päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,866,353 views

domi

Posts: 7,069

#6581 • • domi Työn sankari.
Miksi pitää sanoa/kirjoittaa "fiiwis", miksei enää käytetä sanaa "fiilis"?
Sankari

Posts: 617

#6585 • • Sankari
< O_o onpa hieno ääni.

< Samasta ohjelmasta toinen.
Jone

Posts: 8,258

#6587 • • Jone Archibald Haddock

-Santtu-, 14.6.2007 20:42:
*sydän*



Jos et kerro kenellekkään, niin voin ehkis mainita et joskus vuosia sit kävin aika monella niiden keikalla fanittamassa. Tytsyt on jopa kerran keikalla omistaneet "What if:in" mulle ja mun aikuisen miehen kuoreni alla oleva teinitytön sydämeni oli pakahtua.














...ja nyt meen vetämään kännit, jonka jälkeen menen syömään snagarille makkaraperunat ilman paitaa "Mika"-lippis päässä. Jonossa aion rähistä kundeilla ja vislailla tytsyille. Ehkä ja vain ehkä tunnen sen jälkeen itseni taas äijäksi. *nauru*
-Santtu-

Posts: 1,965

#6588 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Jone, 14.6.2007 21:48:
---
-Santtu-, 14.6.2007 20:42:
*sydän*

---


Jos et kerro kenellekkään, niin voin ehkis mainita et joskus vuosia sit kävin aika monella niiden keikalla fanittamassa. Tytsyt on jopa kerran keikalla omistaneet "What if:in" mulle ja mun aikuisen miehen kuoreni alla oleva teinitytön sydämeni oli pakahtua.



aawwwwww*plur* Suloista!
asdf

Posts: 3,155

#6589 • • asdf
Whaaat the fuuuuck.. toi The Cell on helposti oudoin ja visuaalisesti sairain leffa mitä oon vuosiin nähny O_O
Avatar
#6590 • • niomic Guest

Zenni, 15.6.2007 00:49:
Whaaat the fuuuuck.. toi The Cell on helposti oudoin ja visuaalisesti sairain leffa mitä oon vuosiin nähny O_O



You say oudoin ja sairain, I sez kaunein :]

Itse "juoni/tarina" on loppupeleis kohtuu yhdentekevä - vois melkeen kattoo pelkät päänsisäiset seikkailut. Lopezin "kasvokruunu" on älyttömän hieno ja heti perään näytetään D'Onofrio rennon viittansa kanssa <334
asdf

Posts: 3,155

#6591 • • asdf

niomic, 15.6.2007 02:23:
You say oudoin ja sairain, I sez kaunein :]

Itse "juoni/tarina" on loppupeleis kohtuu yhdentekevä - vois melkeen kattoo pelkät päänsisäiset seikkailut. Lopezin "kasvokruunu" on älyttömän hieno ja heti perään näytetään D'Onofrio rennon viittansa kanssa <334



Allekirjotan ton myös täysin, mut voitko väittää ettei jotkut niistä päänsisäisistä kuvista ollu ees vähän häiritseviä? ;p Helvetin hienosti tehty leffa ehdottomasti, mut esim. siin suolien rullaus -kohtauksessa oli pakko kääntää katse takaisin näyttöön. Tai sit oon vaan nii nössö. :(

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0209958/8

Hyrryrryr, paras kohta leffassa <3 Tosta ku se viitta lähti messiin ni oah!
-V-

Posts: 587

#6592 • • -V-
Tais olla toissa päivän o_O ku tajusin et ku Murmeli valmistuu oon jo 30 vuotias ja meinas itku päästä. Okei myönnetään, että vähän tirautinki...

Taitaa sisäinen kello tikittää... *tirsk*
-V-

Posts: 587

#6593 • • -V-
Orava raateli kolmea Etelä-Saksassa
14.6.2007 18:59
Totaalisesti seonnut orava kävi kolme ihmisen kimppuun Etelä-Saksassa, ennen kuin eläimen viimeinen uhri tappoi sen kepillään.

Orava hyökkäsi ensiksi 70-vuotiaan naisen kotiin Passaun pikkukaupungissa ja upotti hampaansa hänen käteensä. Nainen juoksi kauhuissaan ulos eläin kädestään roikkuen.

Orava päästi tovin kuluttua irti, paineli seuraavaksi rakennustyömaalle ja hyökkäsi siellä työmiehen kimppuun. Miestä purtiin käteen ja käsivarteen. Duunarin onnistui kuitenkin hätistää häirikköorava kimpustaan mittakepillä.

Oravan kohtaloksi koitui sen viimeinen hyökkäys 72-vuotiaan eläkeläisen kimppuun. Mies sai vammoja käsivarsiin, käteen ja reiteen ennen kuin hän onnistui hutkimaan oravan hengiltä kepillään.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146238805_uu.shtml

*eiei**ding*
Avatar
#6594 • • Annakins Guest

Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen



Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.
Miinapiina

Posts: 3,494

#6596 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

mayah, 15.6.2007 10:27:

SIK.

Tollasilta vanhemmilta pitäis huostaanottaa lapset *pökr*



todellakin. raivostuttavaa, että pitää opettaa samat epäterveelliset elämäntavat lapselle,ja vieläpä pienenä ruokkia se niin lihavaks ettei pysty kävelee. *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Pätkis

Posts: 1,038

#6597 • • Edited Pätkis Pikkis

Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen

---


Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.


Tai että eka kuva on otettu teininä ja toka aikuisena? Siis ilman leikkauksia välissä..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#6598 • • Kon-tiki The Unsinkable

Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen

---


Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.



Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!
Avatar
#6599 • • Annakins Guest

Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!



No kun just tota nenää mä tuijotin ja mun mielestä se on ihan samanlainen molemmissa kuvissa *ding*
Pätkis

Posts: 1,038

#6600 • • Pätkis Pikkis

Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
---
Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat *ding*

http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm

Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen

---


Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.

---


Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!



Se o iha samanlainen mutta tokassa kuvassa siitä on varjostettu leveyttä pois*ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.