päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,645 views

remotion

Posts: 5,283

#2441 • • remotion nostatus guru

sOuphy, 2.11.2005 15:11:
Oon rikkonut viikon aikana pölynimurin, kahvinkeittimen, kaksi lautasta, maljakon, iittalan jälkiruokakulhon ja kahvikupin. Mitähän särkyy seuraavaksi? Akvaario? Tv? Mä en tiiä onko musta tullut vaan kertakaikkisen käsi. *ding* Vai onko kaikki maailman lait mua vastaan just nyt..



hullu!!!!! :)
Jutu

Posts: 3,054

#2442 • • Jutu Blondi
Äiti kysy multa tänään, että onko mulla mitään synttärilahjatoivomusta, ja mun synttärit kuitenkin on vasta reilun kuukauden päästä *whaat*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karvinen

Posts: 699

#2443 • • Karvinen SekaiSin MariSta
äiti sanoo yleensä konemusaa (tecknoo nyt) "kamalaks jumputus musaks"
nyt se on menos nukkuu ja pyys pistää lujemalle et se voi nukahtaa sen tahtii . . *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sapeli

Posts: 11,768

#2445 • • sapeli jokukukamikä?

Karvinen, 4.11.2005 00:02:
äiti sanoo yleensä konemusaa (tecknoo nyt) "kamalaks jumputus musaks"
nyt se on menos nukkuu ja pyys pistää lujemalle et se voi nukahtaa sen tahtii . . *ding*



Kuulostaa vähän vittuilulta... *vink* Millasella äänensävyllä se ton sano? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#2446 • • Freja Sihteeri
Mä pääsen puol 3 töistä, mikä meinaa sitä että oon Myrtsissä noin 15 yli 3, si käyn alkos, meen kotii, kello on n. 12 vaille 4, teen safkat, laitan vaatteet lattialta komeroon/likapyykkiin, imuroin, luuttuan lattiat, ja roskatkin pitäs viedä, käyn suihkussa ja otan torkut, ja tän kaiken oon suunnitellu tekeväni 2 tunnissa. Ein näin. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Karvinen

Posts: 699

#2447 • • Karvinen SekaiSin MariSta

sapeli, 4.11.2005 03:23:
---
Karvinen, 4.11.2005 00:02:
äiti sanoo yleensä konemusaa (tecknoo nyt) "kamalaks jumputus musaks"
nyt se on menos nukkuu ja pyys pistää lujemalle et se voi nukahtaa sen tahtii . . *ding*

---


Kuulostaa vähän vittuilulta... *vink* Millasella äänensävyllä se ton sano? *hymy*



Ihan normaalilta. Kyl se oli tosissaa ja ei menny kauaa ku se kuorsas jo siel omassa sängyssää. . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Claquesous

Posts: 3,206

#2448 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Huomasin kuinka tampio olenkaan näissä nykyajan vempeleiden kanssa... en osannut käyttää kosketusnäyttöä siihen tarkoitetulla kynällä.

Kai se on pakko myöntää, et mä oon menneen talven lumia.

--
32. of December

is2

Posts: 182

#2449 • • is2 UFO

mikkihiiri, 4.11.2005 14:21:
Huomasin kuinka tampio olenkaan näissä nykyajan vempeleiden kanssa... en osannut käyttää kosketusnäyttöä siihen tarkoitetulla kynällä.

Kai se on pakko myöntää, et mä oon menneen talven lumia.



AHAHAHHAA!!

T. Reilukerhon nörttien alajaosto *vink*

--
-Live a day at once, once a day...

lostgone

Posts: 2,493

#2450 • • lostgone
Koska koin tarvetta haasteille, lupauduin bändikilpailun juontajaksi. *ding*
Basistivitsejä otetaan vastaan.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Sphyxia

Posts: 3,308

#2451 • • Edited Sphyxia Maracujá!

KooKie, 2.11.2005 13:38:
Oon tässä jo pitkään miettinyt, mitä immeiset oikein tekee työkseen, kun aina ne roikkuu täällä linjoilla "odottelemassa, että pääsisi jo töistä kotiin".*grr*



Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. *ding* Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?! *nauru*

P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...
noena

Posts: 3,138

#2452 • • noena first breath after coma
Nännilävärit kekkuilee *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Nectarine

Posts: 475

#2453 • • Nectarine Rouva T

lostgone, 4.11.2005 20:17:
Koska koin tarvetta haasteille, lupauduin bändikilpailun juontajaksi. *ding*
Basistivitsejä otetaan vastaan.*joo*



huonoimmasta päästä lähdetään...
elikkä:
montako basistia tarvitaan vaihtamaan palanut lamppu?
11, yksi vaihtaa lamppua ja kymmenen pitelee solistia ettei tämä juoksisi valokeilaan*justjoo*

--
Prinsessa Ruusunen

Epailija

Posts: 5,636

#2454 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tuli kaupungissa nähtyä yksi evoluution helmi. Kyseessä oli noin kolmekymppinen mies, jonka naamassa olevasta luomesta (tms.) kasvoi karvoja. Tässä nyt ei sinänsä ole mitään kummaa - kasvaahan miesten kasvoissa karvoja muutenkin - mutta nämä karvat olivat valehtelemata noin viisi senttiä pitkät, elleivät enemmänkin, ja sojottivat suoraan poskesta ulospäin. Vähän enemmän ryhtiä, niin olisin luullut niitä vahatuiksi. Lisäksi mies oli ajanut partansa. Miksi, oi miksi, hän oli jättänyt ne uskomattoman friikit luomikarvat keskelle poskeaan? o_O

Kaverille tuo oli illan *yökötyshymiö*.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Displacer

Posts: 1,828

#2455 • • Edited Displacer

Epailija, 5.11.2005 05:37:
Tuli kaupungissa nähtyä yksi evoluution helmi. Kyseessä oli noin kolmekymppinen mies, jonka naamassa olevasta luomesta (tms.) kasvoi karvoja. Tässä nyt ei sinänsä ole mitään kummaa - kasvaahan miesten kasvoissa karvoja muutenkin - mutta nämä karvat olivat valehtelemata noin viisi senttiä pitkät, elleivät enemmänkin, ja sojottivat suoraan poskesta ulospäin. Vähän enemmän ryhtiä, niin olisin luullut niitä vahatuiksi. Lisäksi mies oli ajanut partansa. Miksi, oi miksi, hän oli jättänyt ne uskomattoman friikit luomikarvat keskelle poskeaan? o_O

Kaverille tuo oli illan *yökötyshymiö*.



Aasiassa (tai ainakin Vietnamissa) tuollaisten uskotaan tuovan onnea. "Lucky hair" *hih*

Ehkä mies oli siis saanut vaikutteita sieltä...

Tai sit kukaan ei ole huomauttanut, että tollaset on aika karun näkösiä.
KooKie

Posts: 4,338

#2456 • • KooKie aka. Petress Pan

Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
... Koskahan meille lakimiehille ...



ot: Jos ihmiset laittaisivat tänne omia ammattejaan ja kertoisivat pystyvätkö datailemaan työn ohella, voisin alkaa pitää kirjaa niistä ammateista, mihin itse voisin suuntautua. *nauru*
Harmi vaan, että yksi ykkösvaihtoehdoista ammuttiin alas heti kättelyssä. *uuh* *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sphyxia

Posts: 3,308

#2457 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Tuo Osuuspankin mainosvideo tuossa oikeanpuoleisessa ylälaidassa on kyllä hämmentävä kokemus. Alkaa pian käydä hermoille ... *nauru*
mekaanikko

Posts: 1,176

#2458 • • mekaanikko don selecta

Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?! *nauru*



No helppo homma, älä ryhdy tuomioistuinhommiin vaan esim. sopimusjuristiksi.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Nauskiss

Posts: 532

#2459 • • Nauskiss
Asuinalueeni paikallislehdessä oli yli puolen sivun juttu kudotuista villasolmioista. *ding* Jutussa esitettiin mm. mahdollisuus liittyä solmio-klubiin.

Aaaapua! Mä en haluu asuu enää täällä.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

patient

Posts: 102

#2460 • • patient

Sphyxia, 4.11.2005 21:41:

Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. *ding* Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?! *nauru*

P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...



Kyllä se vaan multa on onnistunut. Tosin näin opiskeluvaiheessa nyt ei mitään kovin haastavia työtehtäviä ole, mutta just esim. erinäisten asiakirjojen laatimisen ohella voi näppärästi surffailla. :D