päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,732 views

dsane

Posts: 130

#1181 • • dsane -limited edition-
Pistin duunissa luukut kiinni. Laskin kassan. Tulos: 38 ekulaattoria puuttuu. Tein saman 3 kertaa.
aina sama tulos. 38 ekee jossain huitsun kuikassa. Tarkistin myyntejä. Ei puutteita. Laskin kassan
neljännen kerran, sama tulos. Ajattelin, että puuttukoot, selvittelen maanantaina. *ding*
Tein tilityksen. Pistin tilitettävät rahat pussiin, laskin ne 3 kertaa, että varmaan menee ainakin pankkiin oikein.
Pussi kiinni ja rahat pöydälle. Päätin laskea vielä kerran pohjan ja mitä hell.... se täsmäs. Ne euron kolikot vissiin paritteli siellä kolikkokipossa siinä ajassa 38 jälkeläistä. *nauru*
Nacu

Posts: 1,293

#1182 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

zasga:
---
pathi:
lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.

Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O

---

No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*



Minne, minne!!! Me tullaan kans! Ja meil ei oo haalareita, mut osataan kyl käyttäytyä ihan niinQ ois... tjsp *ding*

ps. Sauna teki toooosi hyvää *hihu*

Ainii.. ja päivän Ö_ö ... ööö... oon edelleen humalassa ja kello on vasta 18:04

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

joun

Posts: 425

#1183 • • joun People want to be needed
Minua on huijattu!

Ostin stockalta tänään uuden kahvinkeittimen. Tollasen Krups - ProAroma FMD 2 (Musta, tyylikäs). Kovasti paketissa ja ohjeissa kehutaan jotain ihmeen Duo filter-suodatinta. Hetken aikaa laitetta kotona tutkiskeltuani rupesin ihmettelemään, että missä se hieno suodatin oikein nyt on. Ku olin käyny koko paketin läpi ja kaikki mahdolliset piilopaikat, löyty paketin reunasta maininta, että suodatin ostettavissa erikseen! *hahjust* (tai sitten se suodatin on vaan niin huomaamaton)

Muuten taitaa tehdä ihan hyvää kahvia, tuskin tuo suodatin nyt niin tarpeen on. Voisi siitä kuitenkin paremmin mainita *vink* Ohjeissaki vaan kerrotaan miten sitä käytetään ja miks.

--
Im happy only when Im busy

T-rex

Posts: 262

#1184 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Nacu:
Ainii.. ja päivän Ö_ö ... ööö... oon edelleen humalassa ja kello on vasta 18:04



Kuin myös jo tähän aikaan. Mutta onhan nyt sentään lauantai *iloinen*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

pathi

Posts: 224

#1185 • • Edited pathi

zasga:
---
No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*



haalari-idiotismia kello kolmessa.. *nauru* mulla ei ole aavistustakaan, mutta onneksi kuulemma jo moni tty:llä tietää että vihaan teekkareita *nauru*

EDIT:
1) tiedetään, muillakin on haalarit.
2) elekää ottako turhan vakavasti

--
D:

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1186 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Joku bensalenkkari repässy ja laittanu mun pärstän jonnekin fakin galleriaan. Alla keskustelu irssigalleriassa, minä Paokalana.

<KaneBo> löysin sut VampireFreaksilta :)
<Paokala> Äyyy. mikäs se on? :D
<KaneBo> kyllä sää tiedät...
<Paokala> en ees tiiä :>
<KaneBo> ootsä tosissas?
<Paokala> No siis äsken googletin ja löyty joku tollanen galleriahärdelli. mut miten ihmeessä mä siellä olin?
<KaneBo> http://vampirefreaks.com/profile.php?user=Blackeyed666
<Paokala> huhuhu aika läppä :>
<KaneBo> joku on pölliny sut :(
<Paokala> Voisin rekisteröityä tonne ja sanoo moi tolle hominidille :>
...

Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..


Edit: Huomautin kaverille asiasta ja posti koko profiilinsa heti *muhaha*
Howdy

Posts: 7,955

#1187 • • Howdy Oldie
Alekki alkaa päästä julkkis pyöritykseen *vink*

--
Käpy vailla vertaa

Jone

Posts: 8,258

#1188 • • Jone Archibald Haddock

alek száhala:
Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..



"Kelaa poitsu, kohta on kätsyy kun sun ei tarvii meikkaa aamuisin hetkeen vaan saat pitempiaikaisen pigmentoinnin silmien ympärille luuvitosella."
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1189 • • liikkuva muna an egg on the move

Jone:
---
alek száhala:
Puhhhh. Pitää ihan mielenkiinnosta rekisteröityä tonne ja jututtaa herra Blackeyed 666:sta..

---


"Kelaa poitsu, kohta on kätsyy kun sun ei tarvii meikkaa aamuisin hetkeen vaan saat pitempiaikaisen pigmentoinnin silmien ympärille luuvitosella."



Pitää vaikka kysyä siltä jos se vois ottaa itestään uuden kuvan noi samat vaatteet päällä *vink* Tai lähettää ton kuvan mulle täysin muokkaamattomana.
Jocular

Posts: 1,359

#1190 • • Jocular Janni
Väsyttää. Yritin nukkua. Nää yhet kattoo jotain Bumtsibumia. Ei tääl pysty nukkuu erkkikään (ei millään pahal ketään Erkkejä kohtaan).. Pitäsköhä dokaa ni tääki touhu näyttäis paljon paremmalta *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jone

Posts: 8,258

#1191 • • Jone Archibald Haddock

alek száhala:
Pitää vaikka kysyä siltä jos se vois ottaa itestään uuden kuvan noi samat vaatteet päällä *vink* Tai lähettää ton kuvan mulle täysin muokkaamattomana.



Venaan täällä valmiina kirjoittamaan "*REPS!*", "*KOPS!*" ja "*PUTOIL!*."

Ota tästä irti kaikki se mitä siitä hyvin venyttämällä on tarjolla.
Avatar
#1192 • • astaroth Guest
Kävin tuossa hetken mielijohteesta kaverilistojani läpi, ja sain pariin otteeseen hämmästellä. o_O
Jutu

Posts: 3,054

#1194 • • Jutu Blondi
Mun puhtaat paidat on kadonnut jonnekin. Oon kolunnut koko kämpän läpi, mutta niitä ei vain löydy *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#1195 • • ezzy Droid-pappa
IL 14.2.2005:
"Jasmin Mäntylän miessuhteet eivät ota onnistuakseen. Hannele Lauri jäi stressilomalle."


Hannele Lauri = Mies = CONFIRMED!

oon aina tiennyt ton!!!
Philly

Posts: 506

#1196 • • Philly AIM HIGH!
Tuomioita terrori-iskujen espanjalaisepäillyille

Espanjan yleinen syyttäjä vaatii kolmelle espanjalaiselle epäillylle kaikille 62 500 vuoden vankeustuomioita syyskuun 11. päivän terrori-iskuista Yhdysvalloissa, kertoivat oikeuslähteet.

Lähteiden mukaan syyttäjä Pedro Rubira vaatii iskuissa kuolleista ihmisistä 25 vuoden tuomiota, mikä tarkoittaa yhteensä 62 500 vuoden tuomiota.

Tuomari Baltasar Garzonin mukaan kaikki kolme epäiltyä kuuluivat Espanjassa toimineeseen al-Qaida-verkoston soluun, joka osallistui iskujen valmisteluihin.
(STT)

*nauru*
Silphid

Posts: 219

#1197 • • Silphid
sytytin just uunin ja nyt se alko kuulostaa ihan helikopterilta.
hyvin vetää *nauru*

--
:)

Epailija

Posts: 5,636

#1198 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Eilisen o_O: Bongasin eilen lauman ihka-aitoja Tukholman pissiksiä. Juoksivat penteleet porukalla kyykkypissille juna-aseman laiturin päähän. Vastaavaa joukkueurheilua on harvemmin tullut nähtyä keskellä kaupunkia maanantai-iltana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

aivastus

Posts: 499

#1199 • • aivastus Ärsyttävä
Mayah oli mun unessa *justjoo*
Siellä se istui ja soitteli muzakkia mun huoneen nurkassa samalla ku minä säädin koneella jotain huipputärkeetä *taputapu*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Jutu

Posts: 3,054

#1200 • • Jutu Blondi
Mun veli yrittää tehdä korvapuusteja.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.