päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,363 views

Sphyxia

Posts: 3,308

#2461 • • Edited Sphyxia Maracujá!

patient, 7.11.2005 18:58:
---
Sphyxia, 4.11.2005 21:41:

Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. *ding* Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?! *nauru*

P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...

---


Kyllä se vaan multa on onnistunut. Tosin näin opiskeluvaiheessa nyt ei mitään kovin haastavia työtehtäviä ole, mutta just esim. erinäisten asiakirjojen laatimisen ohella voi näppärästi surffailla. :D



Tottakai, tottakai ... samoin varmaan haastemiehenä tms. Mutta kukahan nyt oikeasti kansliaan haluaa jäädä roikkumaan. *vink*
Nitta

Posts: 5,021

#2462 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Tentti ohi enkä tiiä yhtään miten se meni o_O

Pitänee oottaa tuloksia ja sitten vasta ihmetellä.
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#2463 • • Mao & Taikahattu UG-///
Lääkäri oli kirjoittanu mulle reseptin allergialääkkeille, 2*30 kapselin paketti...
Äsken kävin niitä hakemassa, nin tyttö siinä apteekin tiskillä totes, et ei tollasta pakettia oo olemassakaan... *ding**nauru*
No onneks kuitenkin sain lääkkeet... *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

tintsu

Posts: 96

#2464 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Meen haastattelee Antti Tuiskua kuulemma ens viikolla Buusteriin. *ding*

--
a Devil without the horns.

Verottaja

Posts: 1,174

#2465 • • Verottaja no-life / luuviulu
Joku epämääränen seppo tuli bussipysäkillä kysymään, että
kuuntelenko trancea. Näytän kuulemma semmoselta, että kuuntelisin.

O_o

[pieni]Mitkä ovat trancea kuuntelevan tuntomerkit? :D[/pieni]

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Verottaja

Posts: 1,174

#2466 • • Edited Verottaja no-life / luuviulu

mayah, 8.11.2005 14:53:
*sensuroitu*


Ei muuten ollu keesiä päässä :P

[pieni]Ja yleensä keesistä saa kuulla punkkari-läppää.[/pieni]

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Jna

Posts: 613

#2467 • • Jna

MaoTse, 8.11.2005 12:16:
Lääkäri oli kirjoittanu mulle reseptin allergialääkkeille, 2*30 kapselin paketti...
Äsken kävin niitä hakemassa, nin tyttö siinä apteekin tiskillä totes, et ei tollasta pakettia oo olemassakaan... *ding**nauru*
No onneks kuitenkin sain lääkkeet... *iloinen*



Tolleen käy tosi usein..lääkärit on tyhmii*hihu*
Claquesous

Posts: 3,206

#2468 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Verottaja, 8.11.2005 14:57:
---
mayah, 8.11.2005 14:53:
*sensuroitu*

---

Ei muuten ollu keesiä päässä :P

[pieni]Ja yleensä keesistä saa kuulla punkkari-läppää.[/pieni]



Millaset vaatteet sulla oli päällä?

Mua kiinnostaa....

--
32. of December

innae

Posts: 1,377

#2469 • • innae PaskaJätkä
Rekisterin mukaan lähin klubituksessa rekisteröitynyt asuu 160m päässä minusta.
Kaikkea sitä löytyykin :D

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#2470 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla on yhdettoista bileet merkitty suosikkeihin loppukuulle *ding* Eli keskimäärin yhdet bileet suunnilleen joka toinen päivä *nauru* En taida ihan kaikkiin ehtiä, vaik kuinka haluis *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#2471 • • GoA Guest
Mesessä kun näkyy näitä mainoksia (tiedän että ne voi sammuttaa en jaksa säätää duunikonetta) niin tänään aamulla siinä oli teksti: Hirvenmetsästys on alkanut, kaada känninen hirvi. Noh, tota oli sitten pakko tietenkin klikata ja se vei peliin jossa hirviä meni pitkin ja poikin ruutua ja niitä piti sitten heitellä kaljapullolloilla ja kun pääsi pelissä pidemmälle niin siinä alakulmassa oli joku känninen hirvi röyhtäilemässä. Tää oli oikeesti aika friikki kokemus tähän aikaan aamusta kun ei ole vielä herännyt. Kuka tollasta tekee ja mikä ton idea oli jäi täysin epäselväksi.
mekaanikko

Posts: 1,176

#2472 • • mekaanikko don selecta
Safarilla Klubitusta selaillessa kursivoidut tekstit ainakin signatureissa muuttuvat käsittämättömäksi mongerrukseksi. Esimerkiksi Verottajan signature, joka tätä kirjoittaessa on tämän sivun alussa, näyttäisi sanovan:

K"lwuv"epcv"dgnkgxg"cnn"vjg"vjkpiu"rgqrng"uc(0
Yj{owuv"K"fgcn"ykvj"vjku"ujkv. "gxgt{"hwemkpi"gc{A

Copypeistattuna teksti kuitenkin näkyy oikein. o_O

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

pirpeli

Posts: 5,533

#2473 • • pirpeli

mekaanikko, 9.11.2005 09:27:
Safarilla Klubitusta selaillessa kursivoidut tekstit ainakin signatureissa muuttuvat käsittämättömäksi mongerrukseksi. Esimerkiksi Verottajan signature, joka tätä kirjoittaessa on tämän sivun alussa, näyttäisi sanovan:

K"lwuv"epcv"dgnkgxg"cnn"vjg"vjkpiu"rgqrng"uc(0
Yj{owuv"K"fgcn"ykvj"vjku"ujkv. "gxgt{"hwemkpi"gc{A

Copypeistattuna teksti kuitenkin näkyy oikein. o_O



Mä vaihdoin tässä Safariin, kun FireFox teki kaikkea sontaa ruudulle...Mulla toi signeeraus näkyy oikein hyvin*ding*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#2474 • • Verano Merituuli

Daimi, 9.11.2005 12:11:
Kyseessä on Zed:in mainoskampanja. Mainoskikka lienee hyvin onnistunut, kun banneri sai sut kyseistä peliä pelailemaan, ja jäi vielä ihmetyttämään että kenen mainos tuo on/mikä on homman idea.



Sinänsähän tuo on yksi onnistumisen merkki, mutta eri asia sitten saako pelin pelaaminen jota kuta käyttämään Zedin palveluita.

Nokkelia, ihmisten mieliin jääviä ja puhuttavia mainoksia tehdään "nykyään" paljon, mutta tiedä sitten kuinka moni niistä, jotka hokevat "elämä on" ovat todella hankkineet DNA:n liittymän.
perhosnei

Posts: 85

#2475 • • perhosnei siivellinen
mun _hiukset_ yritin laittaa pinkkejä raitoja, mut.. sit aamulla *whaat*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#2476 • • Mao & Taikahattu UG-///

innae, 8.11.2005 22:02:
Rekisterin mukaan lähin klubituksessa rekisteröitynyt asuu 160m päässä minusta.
Kaikkea sitä löytyykin :D



Mun lähin "Klubbari-naapuri" asuu 0,08km:n päässä... o_O

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Jutu

Posts: 3,054

#2477 • • Jutu Blondi
Nukuin aamulla puhelin kädessä ja en herännyt siihen kun veli oli soittanut. Ja mulla kuitenkin on värinähälytin siinä puhelimessa *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Verano

Posts: 4,649

#2478 • • Verano Merituuli

Daimi, 9.11.2005 12:52:
Mielleyhtymä siitä, että DNA on 'siisti juttu' - nykyaikainen - trendikäs - kuuminta hottia, avittaa kallistumaan DNA:han. Uskoakseni tämä takaraivossa kummitteleva mainos siis omii puolelleen ne jotka eivät osaa päättää. Luultavasti myös DNA ja Zed uskoo tähän, tuskin muuten suollettaisiin satoja tuhansia mainoskampanjoihin.



Aivan totta. Silti tuntuu, että monilla mainoksilla tavoitellaan sitä, että ne ovat "siistejä", jäävät lentäviksi lauseiksi etc, sen sijaan, että todella kerrottaisi itse mainostettavasta tuotteesta.

Onhan noita sellaisiakin mainoksia, joissa ei edes mainosteta mitään tiettyjä tuotteita, vaan pelkästään firmaa/ brandiä. Varmasti nekin lisäävät kuitenkin myyntiä samoin kuin nuo brändinnostatusmainokset.

Itselleni ainakin käy silti monesti niin, että jokin mainos jää mieleeni hauskana, osuvana tms, mutta itse tuotteesta tai edes yrityksestä en muista mitään. Voihan toki olla, että silti se on jäänyt alitajuntaani ;)

Mielummin kyllä itse katselen noita mainoksia, joissa on joku hyvä oivallus etc, kuin Sotkaa tai vehnäjauhon kilohintoja.
Verano

Posts: 4,649

#2479 • • Verano Merituuli

Daimi, 9.11.2005 13:36:
Huonoja mainoksia huomattavasti helpompi tuottaa, iskostamalla ne ihmisten mieliin ja sitä kautta aikaansaamaan keskustelua. Esimerkkinä SDP:en vaalimainoskampanja vuosia sitten, jossa kaksi karjua väänsivät kättä - ja voittaja esitteli lopuksi kädessään olevaa SDP:n logoa, sitä ruusua. Oli kyllä niin huonosti toteutettu mainos, että vieläkin sylettää. Mieleen se toki on jäänyt. Muistaako kukaan muu tätä?

Menee jo jaaritteluksi, mutta itse pidän Panthour (Panthour-Parkour) mainoskampanjasta.



En muista kumpaakaan näistä mainoksista :)

Tosiaan pointtini oli se, että ainakin minulle jää helposti mieleen joku hassunhauska tai osuva mainos, mutta se mitä/ ketä mainostettiin unohtuu. Muissa kohdin olen samaa mieltä.

Mulle on tullut vähän sellanen kuva -senkin takia että moni ystävä on mainosalalla- että mainostoimistoilla on monesti itsetarkoituksena keksiä tosi nokkelia mainoksia, parhaassa tapauksessa nokkelampia kuin naapurimainosfirmalla. Sitten on toki erikseen ne ihmiset, projektipäälliköt etc, jotka joutuvat todella miettimään edistääkö tämä nyt myyntiä vai onko vain ratkiriemukas juttu. Monesti toki tuollaiset älynväläykset ja läpät osoittautuvat toimiviksi ihan sen rahan hankkimisenkin kannalta.
Claquesous

Posts: 3,206

#2480 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

Daimi, 9.11.2005 13:36:
Huonoja mainoksia huomattavasti helpompi tuottaa, iskostamalla ne ihmisten mieliin ja sitä kautta aikaansaamaan keskustelua. Esimerkkinä SDP:en vaalimainoskampanja vuosia sitten, jossa kaksi karjua väänsivät kättä - ja voittaja esitteli lopuksi kädessään olevaa SDP:n logoa, sitä ruusua. Oli kyllä niin huonosti toteutettu mainos, että vieläkin sylettää. Mieleen se toki on jäänyt. Muistaako kukaan muu tätä?



Huonoa mainosta ei edes ole. Hyvät ja vetävät mainokset jää ihan yhtä paljon sinne mielen syviin sopukoihin ihmistä riivaamaan kuin huonot mainokset. Aina kun mainoksesta joku puhuu vaikkapa junassa kaverinsa kanssa, hieroo markkinamies tyytyväisenä käsiään. Kuten esimerkkinä huonosta mainoksesta käyttämäsi SDP:n vaalimainos. Etenkin kun kyseessä on useita vuosia vanha tiedote.


En koe muutenkaan joutuvani helposti mainosten uhriksi, mutta uskoakseni kukaan ei koe näin, ja silti iso osa immeisistä ostaa tiedostamattaan juuri tiettyjä tuotteita mielleyhtymien perusteella.



Olet oikeassa, ettei kukaan koe olevansa mainosten uhri, vaikka todellisuudessa monet päivittäin tekemämme kulutuspäätöksemme esim. kahden eri brändin välillä johtuvat juuri mainonnasta. Tähdennän kuitenkin, että _aivan_ jokainen ihminen, joka seuraa medioita missä tahansa muodossa on mainosten aivopesemä kuluttajarobotti.

--
32. of December