päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,743 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7281 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun salasana ihan yllättäen vaan lakkas toimimasta O__o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anniharha

Posts: 1,937

#7282 • • anniharha
Eilen piti olla tyttöjen ilta, lähdin liikenteeseen kolmen naispuolisen kanssa ja tarkoituksena oli tasoittaa tanssivajareita. Meni pari tuntia ja löysin itseni eri mestasta, olin viiden jätkän seurassa jauhamassa inttijuttuja. Minä ja poikien ilta nyt ei ollut mitään uutta, mutta minä ja inttijutut? o_O

--
and though my words could save the world they never come out right

Chrisdyan

Posts: 479

#7283 • • Chrisdyan
tän kuun vois vaikka olla selvinpäin, low budjet, autokoulun takii. Saas nähä miten hommat suttaantuu, aika hikinen kk tulee olee mut kyl se onnistuu.

--
Hikitomori

ezzy

Posts: 8,060

#7284 • • ezzy Droid-pappa

-Fuzzy-, 1.9.2007 01:27:
Hyi hyi hyi hyi stna kääk!! Meidän koirassa käveli just hirvikärpänen joka on todennäkösesti tarttunu mukaan mökiltä ja on ollu siinä jo viikon! Litistin sen ainaki 5 kertaa paperipalan alla lattiaan, ja Edelleenki sen jalat potki iha hulluna! Sit tungettiin se takkaan poltetavaks, koska se ei muuten suostunu kuolee! Sytytettii se paperi palamaan ja voittekste kuvitella, se lähti viel juoksee karkuun ruumis liiskattuna siihen paperiin!
Sit ku vihdoin nähtii ku se kärventy nii tokasin vaan et "voi raukka..!" Mutsi sano kylmän rauhallisesti: "No niin... mut se on joko se tai me!" :D Repesin ku oli viel iha tosissaa*nauru*
Mut hyi helvetti sentää. Se on ällöin mönkiäinen mitä oon ikin nähny.



Miks tälläsistä ei ikinä tule youtube-videoita... :(
larzizi

Posts: 1,661

#7285 • • larzizi
Sattusin äsken katsomaan telkkarista maailman ensimmäisiä Eurovisin dance contestia. En edes tiennyt, että semmonen on olemassa ja olin ihan wtf O.o Mutta enemmän wtf olin kun Suomi meni ja voitti sen O.o

Että semmoset järjestetään sitten ens vuonna meillä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sari

Posts: 24

#7286 • • Sari
Netistä ei löytynyt yhtään mitään vaikka pyörin siellä koko päivän....*eiei* Olis ehkä kannattanut tajuta lopettaa selailu aikaisemmin? *ding*
Jone

Posts: 8,258

#7287 • • Edited Jone Archibald Haddock
Viikonloppu on tähän mennessä tullut otettua aika relasti ja olin juuri koeajamassa potentiaalista uutta autoa rauhakseltaan mietiskellen kun tuli tekstiviesti. Se sisältö oli "jätä mut jo rauhaan" ja lähettäjänä mulle tuntematon numero.

Kukakohan tässä pitäis nyt sit jättää rauhaan ja mitähän oon mahtanut sille tehdä? *nauru*

edit: Päikkärien aikana samasta numerosta tuli vielä "mieti sitä kusipää"-viesti kun vastasin tohon ekaan et "Kuka pitäis jättää rauhaan? Helpottais kummasti jos sitä tollasia viestejä lähettäessä esittelisi itsensä."

Aika terveen oloista meininkiä. Pitäisköhän kiinnostaa sen verran et käyttäis jopa numerohakua? *ding*
tiiplis

Posts: 1,043

#7288 • • tiiplis also available in sober
Heräsin vast puoli kaksi enkä ollut edes eilen missään. Yleensä nälkä herättää viimeistään klo 10 mut eipä tänään... *whaat*

--
italia litania nainati lailati

Sari

Posts: 24

#7289 • • Sari
Käytiin Kotkassa ulkoiluttamassa meidän koiruus ja tultiin takas. *ding*
Timce

Posts: 5,381

#7290 • • Timce

Sari, 2.9.2007 15:38:
Käytiin Kotkassa ulkoiluttamassa meidän koiruus ja tultiin takas. *ding*



Vantaa->Kotka koiraa kävelyttämässä?! O_o

Mahtaa olla jalat kipeet.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Sari

Posts: 24

#7291 • • Sari
*hih* Ei onneks. Päätettiin ajaa autolla Kotkaan. Koiruus pidätti koko matkan, teki perillä tarpeet ja lähdettiin takas kotiin. Kyseessä ei ole eläinrääkkäys vaan silkka hulluus. Pitäisikö meidän hankkia elämä? *ding*
plink

Posts: 1,405

#7292 • • plink team paska
wtf lämmittelin yrttipatonkia uunissa, mut nyt se maistuukin joltai havuilta

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

MiMoSa

Posts: 1,664

#7293 • • MiMoSa
Tää oli kyl jo perjantain mut kuitenkin. Menin sillon elämäni ensimmäistä kertaa pendolinolla, joka oli ajoissa ja jopa hieman etuajassa.*whaat* Se oli kyl aikainen aamujuna, millasella en oo ennen menny, et en sit tiedä onko noilla aamujunilla taipumusta olla useammin ajoissa kun muilla vai kävikö muuten vaan mäihä.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

yoni k

Posts: 667

#7294 • • yoni k disko

larzizi, 2.9.2007 00:26:
Sattusin äsken katsomaan telkkarista maailman ensimmäisiä Eurovisin dance contestia. En edes tiennyt, että semmonen on olemassa ja olin ihan wtf O.o Mutta enemmän wtf olin kun Suomi meni ja voitti sen O.o

Että semmoset järjestetään sitten ens vuonna meillä.



Eei järjestetä. Kaks ekaa vuotta noi järkätään briteissä. *päteil* *pepsodent*
larzizi

Posts: 1,661

#7295 • • larzizi

yoni k, 2.9.2007 17:10:
Eei järjestetä. Kaks ekaa vuotta noi järkätään briteissä. *päteil* *pepsodent*



Häh, joo vai :o Miks ihmeessä O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Verottaja

Posts: 1,174

#7296 • • Verottaja no-life / luuviulu
Heräsin about kymmenen minuuttia sitten. Luulin että on aamu.
Vieläkin semmonen olo, että "mikä maa mikä valuutta?"

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Santutar

Posts: 405

#7297 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Koko Someron kylä pimeni kolmeksi vartiksi salaman johdosta!! Mahtavia salamoita*plur*
Sphyxia

Posts: 3,308

#7298 • • Sphyxia Maracujá!

Verottaja, 2.9.2007 19:04:
Heräsin about kymmenen minuuttia sitten. Luulin että on aamu.
Vieläkin semmonen olo, että "mikä maa mikä valuutta?"



Sama juttu tapahtui allekirjoittaneellekin muutama viikko sitten, jopa kahdesti. Pitkät työpäivät -> tahottomat päikkärit -> tuonkaltaiset tilanteet. Tosi ufoa herätä siihen, ettei ole varma edes päivästä, kellonajasta jne. *eiei* Onko nukkunut pari tuntia vai - kauhea ajatus - pari päivää.
kinderi

Posts: 1,783

#7299 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vähän on nyt hankala tilanne *ding*
Vaikka mä kävelinki vessaan taas sen sata kertaa (suht) hereillä ni en silti tiedä et oliko ne kivut todellisia vai näinkö niistä vaan unta *hmph*

Mut..mut..ääh. Perkele *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

aivastus

Posts: 499

#7300 • • aivastus Ärsyttävä
Ihan varmasti oli kello äsken 10:20. Mä näin. Innolla jo aattelin et kohta saa lämmittää eväkset, mut ei. Mistäköhän mä ton kellonajan oikeen keksin o_O

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.