päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,999 views

Janisa

Posts: 2,226

#10661 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Syce, 26.2.2009 16:59:
---
KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D

---

Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p

---


No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D

---



Pitäisköhän munkin vaihtaa pillereitä, kun mä nauran täällä aivan helvetisti *nauru* vai onx tää ihan normaalia? O.o



Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi. *joo*
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Timce

Posts: 5,381

#10662 • • Timce

Janisa
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi. *joo*
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa. *vink*



No miehet joutuvat kärsimään naisista KOKO elämänsä, joten mun mielestä tilanne on aika even. *joo*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Janisa

Posts: 2,226

#10663 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Timce, 27.2.2009 10:58:
---
Janisa
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi. *joo*
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa. *vink*

---


No miehet joutuvat kärsimään naisista KOKO elämänsä, joten mun mielestä tilanne on aika even. *joo*



Ja mulla muuten ON pms-oireet juuri nyt päällänsä, joten sä ET haluu rupee mun kanssa vääntää tätä asiaa. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Timce

Posts: 5,381

#10664 • • Edited Timce

Janisa
Ja mulla muuten ON pms-oireet juuri nyt päällänsä, joten sä ET haluu rupee mun kanssa vääntää tätä asiaa. *vink*



edit: Eiku ei mitään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Janisa

Posts: 2,226

#10665 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Timce, 27.2.2009 11:02:
---
Janisa
Ja mulla muuten ON pms-oireet juuri nyt päällänsä, joten sä ET haluu rupee mun kanssa vääntää tätä asiaa. *vink*

---


edit: Eiku ei mitään.



Hyvä. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

mariq

Posts: 2,154

#10666 • • Edited mariq

Janisa, 27.2.2009 10:54:
---
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi. *joo*
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa. *vink*


Tää ois kyl varmasti varsin avartava kokemus, ihan puolin ja toisin. Kyllä mäkin mielelläni kokeilisin miehenä olemista yhden päivän, laajentais noitten kakslahkeisten ymmärtämistä varmaan aika tehokkasti *nauru* Millähän sen vaan toteuttais..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Minnalilla

Posts: 418

#10668 • • Minnalilla
Meinasin päästä äsken hengestäni *whaat**whaat*

Hitto ku ihmiset ei osaa ajaa tuolla liikenteessä! *toktok*

--
tilulileii!

Apo

Posts: 1,574

#10669 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

LiiNa, 27.2.2009 10:03:
Sanoin äsken pomolleni lähteväni kaupunkilomalle pääsiäisenä (pe-ma) ja se kun on tommonen pidennetty viikonloppu niin ei joudu vapaata ottamaan, mutta kun sanoin että kone laskeutuu takas suomeen ma iltana vasta 22.40, että en varmaan tiistaina jaksa heti klo 8 tulla töihin, niin kysyi itse heti että "haluutsä olla pois sen tiistain? tai voitsa tulla vaikka puolen päivän aikaankin, niin saat semmosen pehmeen laskun työntekoon, ihan miten vaan?". Ja ihmetyttää sen takia, kun mulla ei oo mitään ylimääräsiä vapaapäiviä edes kerääntyny, mutta kelpaa kyllä mulle (en kyllä ajatellut pitää vapaata koko päivää) *hihu*



Hyvät pomot on painonsa arvoisia kullassa :)
turquoise

Posts: 732

#10670 • • turquoise e-ra2co

KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
itkua

---

itkua
---

No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D



Menee kyl OT, mut tuttua settiä, on ne kyllä aika rankkoja kamoja noi e-pillerit. Itse en syönyt niitä kuin 1,5 vuotta. Tissit kasvo ja iho parani. Sit alko raivarit, itku- ja jopa ahmimiskohtaukset (ei ole ollut syömishäiriötä)! No sitten tuli ero (NO SHIT!! *hihu*) ja lopetin horkat. Menkat oli melkein puoli vuotta pois, tissit kuihtu silmissä, finnit tuli takaisin ja tukkakin oheni niin, että piti leikata lyhyeksi. Mutta olo on silti parempi. Toivottavasti ikinä enää ei tarvi harrastaa säännöllisesti seksiä, niin ei tarvi harkita uudestaan mitään hormoneja!!!!!!!!!!!! *sark*
Vähänkö miehet olis söpöjä, jos niille kehitettäis vastaava valmiste jolla olis samat haittavaikutukset! Lukuunottamatta mitään raivareita...

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

KooKie

Posts: 4,338

#10672 • • KooKie aka. Petress Pan

sativa, 28.2.2009 20:01:
Menee kyl OT, mut tuttua settiä, on ne kyllä aika rankkoja kamoja noi e-pillerit. Itse en syönyt niitä kuin 1,5 vuotta. Tissit kasvo ja iho parani. Sit alko raivarit, itku- ja jopa ahmimiskohtaukset (ei ole ollut syömishäiriötä)! No sitten tuli ero (NO SHIT!! *hihu*) ja lopetin horkat. Menkat oli melkein puoli vuotta pois, tissit kuihtu silmissä, finnit tuli takaisin ja tukkakin oheni niin, että piti leikata lyhyeksi. Mutta olo on silti parempi. Toivottavasti ikinä enää ei tarvi harrastaa säännöllisesti seksiä, niin ei tarvi harkita uudestaan mitään hormoneja!!!!!!!!!!!! *sark*
Vähänkö miehet olis söpöjä, jos niille kehitettäis vastaava valmiste jolla olis samat haittavaikutukset! Lukuunottamatta mitään raivareita...



Mulle taas ei mielialavaihtelun lisäksi ole pillerit aiheuttaneet mitään negatiivista. (Tosin en ole huomannut rintojenkaan kasvaneen merkittävästi, miinuksia turhista lupauksista!) Noi mielialavaihtelutkin nyt on vähän niin ja näin, itku tulee perkeleen helposti välillä, kun ennen sitä ei olis saanut kirveelläkään aikaan, mutta osin sekin johtuu alhaisesta verensokerista, joka on seurausta mun maailman kauheimmista ruokailutottumuksista. Eli en kyllä allekirjoittaisi e-pillereitä miksikään the epitome of eviliksi.

Ja todettakoon nyt, kun sullakin tuli selkeästi ongelmallisimmat fyysiset vaikutukset esiin pillereiden lopettamisen jälkeen, niin mulla on kokemusta myös lopettamisesta, eikä minkäänlaisia vaikutuksia ollut kyllä sillä. Tosin eri merkithän vaikuttavat eri tavalla, ja olen useasta lähteestä kuullut, että Yasmine(lle)n huonot puolet ilmenevät nimenomaan henkisesti, eivät fyysisesti.

Sorry for OT folks!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#10673 • • ezzy Droid-pappa
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla *lmao*
wiwi

Posts: 1,575

#10674 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla *lmao*


On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia? *ding*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jocular

Posts: 1,359

#10675 • • Jocular Janni

wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla *lmao*

---

On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia? *ding*



Mä sain Facebookissa kans tämmösen viestin et video poistettii ku taustalla soi Foo Figtersin - Doll.. Mut ei niitä kiinnostanu ku toisessa videossa soi Bachia.. Ehkä kuolleil ei oo tekijänoikeuksia?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

C-Hill

Posts: 1,141

#10676 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Jocular, 2.3.2009 16:17:
---
Mut ei niitä kiinnostanu ku toisessa videossa soi Bachia.. Ehkä kuolleil ei oo tekijänoikeuksia?



On kuolleilla tekijänoikeudet. Teoston mukaan tekijänoikeussuoja kestää tekijän elinajan ja vielä 70 vuotta sen jälkeen. Bach kuoli pyöreesti 250 vuotta sitten, joten sen musa on vapaata riistaa. Toki sävellysten uudelleensovittajilla ja esittäjillä voi olla jotain sanottavaa asiaan.
C-Hill

Posts: 1,141

#10677 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia? *ding*


Onhan toi tapaus lähellä naurettavaa, mutta pakko tarttua tähän lauseeseen.

Se, että youtube on täynnä tekijänoikeusrikkomuksia ei tee niistä videoista laillisia. Niin arkipäiväiseltä kuin tollanen "ite väsätty musavideo" tuntuukin, jos niissä on muiden tekijänoikeuksilla suojattua kamaa, ne ovat luvattomia. Monia oikeuksien haltijoita tuubista löytyvät videot eivät tosin haittaa, eiväthän ne laadulla pilattuja klippejä useinkaan ole. Mutta siinä vaihees mennään metsään kun aletaan luulemaan, että touhu on täysin luvallista.

En näe siis logiikkaa ajatusmallissa "onhan youtube täynnä tollasii, joten ne on ihan laillisia."
kotivalo

Posts: 190

#10678 • • kotivalo
En osaa päättää onks tää o_O vai :) vai :D mut uus tukka, vihdoin sain aikaseks mennä parturiin! JIA!
wiwi

Posts: 1,575

#10679 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

C-Hill, 2.3.2009 17:11:
---
wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia? *ding*
---
...En näe siis logiikkaa ajatusmallissa "onhan youtube täynnä tollasii, joten ne on ihan laillisia."


I see. Kyse ei ollut kannanotosta vaan ihan puhtaasta tietämättömyydestä. Mulle koko tekijänoikeudet on aika hämärän peitossa. Jos ymmärsin oikein, se joutuuko vastuuseen tekijänoikeusloukkauksesta riippuu siis siitä, miten oikeuksien haltija asian kokee (ja jaksaako vaivautua)?

En siis ajattele, että esimerkiksi punaisia päin käveleminen olisi laillista vaikka yleistä onkin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ezzy

Posts: 8,060

#10680 • • ezzy Droid-pappa

wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla *lmao*

---

On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia? *ding*



On ja niin siellä onkin. Ja ne pyrkii poistamaan ne. Luultavasti käyttävät jotain automaattisesti biisit tunnistavaa algoritmia suoraan, koska ei noita tee käsin hullukaan.