukukamikä?
Menköön tänne... Oon katsellut asuntoilmoituksia ja joskus oikein ääneen naurattaa kuinka oikeasti paskoille asioille annetaan kunnolla spinniä *nauru*

Kt 28,2m2,1 h, avok, kph, Jugentalon tunnelmaa
(eli toisin sanoen talo on ikivanha ja rapakunnossa),

ullakkohuoneisto ylimmän kerroksen rauhassa (ei hissiä). Kuntoilijan unelma! (kun pitää juosta aina kuudenteen kerrokseen)

Valoisa,
(valtavat ikkunat itään kattojen yli, eli aurinko paistaa heti aamusta suoraan silmiin)

v a p a a vaikkapa sinkuille sopiva BOXI.
(ei näin pieneen asuntoon pari mahtuisi, ja "boxi" eli laatikko kuvaa kyllä asuntoa hyvin...)

Sauna ja pesutupa yhtiössä. Vinttikomero samassa kerroksessa.
(niin koska asunto on vinttikerroksessa)

Toimiva keittosyvennys ja kylpyhuoneessa suihkutila ja putkipatteri.
(ja siihenpä se huima kylppäritila menikin)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

Posts: 7,451

#2525 • • Avernian Kerettiläinen
Kaikkeen sitä surffaillessa törmääkin. 0_o

0044.jpg

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

koo

Posts: 379

#2526 • • koo
Meillä on lasiovi ulko-ovessa. Mun suurin kauhuni on se, että jonakin pimeänä ja myrskyisenä iltana sen takana seisoo tuntematon mies. (Jonka tietysti päästän sisään jonka jälkeen se leikkaa mun käteni irti moottorisahalla jne.)

No, äsken soi ovikello ja sen oven takana on tuntematon mies. Mä säikähdän. "Se on massamurhaaja tai jehovantodistaja, lähes yhtä pahat vaihtoehdot". Päätän, etten avaa, koska olen yksin kotona. No, se on kuitenkin jo nähnyt mut ja soittaa ovikelloa uudelleen. Avaan siis oven. "Se on aivan saletisti jehovan todistaja kun kiertelee tolla tavalla asuntoja".

Eipä ollutkaan, se oli TV-lupatarkastaja! Kyseli maksuista... sanoin ettei meillä ole telkkaria. Kysyi, saako tulla sisään katsomaan. Vastasin, että saa tulla, mutta sulkee ulko-oven ensin, ettei kissa karkaa. Mies sanoo, selvä juttu, uskon että olet rehellinen, [iso]eikä tullut sisälle.[/iso]

Mulla olis voinut olla ties mikä TV-viritelmä mun tietokoneessa jne, eikä se olis tiennyt siitä mitään. Mä en olis myöskään valehdellut, koska ei meillä ole TV:tä (jos siis olis tietsikassa se TV-jutska).

Hyvin outoa, mutta ihan hauskaa. Kaikki iäkkäät asuntoja kiertelevät miehet eivät olekaan murhaajia ja jehovia.

PS Asumme HOASilla. Uskon, että monissa kämpissä koetaan karvaita hetkiä tänä iltana... kieh kieh. *pahis*

--
Backstagella on paratiisi.

kilobitti

Posts: 2,419

#2527 • • kilobitti 1-2-3 techno

andi--, 16.11.2005 00:14:
Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.



Yhtä hyvin kyseessä olisi voinut olla nelivetotraktori - kyllä nekin saattavat keulia (tosin ei varmaan niin helposti ku on enemmän painoa edessä).

NiMo, 16.11.2005 07:54:
mutta se näytti ettei etupää ollut noussut painosta ilmaan, vaan että se olisi ollut siinä jo alusta alkaen.. *igor*



Oiskohan kyseessä voinut olla joku harvesteri tms. metsätraktori josta sais tarvittaessa yhden akselin ylös? BuffaloDual_logo.jpg

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

koo

Posts: 379

#2528 • • koo
Plattari meni rikki!! *poks*

--
Backstagella on paratiisi.

Elmiira

Posts: 1,446

#2529 • • Elmiira
Lapsuuden kotikunnassani Ilomantsissa jäi
16 ja 17 vuotiaat pojat kiinni pommien rakentelusta
ja kaiken mailman muista tihutöistä.
(Iltalehti 15.11)

Selvisipä siinä sitten, että niiden tarkoituksena oli
POLTTAA MEIDÄN TALO! *grr*

Voi S..tana mitä idiotteja! Onneksi eivät onnistuneet!

[Syy miksi ne sen olisivat halunneet polttaa on hyvin
todennäköisesti se, että se on 1800 ja 1900 luvun vaihteessa
rakennettu paritalo, jossa asuu meidän perhe toiselle
puolella ja toisella puolella kyläpahasen yläasteen engalnnin
opettaja ja ruotsin opettaja, jotka ovat naimisissa keskenään.
Ja tämä englannin opettaja ei ole kovin pidetty teinien keskuudessa.]

Mut siis eikö pennuilla oo oikeesti yhtään järkee päässä!
Ne ois helposti voinut tappaa niiden pommien kanssa itsensä
tai sitten jonkun muun! Kyllä suututtaa!

Ne oli tehny tuhojaan mutsin työpaikallakin, jossa myös toisen pojan
äiti on töissä. Mutsi päättikin ettei niiltä vaadita rahallista korvausta,
vaan ne tulee henkilökohtaisesti korjaamaan kaikki rikkomansa jutut.
Esim. pajusta punottu n.2 metrinen nainen. On siinä pojilla väsäämistä *nauru*
Ja samalla ne saa siivota ulkovaraston, joka on täynnä paskaa ymsyms.

Jos vaikka oppisivat jotain.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

andi--

Posts: 1,381

#2530 • • Edited andi-- lunttu

kilobitti, 16.11.2005 18:56:
Yhtä hyvin kyseessä olisi voinut olla nelivetotraktori - kyllä nekin saattavat keulia (tosin ei varmaan niin helposti ku on enemmän painoa edessä).



Joo, totta turiset. Tuli ensimmäisenä tosiaan mieleen takavetoinen traktori, jossa on pienet etupyörät. *hih*

--
- RAAH -

Aamu

Posts: 999

#2532 • • Aamu you had me at hello
ööö...

yks jäbä tuli mun ja kaverin irksi kanavalle,
jolla ollaan oltu jo pari vuotta ihan vaan kahestaan.

sitten se laitto mulle bannit,
koska kerroin sille, että se voi lähtee menee.
(okei, oikeesti puhuin rummemin, mut heihaloo.
meidän kavana :D)


[pieni]ÄITIII POIKA KIUSAA[/pieni]

--
Do you think the expansion will make me fat?

-Milian-

Posts: 79

#2533 • • Edited -Milian- anuslima
Törmäsin netis tänään tollasee ja rupes vähä mietityttää, et jos tota ei oo jotenki muokattu nii on vissii aamu puuro muistettu syödä.. tai sit on heppahormoonit piikitetty
Tropico

Posts: 246

#2534 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Harriet-kilpikonna täytti 175

Canberra. Australialaisella Harriet-kilpikonnalla oli tiistaina onnenpäivä. Harriet näet juhli 175. syntymäpäiväänsä Pohjois-Australiassa sijaitsevassa eläintarhassa.
Harriet on syntynyt Galapagos-saarilla, mistä sen eläintarhan - tosin kiistanalaisten - tietojen mukaan koppasi matkaansa evoluutioteorian isä Charles Darwin.

Harrietin ikä sen sijaan on varmistettu. Yhdestä toisesta asiasta eläintarha tosin oli pitkään väärässä, sillä Harrietin luultiin liki sadan vuoden ajan olevan uros, ja sen nimi oli Harry.
Harriet juhli syntymäpäiväänsä ahmimalla kauniin vaaleanpunaisen kiinanruusukakun.

HS, STT–Reuters
pupuankka

Posts: 869

#2535 • • pupuankka poly-wtf?!
Tää nyt on tosi järkevää pohdintaa taas, mutta täällä Ranskassa vaniljasokeri on halvempaa kuin vanilliinisokeri. Suomessahan se on toisinpäin, ja mä oon aina ihmetellyt miksi sen toisen pitää olla kalliimpaa. Oon sen sillä tavalla järkeillyt, että kemiallinen vanilliiniaromi on halvempaa tuottaa kuin luonnollinen vanilja-aromi.

Mutta miksi se sitten on täällä Ranskassa toisinpäin? *täh*

Juu, pitää tästä alkaa leipoa rahkasilmäpullia kämppiksen synttäreiden kunniaksi! *hihu*
Fresia

Posts: 764

#2536 • • Fresia vähän outo
Kello on kohta jo seitsemän, mulla vielkin yövaatteet päällä. ei kai täs auta kun mennä takas nukkuu pian *ding* Mihin hittoon tää päivä meni, ei ees oo kauhee darra eiliseltä... tekee ehkä kyl vaan hyvää levätä, lievä kurkunpääntulehdus vaivaa ja ääni kadonnut jonnekin. Pikkuhiljaa alkaa kyl tulee tosi tylsää *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Karvinen

Posts: 699

#2537 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Kävin mamman kaa vähä aikaa martsaris ja ku tultii takas niin se meinas ajaa liikenne jakajaa päin. . . tai sit vastaaan tulijoiden kastalle. . ei kuulemma huomannu/tajunnu sitä . . . ja perkele et se huudatti kierroksilla. . surisee vielki korvissa *eiei*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Jusuplussa

Posts: 1,292

#2538 • • Jusuplussa UG-///

-Milian-
Törmäsin netis tään tollasee ja rupes vähä mietityttää, et jos tota ei oo jotenki muokattu nii on vissii aamu puuro muistettu syödä.. tai sit on heppahormoonit piikitetty



Ei oo yhtään muokattu, oikeesti! *justjoo*

Jos joku on o_O, nii tää:
g_rtsidechst.jpg

Ja tota ei oo muokattu. Synthol-öljy saa ihmeitä aikaan *nauru*
mariq

Posts: 2,154

#2540 • • mariq
kyl noi julkiset on ihmeellinen asia. hyvin tehokkaasti hukkasin tänään ihan hittoina aikaa ympäriinsä kulkemiseen, jopa pääsemättä perille.. *justjoo* ja mun suunnitelmallisuudesta tai sen puutteesta tää ei ainakaan voi johtuu.. *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.