päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,835 views

Espinho

Posts: 157

#1201 • • Espinho :E
Radiosta tuli tänä aamuna jotai juttuu et Kahvin juominen Vähentä Maksa-syövän Mahdollisuutta About 50% *ding*!
Joku uus tutkimus japanissa (kait) silleen väitti.
Ja se Toimiva aine siin ois kofeiini õ.õ Et Kaikki syömään kofeiinitabui ni ei tuu Maksa syöpää *jiihaa*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Bellezaaa

Posts: 573

#1202 • • Bellezaaa Afrodite*
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen *ding*
On tää kyl nykysin halpaa *joo*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#1203 • • Peikkotyttö
Löysin äsken pakastimesta kilon pussin makaroneja*ding* mitäköhän olen ajatellut kun ne sinne olen kauppareissun jälkeen laittanut?!

--
Groove is in the Heart

AiDoN

Posts: 255

#1204 • • AiDoN elukka
pelailin tässä GTA Vice Cityä ja yhtäkkiä kuului pamahdus ja ihmettelin WTF!? Jatkoin pelaamista ,ku sitte lopetin ja yritin avata cd asemaa ni huomasin että pelilevy oli räjähtäny palasiks mun vitun romppuun!!!!!!! nyt mun romppu ja peli on paskana*nyyh* ei voi tapahtuuuu*eiei* viddu*igor*

--
*pahis*

sapeli

Posts: 11,768

#1205 • • sapeli jokukukamikä?
Tyhmää kun on vuorotellen tosi kuuma ja tosi kylmä *hmph* *igor* *hikoil*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#1206 • • Jutu Blondi
Olisin halunnut tänään hiihtämään, vaikka inhoan hiihtämistä yli kaiken. En sitten kuitenkaan ehtinyt.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

yonia

Posts: 149

#1209 • • yonia

ezzy:
http://www.viceversa.com/Dynamic/Products,intCategoryID,34,intItemID,1447.html

Aivan ihana! *pihkassa* Saiskohan ton tilattua jotenkin, vai pitäisköhän lähteä kesällä Italiaan metskaa..? Hmm :)



Joo, mutta tässä mun outous. Olin pari viikkoa sitten keskellä viikkoa baarikierroksella (<--toi nyt ei oo mtn uutta *nauru*) ja aamulla kun lähdettiin kävelemään frendiltä hakikseen niin huomattiin et joku heiluu siellä jäillä Wäiskin vieressä. Katsottiin et huhhuh, kyllähän ennen hiihdettiin se 20km jäiden yli kouluun, mut tää jäbä alko sit kaartuu vähän rantaan, istahti pakkinsa päälle, otti vavan käteensä ja alkoi pilkkimään. Ilman kairaa *iloinen*
aurinko

Posts: 895

#1210 • • aurinko mustikkainen noitanainen
mun kissalle on kasvanu jostain yks musta viiksi o___O

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Fresia

Posts: 764

#1211 • • Fresia vähän outo
Sain päähäni, että lisko vois olla oikeesti tosi kiva lemmikki *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

herby

Posts: 115

#1212 • • herby Kapteeni.
Sain tänään laskun operaattorilta nimeltään Gubio. No se ei sinänsä oo mitään outoo että saa laskuja, mutta en ole ikinä tilannut kyseiseltä operaattorilta liittymää. *ding* Laskussa näky että mulla olis vaan puhelinvastaaja, ei mitään muuta.*täh*

--
Elämä on...kallista!

micqo

Posts: 1,094

#1213 • • micqo

Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen *ding*
On tää kyl nykysin halpaa *joo*



-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo" *ding*
eli sama periaattees kun jois 10 *joo* *justjoo*
Bellezaaa

Posts: 573

#1214 • • Bellezaaa Afrodite*

Airvision:
---
Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen *ding*
On tää kyl nykysin halpaa *joo*

---


-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo" *ding*
eli sama periaattees kun jois 10 *joo* *justjoo*



niin eli mitä opimme...
Kun juot juo kerralla enemmän, vähän ei kannata juoda (laskuhumala voi iskeä kesken kaiken) *joo*
S-T

Posts: 1,195

#1216 • • S-T Pieni
Selvisin ohjelmoinnin harjoitustyön esittelystä ilman demoefektejä o_0
*ding*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#1217 • • Cera Guest
ööööööö.
tää kyllä hämmentää, kun emmä yhtään muista aloittaneeni tai ikinä edes halunneeni keskustella tästä asiasta : linkki

:D

EN EES IKINÄ KÄYTÄ TOTA HYMIÖTÄ.
hemuz

Posts: 2,178

#1218 • • hemuz kätevä emäntä

Cera:
ööööööö.
tää kyllä hämmentää, kun emmä yhtään muista aloittaneeni tai ikinä edes halunneeni keskustella tästä asiasta : linkki

:D

EN EES IKINÄ KÄYTÄ TOTA HYMIÖTÄ.



HYVÄ SÄ *aplodit* *hymy*
micqo

Posts: 1,094

#1219 • • micqo

Cride:
---
Airvision:
---
Cride:
Miten voi olla mahollista, että 4 kaljasta mitkä juo vielä 6 tunnin aikana tulee *känni*
ja seuraavana aamuna on viel pieni krapulanpoikanen *ding*
On tää kyl nykysin halpaa *joo*

---


-joo,mullekin käy joskus niin,et jos vetää 3-6 bissee...on seuraava aamuna pikku "töhnäolo" *ding*
eli sama periaattees kun jois 10 *joo* *justjoo*

---


niin eli mitä opimme...
Kun juot juo kerralla enemmän, vähän ei kannata juoda (laskuhumala voi iskeä kesken kaiken) *joo*



-Joo,näin kandee toimii *nauru* mutta...nyt olen maistellut vain ne "pari" eli onkohan mulla sitten huomenna luvassa pikkurapeli..*hmph*
Avatar
#1220 • • ^Pinski^ Guest
mä heräsin ennenku kello soi *ding*