Syce, 26.2.2009 16:59:
---
KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D
---
Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
---
No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D
---
Pitäisköhän munkin vaihtaa pillereitä, kun mä nauran täällä aivan helvetisti vai onx tää ihan normaalia? O.o
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi.
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa.