11,982 posts, 600 pages, 4,018,026 views
Minä ja Jouko Jabba The Hut olemme molemmat hyvin ylpeitä sinusta.Aidrian, 2.6.2006 11:30:
valmistuin tänään paperimieheksi aikuiskoulutuskeskuksesta*pepsodent*ja vaikkei alan työllisyysnäkymät päätä huimaa, niin toistaiseksi määräaikaisena*hymy*
Epailija, 2.6.2006 14:53:
Outoudet jatkuvat. Soitin hammaslääkärille ajanvarausta varten ja puhelinvirkailija pyysi ensin soittamaan viiden minuutin päästä uudestaan, koska halusi hakea kahvia ja toisella soittokerralla pisti minuutiksi pitoon, koska aviomies soitti. Ei siinä mitään, kaikkihan noin varmasti tekevät mutta harvempi ilmoittaa siitä iloisella äänellä soittajalle. :D
MaaKoz, 2.6.2006 16:33:
tuli hankittua Sauna Open Airiin liput :D
martina, 2.6.2006 19:13:
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.
vuokranantaja soitteli just, että voinko palauttaa hänen isälleen, joka asuu jossain mun naapurustolla, vara-avaimen? mä en pidä yhtään ideasta, että jollain muulla on avaimet mun kämpille...
se myös kyseli olenko viikonloppuisin lahdessa... meinaakohan se salaa käydä siellä kun en ole paikalla? se kuulosti ihmeen iloiselta kun ilmoitin että tämän viikonlopun olen turussa.
sillä itellään pitäisi olla kolmas avain, joten miks ihmeessä ne haluaa mun vara-avaimen.
kumimuumi, 4.6.2006 16:01:
Eilen yks kaveri (miespuolinen) yritti pussata mua, mutta vastustin, ja se johti siihen että kaaduttiin aika vauhdilla lattialle. Kaljapullo oli kädessä, kaljat lattialle, ja löin säären melko kovaa johonkin. Nyt toi sääri on yhestä kohdasta ihan helvetin epämuodostunut O_o
Turvotusta varmaan..
Karski, 4.6.2006 16:05:
Tarinan opetus on se, että jos kaveri haluaa
pussata niin anna sen pussata