päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,235 views

Aidrian

Posts: 1,799

#3621 • • Aidrian Furian Master
valmistuin tänään paperimieheksi aikuiskoulutuskeskuksesta*pepsodent*ja vaikkei alan työllisyysnäkymät päätä huimaa, niin toistaiseksi määräaikaisena*hymy*
Epailija

Posts: 5,636

#3622 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Sain sotilasläänin esikunnasta postia. Minut on ylennetty kersantiksi. "Kiitti". x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lauruska

Posts: 821

#3623 • • Lauruska nihkee
Sain RIA:sta (mun ammattiliitto) postia että onnittelut valmistuneelle.

ei siinä mitään, muttakun valmistun vasta vuonna 2008 *iloinen*
Epailija

Posts: 5,636

#3624 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Outoudet jatkuvat. Soitin hammaslääkärille ajanvarausta varten ja puhelinvirkailija pyysi ensin soittamaan viiden minuutin päästä uudestaan, koska halusi hakea kahvia ja toisella soittokerralla pisti minuutiksi pitoon, koska aviomies soitti. Ei siinä mitään, kaikkihan noin varmasti tekevät mutta harvempi ilmoittaa siitä iloisella äänellä soittajalle. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avernian

Posts: 7,451

#3625 • • Avernian Kerettiläinen
Sain eilen odottamattomia ja hämmentäviä kehuja.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Snowie

Posts: 601

#3626 • • Snowie Ihku Hiutale
Mä olen kahvilla metsässä.
lostgone

Posts: 2,493

#3627 • • lostgone

Aidrian, 2.6.2006 11:30:
valmistuin tänään paperimieheksi aikuiskoulutuskeskuksesta*pepsodent*ja vaikkei alan työllisyysnäkymät päätä huimaa, niin toistaiseksi määräaikaisena*hymy*

Minä ja Jouko Jabba The Hut olemme molemmat hyvin ylpeitä sinusta. *aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

AaKo

Posts: 637

#3628 • • AaKo Tosi veivaaja
tuli hankittua Sauna Open Airiin liput :D

--
En se mää ollut!!!

Avatar
#3629 • • Galadhan Guest

Epailija, 2.6.2006 14:53:
Outoudet jatkuvat. Soitin hammaslääkärille ajanvarausta varten ja puhelinvirkailija pyysi ensin soittamaan viiden minuutin päästä uudestaan, koska halusi hakea kahvia ja toisella soittokerralla pisti minuutiksi pitoon, koska aviomies soitti. Ei siinä mitään, kaikkihan noin varmasti tekevät mutta harvempi ilmoittaa siitä iloisella äänellä soittajalle. :D



Lopun alun oireita, siellä on ollu paha kofeiiniaddiktio sekä orastavan aviokriisin selvittely meneillään. Onneksi sopiva lääkitys tekee iloiseksi!
Nectarine

Posts: 475

#3630 • • Nectarine Rouva T

MaaKoz, 2.6.2006 16:33:
tuli hankittua Sauna Open Airiin liput :D



loistavaa! ja sit stna jos et raahaa sen jälkeen kaikkia kavereitas Hellään tulee turpakäräjät *vink*

--
Prinsessa Ruusunen

martina

Posts: 1,875

#3631 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.
Optik

Posts: 1,691

#3632 • • Optik Piikkisika/Outopallo

martina, 2.6.2006 19:13:
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.



Pervo-papan TKS, eli tupa, kaappi ja siisteystarkastus? *ding*

Voisin itte ainakin hieman epäröidä avaimen luovuttamista täs tapauksessa...

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Janisa

Posts: 2,226

#3633 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

martina, 2.6.2006 19:13:
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.



Kuulostaa vähintäänkin kierolta jutulta... Jos sillä sun vuokranantajallasi on jo yksi avain, sun ei TODELLAKAAN tarvitse antaa omaa vara-avaintas pois. Vuokranantajalla saa olla se yksi avain "hätätapauksia" varten ja muuten sillä tai kenelläkään muulla ei ole MITÄÄN asiaa asunnollesi varsinkaan ilmoittamatta..

Pidä tyttö puoles äläkä päästä mitään limaisia äijiä asunnollesi poissaollessasi... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jutu

Posts: 3,054

#3634 • • Jutu Blondi

martina, 2.6.2006 19:13:
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.


Se käy aukomassa sun ikkunoita ja testailee sun alusvaatteita! *pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

martina

Posts: 1,875

#3635 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
käsittämätöntä!
hain just broidin yo-kemutteluista. se joi illan aikana (alotti juomisen 19.00-20.00 aikoihin) mun antaman salmarikossupullon, martinia ja drinksuja ja se on ihan selvinpäin? *whaat*
oli kuulemma hetken ollu illalla "hiprakassa" mut that's it. *ding* käsittämätöntä...
kiiki

Posts: 491

#3636 • • kiiki hankala
sain koulusta tältä keväältä ehkä elämäni parhaan sarjan arvosanoja *whaat*
ja panostus on ollu lievästi sanottuna löysää...

kenenköhän numerot mulle annettiin? *lmao*
kml

Posts: 1,142

#3637 • • kml Keyhole Markup Language
Eilen yks kaveri (miespuolinen) yritti pussata mua, mutta vastustin, ja se johti siihen että kaaduttiin aika vauhdilla lattialle. Kaljapullo oli kädessä, kaljat lattialle, ja löin säären melko kovaa johonkin. Nyt toi sääri on yhestä kohdasta ihan helvetin epämuodostunut O_o

Turvotusta varmaan..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Karski

Posts: 6,049

#3638 • • Karski Pomon kätyri

kumimuumi, 4.6.2006 16:01:
Eilen yks kaveri (miespuolinen) yritti pussata mua, mutta vastustin, ja se johti siihen että kaaduttiin aika vauhdilla lattialle. Kaljapullo oli kädessä, kaljat lattialle, ja löin säären melko kovaa johonkin. Nyt toi sääri on yhestä kohdasta ihan helvetin epämuodostunut O_o

Turvotusta varmaan..



Tarinan opetus on se, että jos kaveri haluaa
pussata niin anna sen pussata *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kml

Posts: 1,142

#3639 • • kml Keyhole Markup Language

Karski, 4.6.2006 16:05:
Tarinan opetus on se, että jos kaveri haluaa
pussata niin anna sen pussata *nauru*



En hyväksy *eiei* *uuh*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Fresia

Posts: 764

#3640 • • Fresia vähän outo
Taisin olla pikkasen liian humalassa eilen *igor* En mennyt edes minnekään baariin vaan olin tullut yksin kotiin joskus yhden jälkeen... ei mitään muistikuvia *ding* Ja yksi pusero sekä korkkarit hukassa. *toktok*

Mutta ei sen suurempaa morkkista, kumma kyllä *hihu* Ei mennyt rahaa kovin paljon, enkä muutenkaan kai ole tehnyt mitään ääliömäistä ja tyhmää *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*