päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,309 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#3581 • • Jusuplussa UG-///

Hyzenthlay, 24.5.2006 12:01:
kohta kolmen viikon biletauko. Teen jo jotain omaa henkilökohtaista ennätystä *nauru*



8kk taukoa. Paluuta ei enää ole..niin tai sit kesällä *pahis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3582 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh, miten pystyt? *ding**nauru*

...tosiaan, kesällä otetaan kaikki korkojen kans takas *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Fresia

Posts: 764

#3583 • • Fresia vähän outo
Tekee mieli lähteä baariin *ding* Tai minne tahansa ulos illalla...jos venailis kiltisti huomiseen, kun ei oo tota rahaa tuhlattavaks asti... *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

wiwi

Posts: 1,575

#3584 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Vietin perjantaina iltaa pukeutuneena 70-luvun sinipunaiseen hiihtopukuun. Asusteina neonkeltainen panta, ikivanhat valtavat oranssit laskettelulasit, keltaoranssi vyölaukku sekä valkoiset toppalenkkarit. O_o oli se, että sain enemmän positiivisia kommentteja vaatteistani ja ulkonäöstäni kuin yleensä koskaan. Kertooko se sitten enemmän minusta vai jostain muusta, mene ja tiedä. *pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Euphoria

Posts: 542

#3585 • • Euphoria 4 everyone
Optioita nousee, jengi saa potkuja ja kurssit laskee..*dissaa*
Usa:n ohjauskoron nostoa odotellessa..o_O
onni3mk

Posts: 3,973

#3586 • • onni3mk Onni on.
Tein ruokaa, jota mun ei yhtään tee mieli syödä...

--
Onni on.

mekaanikko

Posts: 1,176

#3587 • • mekaanikko don selecta
Photoshopin splash screen:

splashscreen0br.jpg

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

wiwi

Posts: 1,575

#3588 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yksikään asiakas ei ole ollut mulkvisti tänään. Not one!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Cloud

Posts: 2,162

#3589 • • Cloud Game Freak

Juhgu, 24.5.2006 15:07:
---
ezzy, 24.5.2006 08:36:
---
Sama homma mulla. "kasikasi" kuulostaa about 12-vuotiaalta noin yhtäkkiä....mut ne ajaa jo autolla O_o
---


Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.




Tää on kyll niin totta. Mihin tääkin maailma on menossa. Oo

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,775

#3590 • • Freja Sihteeri
Siivoon ihan hiki hatussa *hikoil*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MaSari

Posts: 1,986

#3591 • • MaSari space jammer

onni3mk, 20.5.2006 11:55:
Mäkin testasin, enkä uskonu sen todella toimivan. Mulla ei muuta "ongelmaa" käytän kanssa ollut, kuin, etten pessyt käsiä rasvauksen jälkeen, joten pari päivää myöhemmin sormien välissä oli ruskeat läikät *nauru* Todistin kuitenkin voiteen todella tehoavan *hihu*



Vielä tähän asiaan viitaten. Mäkin kokeilin nyt oikeesti, ja oikeen kunnolla kuorin ihon niinkun manna oli kehottanut *pepsodent* Nyt on vaan sellanen pieni ongelma ettei se oikeen näyttäny toimivan :D Muhun ei näköjään tartu edes purkkirusketus. Mitä jä jäljelle? Rusketussuihku *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#3592 • • onni3mk Onni on.

mayah, 25.5.2006 20:47:
---
MaSari, 25.5.2006 20:41:
Vielä tähän asiaan viitaten. Mäkin kokeilin nyt oikeesti, ja oikeen kunnolla kuorin ihon niinkun manna oli kehottanut *pepsodent* Nyt on vaan sellanen pieni ongelma ettei se oikeen näyttäny toimivan :D Muhun ei näköjään tartu edes purkkirusketus. Mitä jä jäljelle? Rusketussuihku *justjoo*

---


No kyllä mä ainaki hinkkaan itseeni joka kerta suihkun jälkeen ihan ilman mitään kuorintaa. Ei oo jääny läiskiä mihinkään muualle ku tosiaan ekan käyttökerran jälkeen sormien väliin ku en uskonu sen tehoon. Eikä se kerran levitys tee mitään, sitä pitäis laittaa joka päivä että se alkais näkyy.

En itse sis luokittelisi kyseistä tuotetta itseruskettavaksi vaan juuri sellaiseksi miten sitä mainostetaan, eli kosteusvoide joka pitää sisällään pienen määrän ruskettavia [insert your tieteellinen termi here].



Mä en käytä päivittäin, ehkä 3 (joskus 4) kertaa viikossa. Nyt en tiedä onko tää pieni päivetys purkkipäivetystä vai ihan aitoo *nauru*

Mut joo, kai se riippuu ihotyypistä tai jotain.

--
Onni on.

Freja

Posts: 8,775

#3593 • • Freja Sihteeri
Päivän ainoo posti oli kirjekuori mikä sisälsi Dinersin. *eikä* voi ei, sain sen sittenkin *pökr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nectarine

Posts: 475

#3594 • • Nectarine Rouva T
mä olen nössö *justjoo*. tässä häitä suunnitellessa kirjauduin sit sisään naimisiin.info:n ja siel rupesin lueskeleen siviilivihkisestä. luin sitä vihkikaavaa ja repesin itkeen. siis ihan puhtaasti onnesta, muttamutta, miten -tussa pystyn pitään itseni kasassa sit hääpäivänä kun en pysty sitä ees kuivinsilmin tietokoneen ruudulta lukeen O_o

--
Prinsessa Ruusunen

Avatar
#3595 • • astaroth Guest

Juhgu, 24.5.2006 15:07:
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.


yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla
Elmiira

Posts: 1,446

#3596 • • Elmiira

astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
Juhgu, 24.5.2006 15:07:
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.

---

yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla



Mun pikkuveli (-90) menee lukioon syksyllä *whaat*
Sehän on ihan pentu vielä.
Niin ja sillä oli himo möreä ääni *pökr*
(Nähny sitä viimeksi jouluna...)

Mut huomaa kyllä itekin olevansa vanha,
kun kyselee tyhmiä.

Minä: No millanenkas todistus sulle tuli?
Veli: No ei meillä oo koulu vielä edes loppunu.

*blush*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#3597 • • Mao & Taikahattu UG-///

Jää~*, 26.5.2006 21:52:
---
astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
Juhgu, 24.5.2006 15:07:
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.

---

yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla

---


Mun pikkuveli (-90) menee lukioon syksyllä *whaat*
Sehän on ihan pentu vielä.
Niin ja sillä oli himo möreä ääni *pökr*
(Nähny sitä viimeksi jouluna...)

Mut huomaa kyllä itekin olevansa vanha,
kun kyselee tyhmiä.

Minä: No millanenkas todistus sulle tuli?
Veli: No ei meillä oo koulu vielä edes loppunu.

*blush*



Mun pikkusysteri täytti kans helmikuussa 18... *ding*

Missäköhän välissä aika on noin paljon liikkunu...
Eihän se viel voi olla 18, se on vasta kakara... *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3598 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Heh mun sisko kans. En vaan tajuu *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amma

Posts: 2,383

#3599 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

mayah, 24.5.2006 00:10:
Tajusin äsken, että vuonna 1990 syntyneet täyttää parin vuoden päästä 18 vuotta o_O

Pitäisköhän mun päivittää näkemystäni, et "justhan ne meni ala-asteelle"?


Tätä meikäläinenkin on välillä aina pohtinut. Lisäyksenä todettakoon, että vuonna 2000 syntyneet on menossa sinne ala-asteelle. Ihan tajutonta. *whaat*



Mun päivän O_o on, että kattelin aamulla Ylen Kirppis-ohjelmaa (maailman paskimmat juontajat toim.huom.). Siellä oli käynnissä hyväntekeväisyys (ensimmäinen O_o) "huutokauppa", jossa myytiin ohjelmassa talvella vierailleiden julkkisten huutokauppaan lahjoittamia tavaroita. Hetken pohdittuani suunnistin Hietsun torille ja ostin nämä http://kirppis.yle.fi/node/162 (toinen O_o). Moon ihan pimee. *nauru*

--
*etsiskel*

KooKie

Posts: 4,338

#3600 • • KooKie aka. Petress Pan
Huolestuttavinta on ehkä se, että tämän 88 -ikäluokan edustajana en itsekään voi käsittää meidän täyttävän sen maagisen 18 -vuotta tänä vuonna. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!