päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,852 views

Verano

Posts: 4,649

#2481 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 9.11.2005 13:56:
Niinpä niin.. Kuka muistaa yhtään miettimättä kenen mainoksissa oli "Hyvä Hyvä"-mummo? Joo, se poika teki taikatemppuja ja pikkuveli perässä ja astiat meni rikki, mut minkä firman ruokaa siinä mainostettiin?

Tai "Tänään ei sada yhtään niin paljon kuin eilen! Hyvä ruoka, parempi mieli."?



Joko Saarioinen tai Atria, niille on varmaan aivan sama kumpaa mainos hyödyttää, kuhan ostetaan enemmän ruokaa =P

Toki jo se, että muistaa jonkun sloganin on firmoille eduksi.

Ed, se "meidän äiti tekee kaikkien teidän äitien ruuat" -sarja on musta loistava *iloinen* mutta en kyllä niistäkään muista onko kyseessä Saarioinen vai Atria. Veikkaisin, että näistä esimerkeistä toinen on tosiaan Atrian ja toinen Saarioisen.
Verano

Posts: 4,649

#2482 • • Verano Merituuli

mayah, 9.11.2005 14:00:
Tais olla Atria. Ja "Meidän äiti tekeekin teidän äitien ruuat" on Saarioisten. Mut eipähän noi kovin helpolla päähän jää kuitenkaan, vaikka oivaltavia mainoskampanjoita on musta molemmat.



Oot nopeempi *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#2483 • • Edited UnityF joo just se
en ole eilen polttanu yhtään tupakkaa.. enkä tänään... mä vaan oon unohtanu *ding* *nauru*

tätä tää vanhuus teettää *joo*
Verano

Posts: 4,649

#2484 • • Verano Merituuli
Ne missä suloset lapset on kurassa jne on kanssa hyviä mainoksia, mutta mulla ei todellakaan ole edes pienintä hajua siitä mikä pesuaine on kyseessä, vai onko peräti kyseessä parin eri merkin samansuuntaiset mainokset.
Verano

Posts: 4,649

#2485 • • Verano Merituuli
Sitten taas Lambi-mainokset, joissa mainos lampaineen on saatu hyvin kytkettyä tuotteen nimeen ovat ilmeisesti johtaneet siihen, että mä ostan aina Lambia *justjoo*

Eli vaikka muitakin pehmeitä vessapapereita on niin nuo ovat selkeesti saaneet iskostettua päähäni mielikuvan Lambin ihanasta pehmeydestä *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#2486 • • Verano Merituuli

mayah, 9.11.2005 14:09:
Eiks omolla oo se, et "ainoa esikäsittely jota tarvitset on elämä" tai sit se on jonku muun. Emmä muista. Se just missä likaan suhtaudutaan niin kovin myönteisesti, et lika kertoo elämästä jne.



Omon sivuilla lukee, että "lika on hyväksi". (Opin Tontsikselta googlettamaan :)

Toisaalta ihan sama vaikka luulisit kyseessä olevan BioLuvilin tai Coralin, koska kaikki ovat Unileverin tuotteita..

Musta kyllä on joku muukin firma, jonka telkkarimainoksissa sloganina on et "tämä ei ole likaa, tämä on elämää" tjn.

Nii ja olkoon päivän o_O toi Tontsiksen opetuksien perillemeno *nauru*
Amma

Posts: 2,383

#2487 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.

Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.

--
*etsiskel*

Bio

Posts: 4,429

#2488 • • Bio The Bullies / Pinky

Amma, 9.11.2005 22:57:
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.

Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.



Mulle käy useesti tolleen, kun on ihan ajatuksissa ja sit luulee et on jo perillä. Meinaa ihan kaatua.. Outo tunne.
QueenB

Posts: 302

#2489 • • QueenB Yuki-Onna

MaoTse, 9.11.2005 12:41:
---
innae, 8.11.2005 22:02:
Rekisterin mukaan lähin klubituksessa rekisteröitynyt asuu 160m päässä minusta.
Kaikkea sitä löytyykin :D

---


Mun lähin "Klubbari-naapuri" asuu 0,08km:n päässä... o_O



Mul näemmä asuu 23 klubbarilaista alle kilsan pääs (rekisterin mukaan). Siis niinku missä?..o_O
Freja

Posts: 8,775

#2490 • • Freja Sihteeri
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *ding* *täh*
Et mitä hemmettiä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#2491 • • Verano Merituuli

Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *ding* *täh*
Et mitä hemmettiä?



Hankkikaa maistaja.
Freja

Posts: 8,775

#2492 • • Freja Sihteeri

Verano, 10.11.2005 11:44:

Hankkikaa maistaja.



*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

josbe

Posts: 1,982

#2493 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
"Hallitus aikoo kiristää alkoholimainontaa"
"..mietojen juomien mainontaa yritetään rajoittaa yksinomaan tuotetiedon antamiseen. Mainoksissa saisi siis olla vain perustietoja mutta ei minkäänlaisia mielikuvia." (HS 10.11.05)
Jaahas o_O
Tulee mieleen mainonnan ensiaskeleet telkkarissa vaikkapa joskus 50-luvulla:
"Osta pesuainetta X" *jee*
(Eikä salee uskalla enää edes lisätä: "Se on hyvää", koska siihen saattais liittyä _mielikuvia_, noita elämänkuvaa vääristäviä paholaisen aikaansaannoksia!"
Voe elämä. *eiei*

Edit: mitä hittoo, tääl on näköjään eilenkin puhuttu mainoksista =)
rainy

Posts: 208

#2494 • • rainy

Bio, 9.11.2005 23:01:
---
Amma, 9.11.2005 22:57:
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.

Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.

---


Mulle käy useesti tolleen, kun on ihan ajatuksissa ja sit luulee et on jo perillä. Meinaa ihan kaatua.. Outo tunne.



Mullekin on käynyt näin. Meillä kun on tuon ykkös kerroksen ja kakkos kerroksen välissä yksi kerros missä ei voi jäädä pois ollenkaan niin siinä kohtaa aina laskee että olis jo ykkösessä. *nauru*
Pinx

Posts: 103

#2495 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Simpuran rohtunut huulimuuli, jonka piti jo olla parantunut, mutta keksikin saada taas allergiareaktion jostain*hmph* *grr* aijjjajajaij.

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

martina

Posts: 1,875

#2496 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
postin mukana tuli tänään paksu kirje.
kirjeessä oli cd, joka sisältää viidakon ääniä???????????????

ja lappunen, jossa chiquita-banaani yhtiö ilmottaa mun voittaneen tän kyseisen cd:n arvonnassa??????

en tiennytkään, että olin edes osallistunut mihinkään arvontaan... *nauru* *nauru*

osu viel just hyvälle päivälle, ku mulla on nimpparit tänään. *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#2497 • • Jutu Blondi

martina, 10.11.2005 16:40:
postin mukana tuli tänään paksu kirje.
kirjeessä oli cd, joka sisältää viidakon ääniä?


Ja tämähän tarkoittaa, että meille tulee VIIDAKKOBILEET! *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#2498 • • Freja Sihteeri

Freja, 10.11.2005 11:43:
Meille tuli tänään postissa Fazerilta paketti (molemmille omat), missä on Maya- ja vadelmatäytesuklaapatukat, sekä sininen ja mariannesuklaalevy. Paketissa ei lukenut mitään muuta, paitsi että ne ovat fazerilta, ja meidän osoitteet. *ding* *täh*
Et mitä hemmettiä?



soittelin pitkin päivää ties kelle, eikä vieläkään ole selvinnyt, kuka tai miksi joku nämä meille lähetti. Jatkan huomenna tutkimustyötä... *uros*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#2499 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Päivän O_x

Heräsin mystiseen kipuun ja kun katoin mikä varvasta jomottaa niin kas, 60cm varaania varpaassa. Terraariota ei ole pakko pitää kiinni yöllä. :D
http://ihku.org/~ujin/Kuvat/Varaaninakki.JPG
QueenB

Posts: 302

#2500 • • QueenB Yuki-Onna
Jeps,

Tuli tossa surffailtua netin ihmeellisessä maailmassaja törmäsin kuvatarinaan chernobylin matkasta. Tarina oli englanninkielinen ja siinä mainittiin että chernobyl tarkoittaa wormwood:ia. Laiskuus iski enkä jaksanut katsoa sanakirjasta, että mitä tämä wormwood tarkoittaa suomeksi. Jäi kuitenkin vaivaamaan. Lopetin surffailun sähköpostin lukuun. Noh, kaveri oli lähettänyt postilla absinthin historiaa. Tässä historiassa mainittiin, että absinthin pääaines on koiruoho, joka on englanniksi wormwood.!! Näin ne asiat hoituu, vaik ei itse teekään mitään.