päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,739 views

Heli

Posts: 1,489

#7241 • • Heli vai kuka se oli

Freja, 26.8.2007 10:43:
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D



joo mullaki 43. ja sit ku kirjauduin uudelleen ni samat 43 ikiwanhaa kommausta :(

--
ei se väärin ole.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7242 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.



Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#7244 • • remotion nostatus guru

Hyzenthlay, 26.8.2007 23:09:
---
RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

---


Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/



Tikusta asiaa, mutta en kyllä tajua miten voi olla kenellekkään päivän o_O se, minkä summan on _itse_ käyttänyt rahaa.
Pätkis

Posts: 1,038

#7245 • • Pätkis Pikkis

remotion, 28.8.2007 12:47:
---
Hyzenthlay, 26.8.2007 23:09:
---
RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

---


Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/

---


Tikusta asiaa, mutta en kyllä tajua miten voi olla kenellekkään päivän o_O se, minkä summan on _itse_ käyttänyt rahaa.


Eikse just nimenomaan ole o_O et miten on oikein onnistunut?
Tai jos sä pidät jatkuvasti esim. kännykässä sun reaaliaikaista pankkitilin saldoa näkyvillä ja tarkistat sen joka kortin vingautuksen jälkeen, niin ehkä sitten ei.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

onni3mk

Posts: 3,973

#7246 • • onni3mk Onni on.
Edelleen mietin mihin ne NEOn Infected Mushroom bileet on kadonnu? Flaba löytyy ja IM:n kalenterissakin on bileet merkitty Suomeen 5.10.07 mut missään ei oo ees mitään keskustelua aiheesta.

*ding*

--
Onni on.

domi

Posts: 7,069

#7247 • • domi Työn sankari.

onni3mk, 28.8.2007 13:05:
Edelleen mietin mihin ne NEOn Infected Mushroom bileet on kadonnu? Flaba löytyy ja IM:n kalenterissakin on bileet merkitty Suomeen 5.10.07 mut missään ei oo ees mitään keskustelua aiheesta.

*ding*


Eikai bileisiin välttis tarvita keskustelua. Tiketistä ainaki löytyy: http://www.tiketti.fi/tapahtuma/1247
onni3mk

Posts: 3,973

#7248 • • onni3mk Onni on.

domi, 28.8.2007 13:07:
Eikai bileisiin välttis tarvita keskustelua. Tiketistä ainaki löytyy: http://www.tiketti.fi/tapahtuma/1247



Bileet löytyivät aikaisemmin klubbarin kalenterista, mutta esim. nyt ei löydy. Herää kysymys, miksi infot on otettu pois?

Voinko vain luottaa, et kyl bileet on, jos tiketissä myydään lippuja.

--
Onni on.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#7249 • • Kon-tiki The Unsinkable
Eilen illalla lueskelin partsilla jalkalampun valossa, kun huomasin partsin katonrajassa pienen harmaan "paperilyhdyn". Se on pohjasta avoin, niin että nyt päivänvalossa siellä näkyy kennoja!

Partsillamme on keskeneräinen ampiaispesä. Luontokirjaa lukemalla päättelin, että kuningatar on rakentanut siihen yhden kerroksen, mutta koska ampiaiset ovat hajuherkkiä, se on kai pelästynyt tupakansavua tai mäntysuopasekotetta, jolla ruiskin kirvoja yhdestä köynnöskasvista. Ja hyvä niin *hikoil*
remotion

Posts: 5,283

#7250 • • remotion nostatus guru

Pätkis, 28.8.2007 12:53:
Eikse just nimenomaan ole o_O et miten on oikein onnistunut?
Tai jos sä pidät jatkuvasti esim. kännykässä sun reaaliaikaista pankkitilin saldoa näkyvillä ja tarkistat sen joka kortin vingautuksen jälkeen, niin ehkä sitten ei.



ei todellakaan. kyllähän sen nyt muistaa muutenkin miksi ja mihin ja minkä verran rahaa on käyttänyt ja mietin aina tileille jäljelle jäävän summan kun jotain isompaa olen ostamassa.
Pätkis

Posts: 1,038

#7251 • • Edited Pätkis Pikkis

remotion, 28.8.2007 14:04:
---
Pätkis, 28.8.2007 12:53:
Eikse just nimenomaan ole o_O et miten on oikein onnistunut?
Tai jos sä pidät jatkuvasti esim. kännykässä sun reaaliaikaista pankkitilin saldoa näkyvillä ja tarkistat sen joka kortin vingautuksen jälkeen, niin ehkä sitten ei.

---


ei todellakaan. kyllähän sen nyt muistaa muutenkin miksi ja mihin ja minkä verran rahaa on käyttänyt ja mietin aina tileille jäljelle jäävän summan kun jotain isompaa olen ostamassa.


täs puhuttiin niistä ketkä joko a) ei yleensä mieti juurikaan tai b) parhaillaan miettii kovastikin, että mitä vittua, miksi ja mihin*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#7252 • • Annakins Guest
MÄ EN ENÄÄ TAJUA!

Yksiköllä on sähköpostilaatikko, josta sihteerit jakavat postit (mukamas) oikeille henkilöille. Ilmeisesti eivät ikinä ole kuulleet roskapostista, koska ensin taho a välittää meille ja kahdelle muulle yksikölle kondomimainosviestin ja sen jälkeen vielä meidän sihteeri välittää sen koko yksikölle!

Hello xxxxxxx
Do you use extra large condoms?
Ratko rowley

TODELLA TÄRKEÄ JA KIIREELLINEN VIESTI!

en kestä. en kestä.
Avatar
#7254 • • Annakins Guest

Verano, 28.8.2007 14:53:
---
Annakins, 28.8.2007 14:50:
-klips-

---


:DD



Ja nyt tulee jo kertaalleen lähetettyjä meilejä uudestaan.

Jos tää jatkuu viel ku tuun työmatkalta ni voi olla et joudun taas aiheuttaa myrskyn vesilasissa.

Miten se voi olla niin vaikeaa?
Freja

Posts: 8,775

#7255 • • Freja Sihteeri

Annakins, 28.8.2007 15:02:
Ja nyt tulee jo kertaalleen lähetettyjä meilejä uudestaan.

Jos tää jatkuu viel ku tuun työmatkalta ni voi olla et joudun taas aiheuttaa myrskyn vesilasissa.

Miten se voi olla niin vaikeaa?



Ihanat naurut taas sain :D Mä luulin et teil o vaa viisaita ihmisiä töissä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RantaPalleroinen

Posts: 512

#7257 • • RantaPalleroinen
Sain lauantaina kuulla että olen istunut pienenä David Hasselhoffin
(aka: Lt. Mitch Buchannon, Michael Knight) olkapäällä!

*aplodit*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Foxmagon

Posts: 1,329

#7258 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu" *ding*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#7259 • • Freja Sihteeri

Foxmagon, 28.8.2007 16:17:
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu" *ding*



*joo* mä kans sitä joskus kummastelin, tais olla lätkän MM-kisojen aikaan. Virolla se on muuten sama mutta ilman kertsiä. Aika epeleitä.
----

Mä huomasin eilen, et mun lempihousut ei enää pysy jalassa ilman vyötä o_O ne on ollu just nii ihanat ku voinu pitää niitä niin kivan rennosti, mut ny ei enää voi ku vähänkin hölkätessä rupee alkkarit näkyyn.

Ei ollu kiva huomata sitä keskel Pasilan asemaa neljän ruuhkassa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#7260 • • Edited crissy
kävin lääkärissä 3,5vkoo sitten.. lääkäri otatti verikokeita ja sanoi et tulokset hän soittaa 16.8 klo:13.30-14.30 välisenä aikana..

Ei oo soittanu.. vieläkään....

Ei niis tainnu sit mitään olla....*hymy*

nyt soitin sinne ja ei se hoitsu siel mitään sanonu.. sano vaa ettei uusinta-aikaa saa enää samalle lääkärille et laitto sen toiselle tyypille... no jo menee vaikeeks saada tiedot verikokeista..