päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,799 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9301 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Marjo, 9.6.2008 14:59:


Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.

Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.



Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

a-j

Posts: 785

#9302 • • a-j

Super-Kerttu, 9.6.2008 15:24:
---
Marjo, 9.6.2008 14:59:


Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.

Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.

---


Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*



onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta

jenkki:
&feature=related
ranska:
&feature=related

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9303 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

a-j, 9.6.2008 15:29:




onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta

jenkki:

&feature=related
ranska:
&feature=related



Jenkki versiossakin pöytäliina ja ranska versiossa kuvataan vaan pöydän pintaa..Mut tietty kandee ite kokeilla, jos uskoo ton todeksi..Kerro sit meillekin miten kävi!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

^Petunia

Posts: 888

#9304 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
mun etupihalle kasvaa nurmikko ihan silmissä *whaat*


(tuotiin kuorma-autolla tuollaisia nurtsirullia *tirsk* )
noena

Posts: 3,138

#9305 • • noena first breath after coma
*uuh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ezzy

Posts: 8,060

#9306 • • ezzy Droid-pappa

a-j, 9.6.2008 15:29:
---
Super-Kerttu, 9.6.2008 15:24:
---
Marjo, 9.6.2008 14:59:


Niin muuten olikin. Ne popcornithan lentää siitä edestä, eli niille popcornin siemenille ei siinä käy mitää. Kameraa nostetaan just sopivasti hämäykseksi.

Edit: tai en olekaan nyt toisella katselukerralla varma onko se niin tehty, mutta aidolta se ei silti näytä.

---


Mä veikkaan et niillä on pöydän alla joku "lämmitin" tms. Koska pöydän alusta on peitetty viltillä..?! Tosin en tiedä voisiko tuota pöytää saada lämmitettyä edes niin paljon, että toi olis mahdollista..*ding*

---


onko toi muka sit feikki, kun löytyy muitakin versioita samasta aiheesta

jenkki:

&feature=related
ranska:
&feature=related




http://www.snopes.com/science/cookegg.asp
anis

Posts: 2,451

#9307 • • anis
Aika mielenkiintoinen juhannus tulossa... Helpompi ois vaan mennä töihin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#9308 • • Annakins Guest
Logistiikka kusee, jengiä sairaana ja mä en ole yhtään varma onko mulla voimassa olevaa virkasuhdetta nyt.

jepjep :D
Kolera

Posts: 4,256

#9309 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
on kyl pari viikkoo vanha jo tää mut Disturbedin uusimmas video/radioveisus on kitarasoolo!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Marjo

Posts: 1,796

#9310 • • Edited Marjo pupuTupuna
Ekaks myyjä alkoi suosittella kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti myyjä vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9311 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Marjo, 11.6.2008 12:46:
Ekaks myyjä alkoi suosittelemaan kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D



*nauru*

No joo, ei varmaan mitään mieltä ylentävää! No sun hiukset on varmaan rasittunut siellä reissussa auringosta..Mut tota ryppyvoidevihjailua en kyl tajuu..*ding* Ne vaan haluu kaupitella kaikille niitä kalliita rasvojaan.. Mä tosin kyl ite olen mennyt moiseen lankaan ja käyttänyt jo jonkin aikaa vaikka mitä ryppyvoiteita! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marjo

Posts: 1,796

#9312 • • Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 11.6.2008 12:48:
---
Marjo, 11.6.2008 12:46:
Ekaks myyjä alkoi suosittelemaan kasvovoidetta ikääntymisen merkkejä vastaan ja sit kampaajalla ehdotti vilkaistuaan hiuksiani, että kannattaisi ehkä ostaa shampoo käsitellyille hiuksille. Kai mä olen nyt sit rupsahtanut. :D

---


*nauru*

No joo, ei varmaan mitään mieltä ylentävää! No sun hiukset on varmaan rasittunut siellä reissussa auringosta..Mut tota ryppyvoidevihjailua en kyl tajuu..*ding* Ne vaan haluu kaupitella kaikille niitä kalliita rasvojaan.. Mä tosin kyl ite olen mennyt moiseen lankaan ja käyttänyt jo jonkin aikaa vaikka mitä ryppyvoiteita! *tirsk*



Kyllä se myyjä menikin vähän vaikeeks ja rupeskin selittelemään, että hyvä käyttää niitä anti-ageing rasvoja jo ennaltaehkäisevästi, kun tajus, mitä oli just sanonut. *nauru* Mut joo, hiukset on kyllä auringosta kuivunut ja rasittuneet, että ihan oikeessa se myyjä ainakin niistä oli. Mut kyllä se huvitti, kun noi tapahtu samana päivänä, niin alko kelaa, että kuinkakohan räjähtäneenä sitä olikaan lähtenyt kotoa. *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9313 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jumalaut. TYKS ostaa kondoomeja 0,07 euron hintaan *ding*

Ja mitä, kuluttajalle suoraan kaupasta ne maksaa ainankii 10 x määrän. EPAA!
yana

Posts: 877

#9314 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Lyylikki, 11.6.2008 15:17:
Jumalaut. TYKS ostaa kondoomeja 0,07 euron hintaan *ding*

Ja mitä, kuluttajalle suoraan kaupasta ne maksaa ainankii 10 x määrän. EPAA!



ostat tarpeeks ison pakkauksen ni saat kyl halpaan hintaan. durexille vaan mailii et tarttet esim 5000kpl
josbe

Posts: 1,982

#9315 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lyylikki, 11.6.2008 15:17:
Jumalaut. TYKS ostaa kondoomeja 0,07 euron hintaan *ding*

Ja mitä, kuluttajalle suoraan kaupasta ne maksaa ainankii 10 x määrän. EPAA!


Todella outoa kylla, etta Suomessa kortsut ovat niin ylihinnoiteltuja. On se nyt perseesta, jos rahattomat teinit jattavat ostamatta pelkastaan hinnan takia!
Takyon

Posts: 2,945

#9316 • • Takyon Möwkö
Olinpa tolpalla jonottelemassa ja odottamassa asiakkaita, aurinko paisto ja muuta mut sit yht'äkkiä kuulu ukkosen jyrähdys, eikä mikään pitkään kestävä murina vaan sellanen että se on jossain alle kilometrin säteellä..

Sit toinen, näin tänään auton jonka rekkari oli TIS-516. Siis niinku yhden numeron päässä :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

larzizi

Posts: 1,661

#9317 • • larzizi
Oli eilen aika wtf-olo, kun oltiin kaverin kanssa menossa illalla leffaan. Käytiin jo aikasemmin hakemassa liput ja kun kymmenen maissa seisottiin teatterin oven edessä, se oli lukossa *ding* Pieni paniikki meinasi jo iskeä, mutta onneksi vartija tuli avaamaan ja pahoitteli, että elää jossain täysin eri ajassa kuin pitäisi.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#9318 • • sapeli jokukukamikä?
Viikonloppu tulee liian äkkiä. o_O

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lunake

Posts: 800

#9319 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Yks Kuopion ihme *whaat**hymy*

--
Hedelmällisyys on påp!

asdf

Posts: 3,155

#9320 • • asdf
En oo syöny tänään mitään ja join viimeks aamulla. Outo olo kun ei tee mieli ees.