päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,782 views

IInesAnkka

Posts: 656

#3642 • • IInesAnkka
Yö töissä, n. 4 h unta, päivä töissä. Kävin kaupassa, tein hyvää ruokaa, siivosin, pesin pyykkiä, korjasin rikkinäisen kaapinoven, silitin, vaihdoin petivaatteet, katsoin leffan, tiskasin 2x eikä väsytä sitten yhtään *täh*
remotion

Posts: 5,283

#3644 • • remotion nostatus guru

IInesAnkka, 5.6.2006 23:29:
Yö töissä, n. 4 h unta, päivä töissä. Kävin kaupassa, tein hyvää ruokaa, siivosin, pesin pyykkiä, korjasin rikkinäisen kaapinoven, silitin, vaihdoin petivaatteet, katsoin leffan, tiskasin 2x eikä väsytä sitten yhtään *täh*



hyvät uutiset:
saat tulla mullekin siivoomaan koska vaan ;PP

huonot uutiset:
sä oot huomenna tod.näk ihan kuollu
wiwi

Posts: 1,575

#3646 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tapasin toissapäivän mäyrän.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#3647 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 6.6.2006 12:57:
Tapasin toissapäivän mäyrän.



Et sentään eilistä teertä (teeriä? teereä?) *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#3648 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
En, mutta tämä onkin paljon jännittävämpää, elämäni ensimmäinen mäyräkokemus. Siinä se killitti, muutaman metrin päässä musta. Tuijotin takaisin ja sitten..se katosi yöhön.

*pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#3649 • • kml Keyhole Markup Language
Sain jätskilahjakortin... Tolla saa kaks eskimopuikkoa tai tötterön kahella pallolla *ding*.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

äm

Posts: 2,376

#3650 • • äm

kumimuumi, 6.6.2006 14:06:
Sain jätskilahjakortin... Tolla saa kaks eskimopuikkoa tai tötterön kahella pallolla *ding*.



Ei siinä oo mitään o_0:ta, pitää vaan olla oikeilla postituslistoilla.

T:nimim. Mä kans!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jusna666

Posts: 1,447

#3651 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 6.6.2006 13:09:
---
wiwi, 6.6.2006 12:57:
Tapasin toissapäivän mäyrän.

---


Et sentään eilistä teertä (teeriä? teereä?) *hih*



Tai eilisen teeren (teerten, teereän?) poikaa?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

hallucinogen

Posts: 8,190

#3652 • • Edited hallucinogen Edain

sapeli, 6.6.2006 13:09:
Et sentään eilistä teertä (teeriä? teereä?) *hih*


Firman toimitusjohtaja löysi teerenpesän jossa oli kolme munaa ja sanoi vaalivansa sitä kuin silmä teräänsä, että saa myöhemmin kolme pulskaa paistia enemmän :D

--
pikku-*possu*

Bio

Posts: 4,429

#3653 • • Bio The Bullies / Pinky
Kumma miten oon tullu kahvin orjaksi O_o

Jätin ruokatauon kahvin juomatta ja puolen tunnin päästä iski kauhee väsy.. tänään pitäis mennä salille töiden jälkeen ja aattelin jo et meen kotiin vaan nukkuu. Äsken 5 min sit join kupin kahvia ja tittididii! oon ihan uus ihminen.. ja ei yhtään väsytä ja todellakin olen menos salil *lmao*
Cloudberry

Posts: 493

#3654 • • Cloudberry

=> Jumalaa ei ole.



No jaa.. En mäkään viitsis pelastais dudea, joka on niin saatanan pässi että hyppää vapaaehtoisesti ja vieläpä oma-aloitteisesti leijona-aitaukseen. Hitto jos mie oisin Jumala niin ois mulla parempaakin tekemistä kuin suojella tyhmiäpyllyjä! *dissaa*
dncr

Posts: 249

#3655 • • dncr aika notkee
Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni *ding* Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven *tirsk*

--
The love we give away is the only love we keep.

Epailija

Posts: 5,636

#3656 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Cloudberry, 6.6.2006 14:54:
No jaa.. En mäkään viitsis pelastais dudea, joka on niin saatanan pässi että hyppää vapaaehtoisesti ja vieläpä oma-aloitteisesti leijona-aitaukseen. Hitto jos mie oisin Jumala niin ois mulla parempaakin tekemistä kuin suojella tyhmiäpyllyjä! *dissaa*



Tai sitten...

20051230.gif

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

domi

Posts: 7,069

#3657 • • domi Työn sankari.

dncr, 6.6.2006 15:00:
Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni *ding* Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven *tirsk*


*lmao*
Verano

Posts: 4,649

#3658 • • Verano Merituuli

dncr, 6.6.2006 15:00:
Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni *ding* Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven *tirsk*



No eilen aamulla Länsiväylää pitkin tuli kolme hirveä stadiin päin. Kaksi ammuttiin Larun suunnalla ja yksi pääsi Kaisaniemeen asti.

:/
dncr

Posts: 249

#3659 • • dncr aika notkee

Verano, 6.6.2006 15:07:
---
dncr, 6.6.2006 15:00:
Taisin nähdä weekendinä hirven ekaa kertaa elämässäni *ding* Voi sitä riemua kun stadilainen lähti maaseuturetkelle kehä kolmosen ulkopuolelle Tampereelle ja näki tienposkessa ruohoa mutustelevan hirven *tirsk*

---


No eilen aamulla Länsiväylää pitkin tuli kolme hirveä stadiin päin. Kaksi ammuttiin Larun suunnalla ja yksi pääsi Kaisaniemeen asti.

:/



Ne oli tykästyny kato muhun niin paljo et oli tulos moikkaa laruun mua! *lmao*

--
The love we give away is the only love we keep.

Verano

Posts: 4,649

#3660 • • Verano Merituuli

dncr, 6.6.2006 15:09:
Ne oli tykästyny kato muhun niin paljo et oli tulos moikkaa laruun mua! *lmao*



Samaa olin sanomassa, muttei silti naurata kyllä.