päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,885 views

KooKie

Posts: 4,338

#6641 • • KooKie aka. Petress Pan

Miinapiina, 24.6.2007 10:31:
---
-Fuzzy-, 22.6.2007 10:40:
Ostin Veetin ihokarvanpoistoainetta
---
jos toi on sitä samaa mitä KERRAN ostin



Jos puhutaan samasta tökötistä, jota KERRAN ostin, niin täyttä paskaa koko tuote. Pthyi. Ei niillä karvakoivilla ollut menemistä kylpylään. :(((

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#6642 • • Fuzzy Guest
hehe hmm joo... en suosittele kyl minäkään...
maiu

Posts: 328

#6643 • • maiu ..miau..
apuaa!! hetken luulin etten enää ikinä pääse työpaikan koneelta klubbariin, ku tuli semmonen tietohallintoilmotus tuohon näytölle, että sisältö on tulkittu sopimattomaks o_0 !!
..mut sitten ku koitin nyt uudestaan, niin johan toimii.. huh.

--
sitä saa, mitä tilaa

Mimir

Posts: 1,366

#6644 • • Mimir Rouva Yninä
Olin tuossa muutamia päiviä sitten laivalla, jonka yökerhossa esiintyi Pandora. Se oli jo itsessään mulle melkoisen o_O, mutta jatkohan se vasta hulluksi menikin. Se haki sinne lavalle jengiä tanssimaan kanssaan ja eihän siinä menny kauaakaan kun oltiin siellä jo kaverin kanssa. Parasta oli se, että itse asiassa koin ihanan nostalgisia hetkiä jonkun 90-luvun puolivälin hittien parissa ja tanssin ihan viimestä päivää *nauru* Sit se vielä jako sinkkujansa ilmaseks sen keikan jälkeen ja nyt mulla on sitte tässä jokusen päivän pyöriny Trust me cd-soittimessa *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

MiMoSa

Posts: 1,664

#6645 • • MiMoSa

maiu, 24.6.2007 20:12:
apuaa!! hetken luulin etten enää ikinä pääse työpaikan koneelta klubbariin, ku tuli semmonen tietohallintoilmotus tuohon näytölle, että sisältö on tulkittu sopimattomaks o_0 !!
..mut sitten ku koitin nyt uudestaan, niin johan toimii.. huh.


Mä olin nyt keväällä tekemässä opinnäytetyötä yhdessä firmassa ja siellä oli estetty pääsy kaikille muille sivuille paitsi klubbaria ne ei ollu tajunnu estää. Onneks kyl, olis ollu niin tylsää siellä jos ei olis voinu välillä pitää vähän taukoa kirjottamisesta ja surffailla klubbarissa.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Saara

Posts: 1,954

#6646 • • Saara #2970

Miinapiina, 24.6.2007 10:31:
---
Saara,

Tarkoitus on levittää voidetta hellävaraisesti. ettei ihon pinta rikkoudu. Varmaan aivan turhaa reklamoida mihinkään, koska ohjeet kys. tuotteessa on todella selvät.
---
jos toi on sitä samaa mitä KERRAN ostin, ni se aine suihkutetaan esim jalalle ja siihen ei tartte ees käsin koskee, ei siis oo voidemaista. suihkuttamalla saa sen kerroksen ja muuta ei tartte (paitsi sit tietty poistaa ne kuolleet haivenet) *hymy* aika tujua tököttiä, mulla kerran poltti jalat ihan punaseks, en sit tiiä, vika saatto olla myös käyttäjässä *nauru*



Mutta jos se on sitä suihkussa vaikuttavaa voidetta jonka mukana tulee se sieni. Jaa-a kun tietäiskin :D.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6647 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Saara, 24.6.2007 21:38:

Mutta jos se on sitä suihkussa vaikuttavaa voidetta jonka mukana tulee se sieni. Jaa-a kun tietäiskin :D.



joops, toi mitä ite kerran tesmin oli just sellasta et sit ku oli suihkinut ja antanut vaikuttaa ni sil sienel otettiin ne haivenet vekka. en tykännyt. auts.

--
pinkki on pop!!!

Epailija

Posts: 5,636

#6648 • • Epailija Physicist, 2nd class.

niomic, 23.6.2007 18:41:
Eli maailman loppuun saakka tullaan olemaan tilanteessa, missä näkymättömyyttä tarjoavan vaatetuksen hinta tulee olemaan niin korkea ja toimintavarmuus niin huono, ettei ko. vaatetusta oikein kannata käyttää yksittäisiä erikoistehtäviä lukuunottamatta.



No kun miettii, että SA on iloinen, jos sillä on varaa vähän viilailtuihin AK-47:hin (Rk-95), niin ei tarvitse kahta kertaa arvata tuleeko esim. SA näkemään moisia varusteita laajassa käytössä ainakaan muutamaan sukupolveen. Jenkkien armeijalla on millä mällätä ja _periaatteessa_ siellä voitaisiinkin ehkä panostaa tällaisten asujen laajempaan käyttöön, mutta silloinkin todennäköisesti lähinnä eliitti- ja erikoisjoukoissa. Perusmosurit saavat aina tulla toimeen vähemmällä.

Täytyy tosin myöntää, etten tiedä yhtään mitä tuollainen kameleonttikankaasta tehty takki maksaa, mutta veikkaisin hintojen olevan varsin suolaisia. Lisäksi kuvien perusteella sen tarjoama näkymättömyys on vielä aika laimeata, jos tausta ei ole juuri sopiva. Sotilaskäyttöön soveltuvan kankaan pitäisi myös estää mekaanista rasitusta hyvin, sietää erilaisia säätiloja hyvin sekä pitää sotilaan lämpöjälki mahdollisimman pienenä ja voi olla, että noista takeista on vielä matkaa sellaiseen.

Jep, ja ihminen ei tule koskaan laskeutumaan toiselle planeetalle :F



Ei vaan toiselle planeetalle ei käytännössä koskaan tulla tekemään massavaellusta. ;) Ok, myönnetään kuitenkin ettei ajatus laajamittaisesta käytöstä ole aivan mahdoton. Nurmiporien henki ei kuitenkaan yleisesti ottaen ole kovinkaan suuren rahallisen panostuksen väärti, joten voi olla vähän vaikeaa perustella budjettiasioista päättäville tahoille sellaisen vaatetuksen hankkimista, jonka tarjoaman edun pystyy kärjistetysti neutraloimaan jauhopussilla (ihan oikea havaitsemisteknologia todennäköisesti menee eteenpäin aika lailla käsi kädessä tuon näkymättömyysteknologian kanssa). Niin kauan kuin markkinat pysyvät pieninä ei hintakaan tule kovin nopeasti laskemaan. Jos tuolle teknologialle löytyy hitiksi muodostuvia siviilisovelluksia, on asia toki eri.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#6649 • • niomic Guest

Epailija, 25.6.2007 02:27:
-klips :(-



Voi epäilijäni.

- - - - - (I is point) - - - - - - >

<(o_O)> <---- this is j00
Epailija

Posts: 5,636

#6650 • • Epailija Physicist, 2nd class.

niomic, 25.6.2007 03:00:
Voi epäilijäni.

- - - - - (I is point) - - - - - - >

<(o_O)> <---- this is j00



:D No hei, eivät kaikki "käytännössä koskaan"-tyyliset lausahdukset tipahda kategoriaan "640k should be enough for everybody" tai "maailmassa on markkinat ehkä viidelle tietokoneelle".

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

crissy

Posts: 1,958

#6651 • • crissy
Brittitytölle annettiin 25 nimeä....

Autumn Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson Liston Clay Frazier Foreman Brown.

ilmeisesti lapsen äidilläkin on 25 nimeä...

tässä koko juttu : http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706256276152_uu.shtml
Lauruska

Posts: 821

#6652 • • Lauruska nihkee
Tämä työpaikka on kyllä omituisin missä olen työskennellyt.

Muutama viikko sitten kerroin työkaveristani, joka sai juuri 6. lapsensa.
Tänään lomalta palasi yksi toinen työkaveri, joka kertoi että on hankkimassa puolisoa itselleen ulkomailta, tarkemmin sanottuna Kolumbiasta. On kuulemma itänaapurista jo tavannut tyttöjä mutta ei heihin saanut henkistä yhteyttä.
Jutu

Posts: 3,054

#6653 • • Jutu Blondi
Kyllä huomas tänään kun heräs, että on tullut juhlittua juhannuksena. Unta takana 13 ja risat tuntia o_O. Ja ukko senkun jatkaa vielä nukkumista *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Chäz

Posts: 1,381

#6654 • • Chäz Namutäti
Pikkusiskoni on menossa Konemetsään *ding* *whaat*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Kit^

Posts: 798

#6655 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kreetal huomen +46 astetta.. huh huh.. *hikoil*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

KooKie

Posts: 4,338

#6656 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Kuinka outoa nukkua yksin niin pitkän ajan jälkeen. Tai siis mistä mä tietäisin, kun en uskalla nukkumaan mennäkään. :((

Edit. Oooh, OZ to the rescue! <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sune

Posts: 2,096

#6658 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

--
ei kovin ihku eikä plur

zaler

Posts: 1,545

#6659 • • zaler e h k i s

sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?


veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?

--
let´s eat to the beat!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6660 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

---

veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?



*nauru* Sune on ollut liikaa Damissa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..