päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,664 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#6601 • • Kon-tiki The Unsinkable

Annakins,
ihan samanlainen molemmissa kuvissa *ding*



Kyllä se on jälkeen-kuvassa terävämpi. Ennen-kuvassa on tollanen taviksen pottunokka, jälkeen-kuvassa taas tollanen Hollywood-ihanteen mukainen lyhyt ja päästään terävä töpö, jolla ei kovin hyvin tod.näk. edes henki kulje.
inneah

Posts: 704

#6602 • • inneah ...Trust no one...
koko viikon ollu hieman paha olo ja kauhistellut kun huomenna "pitää" dokata, mut äsken tuli ihan HIRVEEE jano *känni* *kuolaa*

Äkkii kaupan OHI kotiin ettei vaan tartu vielä mitään mukaan!

--
nahkalakanat

Avatar
#6603 • • Annakins Guest

Pätkis, 15.6.2007 11:16:
---
Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
---
Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen

---


Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.

---


Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!

---


Se o iha samanlainen mutta tokassa kuvassa siitä on varjostettu leveyttä pois*ding*



No niin munki mielestä, ei sitä musta oo mitenkään terävöitetty tms.
Janisa

Posts: 2,226

#6604 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 15.6.2007 16:06:
---
Pätkis, 15.6.2007 11:16:
---
Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
---
Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen

---


Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.

---


Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!

---


Se o iha samanlainen mutta tokassa kuvassa siitä on varjostettu leveyttä pois*ding*

---


No niin munki mielestä, ei sitä musta oo mitenkään terävöitetty tms.



Ma katsoin jo eilen noita kuvia enka huomannut kummoista eroa -paitsi meikissa. Musta tossa ei oo mitaan leikkelyyn viittaavaa ja uudemmassa kuvassa se kuvakulma tekee tosta nenasta hieman tylpemman nakoisen + meikkien varjostukset. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#6605 • • Freja Sihteeri
MÄ oon lähös ulos tänään. Toivottavasti muistan miten ravintolas pitää käyttäytyä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#6606 • • Kit^ ihme höpöttäjä
voi morjens..

meiän piti olla kouluporukan kaa piknikil tänää, mut en sit jaksanukaa mennä ku oli tosi väsy ja mökötysfiilis.. äsken tuli sit tiimikaverilta tekstari:

"olin kyl tosi pettyny ettet tullu tänää.. ei oltu siel sit ku joku 3 tuntii, aika väsynyttä.. oon jäämäs helsinkiin viikonlopuks ja oon vapaa kahville käytännössä koko viikonlopun."

onko toi treffikutsu???? kiva nyt sen kaa tehä koko kesä projektia tiiviisti yhessä, jos se on oikeesti ihastunu ja nyt torjun sen.. *justjoo*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

oooo

Posts: 1,249

#6607 • • oooo

Kit^, 15.6.2007 20:34:
"olin kyl tosi pettyny ettet tullu tänää.. ei oltu siel sit ku joku 3 tuntii, aika väsynyttä.. oon jäämäs helsinkiin viikonlopuks ja oon vapaa kahville käytännössä koko viikonlopun."

onko toi treffikutsu???? kiva nyt sen kaa tehä koko kesä projektia tiiviisti yhessä, jos se on oikeesti ihastunu ja nyt torjun sen.. *justjoo*



Siis se on tiimikaveri ei mikään muu säätö? Musta toi kuulostaa ihan normaalilta kaverin viestiltä. Miksei sitä vois mennä kahville kaverin kanssa. Tosin voihan sillä olla jotain muutakin mielessä..
Kit^

Posts: 798

#6608 • • Kit^ ihme höpöttäjä

satumetsä, 15.6.2007 20:44:
-
Siis se on tiimikaveri ei mikään muu säätö? Musta toi kuulostaa ihan normaalilta kaverin viestiltä. Miksei sitä vois mennä kahville kaverin kanssa. Tosin voihan sillä olla jotain muutakin mielessä..



no mulle se on pelkkä tiimikaveri.. sen käytös ja aiemmat viestit vähä viittaa siihe, et toi ei ois ihan pelkkä kaverillinen viesti..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

oooo

Posts: 1,249

#6609 • • oooo

Kit^, 15.6.2007 20:56:
no mulle se on pelkkä tiimikaveri.. sen käytös ja aiemmat viestit vähä viittaa siihe, et toi ei ois ihan pelkkä kaverillinen viesti..



aa no sit.. treffikutsu
Birgie

Posts: 1,311

#6610 • • Birgie Kikati
Kumma fiilis. Ihana oli päästä takas kotiin kaikkien omien tavaroitten kans, mut toisaalta tosi haikee fiilis kun samalla päättyi suhde rakkaaseen ihmiseen. On kuin leijuisi jossain tyhjiössä.
Nyt kun pääsis tästä olotilasta pois ja tekemään jotain niin ehkä se siitä sitten. I hope so.
Ei ollut ihan paras viikonloppu tämä. *nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

larzizi

Posts: 1,661

#6611 • • larzizi
Taisin just äsken sattumalta törmätä galleriassa johonkin ikivanhaan kirjeenvaihtokaveriin monien vuosien takaa. Eiks tää maailma vois olla YHTÄÄN pienempi *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kolera

Posts: 4,256

#6612 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ootan vaan huomista päivää ja töihinmenemistä.
mulla ei selkeesti oo elämää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

SilverJo

Posts: 1,893

#6613 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Eilisillä silmillä duunissa.. kuvattiin yöllä meidän ryhmän kanssa pätkiä erääseen ohjelmaan, jonne meitä pyydettiin. o_O

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Avatar
#6614 • • Annakins Guest
Kesälomasuunnitelmat menee joka päivä uusiksi HR:n järjettömän henkilöstösuunnittelun takia. Ei voi ku nauraa enää.
Kit^

Posts: 798

#6615 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tänää tarkastettu dösälippu jo kahtee kertaa.. muuteki näkyny tarkastajia joka puolella.. tänää vissii joku tehotarkastuspäivä..? *ding* yleensä lippu tarkistetaa ehkä pari kertaa vuodes.. nyt jo kiintiö tullu päiväs täytee..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

crissy

Posts: 1,958

#6616 • • crissy
1389191-400_remu1.jpg

remun etuvarustus.. yhellä toisella foorumilla oli linkki... iiiiyyyyyyyyyyy... tennissukka-meininkii *pepsodent*
Avernian

Posts: 7,451

#6617 • • Avernian Kerettiläinen
Mua ärsyttää, kun huomenna ei saa tehä kokonaista työpäivää. (Saati sitten perjantaina ollenkaan...)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Chrisdyan

Posts: 479

#6618 • • Chrisdyan
Siis wtf, mikä noissa joissain on... tuttu kerto ikävän tosiasia: se lähti festareille vaa metsästää pillua(jo monetta vuotta perättäin), yrittää saada mahollisimman monelta (nytkin provinssista väitti 4 kans päässeen itse asiaa ja 2 muuta juttuu) ja nyt sillä pallit kutiaa ja kirvelee kuulema niin pirusti(toivottavasti ne muut ei sitä oo saanu). Eih vittu, on se varmaa kivaa, ja sit saa lopuks emäläksee jotai extraa vielä, ei vit, sitä se kokeilun halu teettää. Toivottavasti oppi jotakin. Go on live your life, mess with it and regret it for the last days of your life, and die young. tai jtn...

ei se miettiminen kannata vai ? *toktok*

ps. ei ne kumit oo varmoja.

--
Hikitomori

MiMoSa

Posts: 1,664

#6619 • • MiMoSa

[TranceCore], 20.6.2007 22:31:
Siis wtf, mikä noissa joissain on... tuttu kerto ikävän tosiasia: se lähti festareille vaa metsästää pillua(jo monetta vuotta perättäin), yrittää saada mahollisimman monelta (nytkin provinssista väitti 4 kans päässeen itse asiaa ja 2 muuta juttuu) ja nyt sillä pallit kutiaa ja kirvelee kuulema niin pirusti(toivottavasti ne muut ei sitä oo saanu).


Kunnon sika!*senkin* En kyl pysty tajuamaan mitä tollasten päässä liikkuu.*toktok* "Tavotteena saada mahdollisimman monelta"*eiei* Jee jee, hyvin menee silläkin.*justjoo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#6620 • • Norb Guest

[TranceCore], 20.6.2007 22:31:
ei se miettiminen kannata vai ? *toktok*
ps. ei ne kumit oo varmoja.


Yhyy *sars* Tos aamulla metrossa oli yks poika aika sammumispisteessä/sekasin ja sit se raapi koko ajan itseensä jokapaikasta *sars* Tuli mieleen et sillä oli varmaan punkkeja. *juoksee metron toiseen päähän*