päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,707 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9343 • • Hitchhiker
Ööh kakkosen ruokaohjelmassa (Puutarhassa tuoksuu ruoka) haudutettiin kalaa astianpesukoneessa (noh mikä ettei, onhan sielläkin lämpöä).
Avatar
#9344 • • Annakins Guest
Nappis on arabiaks mut tulikettu espanjaksi o_O
Siren

Posts: 826

#9345 • • Siren Seinäruusu
Tää on eilisen, ystävä siis kerto jutun eräästä kajaanilaisesta tytöstä:

Tää tyttö on syntyny -88 ja oottaa vauvaa. Siinä ei sinänsä mitään vaikka mun mielestä onki nuori, mut kaikista paras on että sen ISOSISKO oottaa nyt kans vauvaa ja SAMALLE MIEHELLE *lmao* Ei tämmöstä tapahu ku Kauniissa ja rohkeissa :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#9346 • • REivaaja Guest

Siren, 15.6.2008 23:44:
Tää on eilisen, ystävä siis kerto jutun eräästä kajaanilaisesta tytöstä:

Tää tyttö on syntyny -88 ja oottaa vauvaa. Siinä ei sinänsä mitään vaikka mun mielestä onki nuori, mut kaikista paras on että sen ISOSISKO oottaa nyt kans vauvaa ja SAMALLE MIEHELLE *lmao* Ei tämmöstä tapahu ku Kauniissa ja rohkeissa :D

Kelleppä nyt ei viriili mies maistuis :D
jos et ois maininnu Kajaania, olisin veikannut Vesa Keskistä.
Displacer

Posts: 1,828

#9347 • • Displacer
Tuli eilen Scooter vastaan kadulla :D

Joku hyvännäkönen muija mukana ja taskumatti kädessä.
Janisa

Posts: 2,226

#9348 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa on mun taman paivan, huomisen, koko kuukauden ja varmaan koko loppuelaman o_O, mutta kun tana aamuna raahustin takaisin kotiin (tai itseasiassa kahvilaan), niin paras ystavani, uskottuni, kamppikseni ja rakkain "tyttoni" kertoi etta han oli eilen illalla kirjottanut mulle maljapuheen, jonka aikoo lukea haissani.

Hauskinta tassa on se, etta olen taysiverinen sinkku ja olen aika vahvasti sita mielta etten koskaan avioidu tulevaisuudessani.

Etta sillai! *vink*

P.S. Arvatkaa paljonko tekee mieli hakkeroida hanen koneelle?

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#9349 • • Edited REivaaja Guest

Janisa, 16.6.2008 02:43:
P.S. Arvatkaa paljonko tekee mieli hakkeroida hanen koneelle?


*possu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9351 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun klubbarin "synttäri" kalenterissa on kolmen kaverin synttärit ja kaikki täyttää jotakin, joka alkaa numerolla 3. Vittu mä oon tulossa vanhaksi, kun kaveritkin käy jo kolmea kymmentä *nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#9352 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Hogasin tässä just, että tää on eka juhannusviikon torstai kun oon selvinpäin vuoden -99 jälkeen *nauru*

Ei shaatana.. Hullun hommaa kyl. Normisti tähän aikaan on ollu jo täys ralli päällä pitkään *hih*

--
Life is full of choises.

zenny

Posts: 1,145

#9353 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kuulin just että mun serkku ja hänen vaimo saa perheenlisäystä ja laskettuaika on jo ylihuomen.. *ding* Eipä taida oikee meijän suvussa toi informaatio kulkee... *ding*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

soile

Posts: 138

#9354 • • soile
Mun mäkkärihampparist puuttuu se alimmainen sämpylä. o_O
Jone

Posts: 8,258

#9355 • • Jone Archibald Haddock

zenny, 19.6.2008 23:02:
Kuulin just että mun serkku ja hänen vaimo saa perheenlisäystä ja laskettuaika on jo ylihuomen.. *ding* Eipä taida oikee meijän suvussa toi informaatio kulkee... *ding*



Onko tossa jotain erityisen kummallista?

Ei mullakaan ole mitään käryä serkkujeni elämistä. Useimpia en ole edes nähnyt vuosiin ja musta se on aika normaalia aikuisten ihmisten keskuudessa.
Jone

Posts: 8,258

#9356 • • Jone Archibald Haddock
Päivän :DDD ja O_o:

Kuuntelen duunin ohella jotain randomia ulkomaista chillikanavaa ja tällä hetkellä soi biisi, jossa suomalainen miesääni sanoo "Laitoitko ikkunan paskaks? Kyllä taisit laittaa. Kuka siellä alhaalla huutaa?"

Pikkasen nousi kulmakarvat kun ensimmäistä kertaa kahteen tuntiin tuli voksuja, ne olivat suomeksi ja sisältö tollanen. *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9357 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Katselen tässä taas vähän noita työpaikkailmoituksia. Hei c'moon nyt niitten "tarjoustenne" kanssa.

Tarjoamme:
-liukuva työaika klo 7-16 välillä.

jepkjep
Avatar
#9358 • • REivaaja Guest

Lyylikki, 23.6.2008 12:24:
Katselen tässä taas vähän noita työpaikkailmoituksia. Hei c'moon nyt niitten "tarjoustenne" kanssa.

Tarjoamme:
-liukuva työaika klo 7-16 välillä.

jepkjep

Se tarkottaa sitä että voit tehdä työtä 'pankkiin' tai 'pankista' Esim. ½timmaa ylitöitä 4xviikos ja 2timmaa aikasemmin perjantaina kotiin. Ihan hyvä systeemi.
Decion

Posts: 1,569

#9359 • • Decion Koneradio
heräsin lattialta kaverilta ja oon vieki täs lattial klubbaroitsemas, emt

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Lost-Soul

Posts: 3,107

#9360 • • Lost-Soul los pallos

REivaaja, 23.6.2008 12:29:
---
Lyylikki, 23.6.2008 12:24:
Katselen tässä taas vähän noita työpaikkailmoituksia. Hei c'moon nyt niitten "tarjoustenne" kanssa.

Tarjoamme:
-liukuva työaika klo 7-16 välillä.

jepkjep

---
Se tarkottaa sitä että voit tehdä työtä 'pankkiin' tai 'pankista' Esim. ½timmaa ylitöitä 4xviikos ja 2timmaa aikasemmin perjantaina kotiin. Ihan hyvä systeemi.


Eih.. toi tarkottaa että voi lähtee ma-to 1/2 tuntii aikasemmin ja perjantaina 2 tuntii aikasemmin... Ihan hyvä systeemi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis