päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,629 views

sune

Posts: 2,096

#6661 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

---

veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?



Älkää vittuilko *nauru* Mä oon meistä kolmesta (minä,ehkis, karin) niin ihan selkeesti ainoo ketä on järjissään ... eehhehe.

--
ei kovin ihku eikä plur

-Casper-

Posts: 1,363

#6662 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

sune, 26.6.2007 08:06:
---
zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

---

veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?

---


Älkää vittuilko *nauru* Mä oon meistä kolmesta (minä,ehkis, karin) niin ihan selkeesti ainoo ketä on järjissään ... eehhehe.



sune- "lost my head @ the coffeeshop" *nauru*
MiMoSa

Posts: 1,664

#6664 • • MiMoSa
Mun yks tuttu lukee NRJ:llä uutisia.*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

dncr

Posts: 249

#6665 • • dncr aika notkee
Olin kattomassa ihanaa kämppää, mutta en välttämättä saa sitä ellei se v***n edellinen vuokralainen osaa hoputtaa sitä lomailevaa vuokraemäntää soittamaan mulle tällä viikolla...! *senkin* Ei oo varaa maksaa kahta kuukautta kahen kämpän vuokraa, joten edellinen pitäis uskaltaa irtisanoa nykyinen *uuh*

--
The love we give away is the only love we keep.

ezzy

Posts: 8,060

#6667 • • ezzy Droid-pappa

Zenni, 26.6.2007 20:54:
---
ezzy, 26.6.2007 03:51:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Benoit kuollut O_o

---


Joo mitä vittua saatana, huomasin ton just äsken. O_O

Ja syynä ilmeisesti murha/itsemurha, eli jäbä meni ja tappo vaimonsa ja 7-vuotiaan poikansa ja lopuks ittensä O_________O

http://www.wwe.com/inside/news/benoitupdate

http://www.wwe.com/inside/news/benoitdead

Benoit oli mun lempparipainija *nyyh* Aika hemmetin sairas juttu.



Jep, samoin. Kummasti ne ihmiset vaan flippaa...huoh.
plink

Posts: 1,405

#6668 • • plink team paska
selailin huvikseni duunissa asuntoilmoituksia ja vastaan tuli seuraavanlaisia kerrostaloasuntoja:


Kajaani, Otanmäki
74 m²
3h, k, kh
Velaton myyntihinta: 13 000,00

Kajaani, Otanmäki
4h, k
87 m²
Velaton myyntihinta: 16 000,00

Kajaani, Otanmäki
4h, 2k
92 m²
Velaton myyntihinta: 18 500,00


asunnot sijaitsivat eri taloissa, olivat rakennettu eri aikoina ja näyttivät ainakin kuvien perusteella ihan siistikuntoisilta. tuossa kaupunginosassa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anniharha

Posts: 1,937

#6669 • • anniharha

plink, 26.6.2007 21:40:

Kajaani, Otanmäki

tuossa kaupunginosassa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä :P



Kyllä, siinä on, mä repesin suoraan nauramaan kun luin ainoastaan paikan ja luulin, että joku asuu siellä ja KÄYTTÄÄ INTERNETTIÄ. Huh ei sentään. Intuitiivinen mielleyhtymäni kertonee omaa kieltään siitä, miksi asuntojen hintataso on mitä on.

*justjoo*

Oma päivän o_O oli sairaanhoitajan ilme kun se katsoi nieluuni. Kertoo jotain suhteestani ruokaan, että olin syönyt normaalisti sen turvotuksen läpi, mun ei olis ilmeisesti pitänyt edes hengittää enää jos sen järkytystä olis ollut uskominen. Nyt vasta tajusin itse olevani aika helvetin heikossa kunnossa, kun nukuin kolmannet tai neljännet päiväunet tälle päivälle.

--
and though my words could save the world they never come out right

domi

Posts: 7,069

#6670 • • domi Työn sankari.

plink, 26.6.2007 21:40:
selailin huvikseni duunissa asuntoilmoituksia ja vastaan tuli seuraavanlaisia kerrostaloasuntoja:


Kajaani, Otanmäki
74 m²
3h, k, kh
Velaton myyntihinta: 13 000,00

Kajaani, Otanmäki
4h, k
87 m²
Velaton myyntihinta: 16 000,00

Kajaani, Otanmäki
4h, 2k
92 m²
Velaton myyntihinta: 18 500,00


asunnot sijaitsivat eri taloissa, olivat rakennettu eri aikoina ja näyttivät ainakin kuvien perusteella ihan siistikuntoisilta. tuossa kaupunginosassa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä :P


Ei siinä oo muuta vikaa kuin se, että se on maalla :) Otanmäki on sitäpaitsi ex-kaivoskunta, n.40(?) kilsaa Kajaanista, joka käytännössä kuolee, kun kaivostoimintaa ei siellä enää harrasteta.

Ehkä siitä johtuu noi alhaiset hinnat.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6671 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
3-4viikkoa kadoksis ollu korvis löyty duunin pukuhuoneesta *ding* en olis ikinä uskonu, että se löytyy..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

inneah

Posts: 704

#6672 • • inneah ...Trust no one...
nukahdin äsken duunin tuolille kun luin kirjaa... *justjoo*
heräsin omaan kuorsaukseen *tirsk*

molen todella väsynyt *nukkuu*

--
nahkalakanat

oooo

Posts: 1,249

#6673 • • Edited oooo
Musta ei oikein ole kivaa, kun alkaa loma *whaat*
Janisa

Posts: 2,226

#6674 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Eilen illalla kun menin nukkumaan, niin huomasin etten enaa nukahda normaaliin asentoon yksin nukkuessani. Laitan paan kylla siihen tyynyn paalle, mutta jalat ja koko loppuvartalon laitan poikittain sangylle eli nukun tuplasangyssa siina tyynyrivin alapuolella. Vaikea selittaa... Mutta se mika tekee tasta niin o_O on se etta tajusin vasta eilen etta olen tehnyt nain jo muutaman kuukauden joka kerta yksin nukkuessani... *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#6675 • • larzizi
Tänään töissä noin 18 kesäinen tyttö ojensi kassalla korttinsa ja sanoi "pankki". Ajattelin ensin, että "joo, selvä", mutta sitten katsoin korttia ja totesin tytöllekin "tää on electron" (jos olisi vaikka vahingossa antanut väärän kortin). Tyttö sitten jatkoi, että niin on ja siitä pankki. Olin kohtuullisen hämilläni ja aattelin sit kuitenkin painaa pankkikortti-nappulaa, ihan vaan osoittaakseni tytölle, että se puhuu hulluja. Ja kuinka ollakaan, kone sanoo ettei pankkikorttitoiminto ole mahdollinen kyseisellä kortilla. Sen jälkeen painan luottoa ja kummastellen kerron tytölle, että electron on kyllä aina luottokortti.

Toivottavasti tyttö ei sano joka kaupassa noin electronin kanssa. Itellä ainakin oli naurussa vähän pitelemistä *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

hallucinogen

Posts: 8,190

#6676 • • hallucinogen Edain

domi, 26.6.2007 22:04:
Ei siinä oo muuta vikaa kuin se, että se on maalla :) Otanmäki on sitäpaitsi ex-kaivoskunta, n.40(?) kilsaa Kajaanista, joka käytännössä kuolee, kun kaivostoimintaa ei siellä enää harrasteta.

Ehkä siitä johtuu noi alhaiset hinnat.


Mun mielestä on jotenkin surullista kun tuollaiset pienet paikat kuolee. Joten sympaattisia tommoset pikkukylät missä on yks pubi, kauppa, kirjasto ja kaikki oikeasti tuntee toisensa :D.

--
pikku-*possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#6677 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

larzizi, 27.6.2007 22:21:

Toivottavasti tyttö ei sano joka kaupassa noin electronin kanssa. Itellä ainakin oli naurussa vähän pitelemistä *tirsk*



*tirsk*
toivottavasti ei...

--
pinkki on pop!!!

lostgone

Posts: 2,493

#6678 • • lostgone
Ekan päivän jälkeen, mä olen elossa ja muutkin ovat elossa. Luulisin, en löytänyt yhtään lommoa ainakaan.*hihu* Mutta vasta eka päivä.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

Posts: 15,721

#6679 • • UnityF joo just se

Chäz, 25.6.2007 15:35:
Pikkusiskoni on menossa Konemetsään *ding* *whaat*



WHAAAAT *whaat**whaat**whaat*



Mun päivän *ding*
Värjäsin hiuksen vaalean ruskeella ja niistä tuli miltei mustat *ding*
Avatar
#6680 • • niomic Guest

larzizi, 27.6.2007 22:21:
Tänään töissä noin 18 kesäinen tyttö ojensi kassalla korttinsa ja sanoi "pankki". Ajattelin ensin, että "joo, selvä", mutta sitten katsoin korttia ja totesin tytöllekin "tää on electron" (jos olisi vaikka vahingossa antanut väärän kortin). Tyttö sitten jatkoi, että niin on ja siitä pankki. Olin kohtuullisen hämilläni ja aattelin sit kuitenkin painaa pankkikortti-nappulaa, ihan vaan osoittaakseni tytölle, että se puhuu hulluja. Ja kuinka ollakaan, kone sanoo ettei pankkikorttitoiminto ole mahdollinen kyseisellä kortilla. Sen jälkeen painan luottoa ja kummastellen kerron tytölle, että electron on kyllä aina luottokortti.

Toivottavasti tyttö ei sano joka kaupassa noin electronin kanssa. Itellä ainakin oli naurussa vähän pitelemistä *tirsk*



Mikähän tuosta Visa Electronista tekee luottokortin normikäytössä Suomessa? Sehän on enemmän pankkikortti ku pankkikortti :) Näkyy suoraan onko tilillä massia ostoksiin ja massit lähtee heti tililtä. Pitäis ehkä alkaa taas käyttää ni pysyis vähän paremmin tiedossa paljon sitä rahaa _oikeesti_ on.

ps. varmaan kaupan järjestelmissä ja muutenkin teknisessä mielessä electron edustaa enemmän luottokorttityyppistä korttia kuin pankkikorttia, mutta luottoa tai maksuaikaa siitä on paha nyhtää :F