päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,625 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1161 • • Aziz Combat Fighter

mekaanikko:
--clip--



And now for something completely different:

8.2.2005

[iso]Valtio julistaa nännit laittomiksi[/iso]
Osasto: Kotimaa, Teksti: Emil Koskela, Päivitetty klo 18:04

(HELSINKI) Jonna Tervomaan aloittama ja Jari Sarasvuon nokkelasti jatkama nännikeskustelu sai lopullisen päätöksen, kun Suomen valtio julisti nännit laittomiksi. Tiistaina tehdyn päätöksen mukaan nännien laiton hallussapito julkisella paikalla on tuomittavissa rikoslaissa.

“Keskustelu nänneistä saa mediassa liikaa tilaa. Tärkeitä asioita ei huomioida riittävästi, kun kaikkien huulilla on vain tissit”, perustelee nännikieltoa valtion ylivaltiosihteeri Jorma Keppi.

Tulevaisuudessa nännejä siis tarkkaillaan aikaisempaa kiihkeämmin. Keppi huomauttaa, että kielto koskee tasa-arvon vuoksi myös miesten nännejä. Toistaiseksi valtioneuvostossa ei ole tehty päätöksiä siitä, miten nänneistään tunnettujen eläinten kuten lehmien kanssa toimitaan.

Rikoslaki koskeekin aluksi vain ihmisiä...



http://lehti.samizdat.info/index.php?p=902
FAIRI

Posts: 558

#1162 • • FAIRI
äidinkielen opettaja tokaisi vastaan tullessaan, -"oletko hankkinut hiusten pidennyksen"?
O_o what!!? avokki laitto eilen letin päähän jonka ansiosta mulla on tänää kihara tukka, ja vapaasta tahdosta pidän sitä jopa auki.. käsittämätöntä.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

sapeli

Posts: 11,768

#1163 • • sapeli jokukukamikä?
Unirytmin siirtämistä... Eli pari päivää sitten elin aamuseitsemästä iltaseitsemään, joka ei oikein mun elämään sovi. Join sitten pari energiajuomaa eilen että jaksoin olla pitempään hereillä, ja kello näytti aamuviittä ennenkuin menin maate. Sitten heräsinkin jo kymmenen aikaan aamulla enkä saanut enää unta... *ding* No, päikkärit sit jossain vaiheessa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kylpyankka

Posts: 45

#1164 • • kylpyankka
Kun presidentti menee vessaan, seisooko ne turvamiehet siin oven takana kuuntelemassa? *täh*
Jutu

Posts: 3,054

#1165 • • Jutu Blondi
Peruutin tänään autolla toisen auton puskuriin ja kumpaankaan autoon ei tullut jälkeä vaikka menin aika vauhdilla *ding* No, se oli ainakin mun onni ettei jäänyt jälkiä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Philly

Posts: 506

#1166 • • Philly AIM HIGH!
Iltalehdestä poimittua:

Alushousut paljastavien lannefarkkujen käytöstä voi pian rapsahtaa sakko Yhdysvalloissa...
"Lannefarkut halventavat yhteiskuntaa" Republikaani-edustaja John Reid

*taputapu*
Uhuu

Posts: 844

#1167 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Philly:
Iltalehdestä poimittua:

Alushousut paljastavien lannefarkkujen käytöstä voi pian rapsahtaa sakko Yhdysvalloissa...
"Lannefarkut halventavat yhteiskuntaa" Republikaani-edustaja John Reid

*taputapu*



yhdysvalloissa lannevarkut menevät hieman vielä pidemmälle, kuin meillä täällä pohjolassa =)
kohta voidaan varmaan puhua pakarafarkuista tai ehkä vesirajafarkuistakin... =)
eli en yhtään ihmettele, jos vanhoillisimmat jenkit kauhistelevat silmät päästään, kun neidit kipittelevät ohitse perskarvat vilkkuen.. =)

-suomikarvakunniaanuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Individual

Posts: 10,942

#1168 • • Individual HYPNO!
Onkohan näitten asioitten välillä jokin yhteys?

YLE 11.2.2005
TeliaSoneran tulos nousi selvästi.

TeliaSonera karsii väkeä rajusti

Soneran verkossa laaja käyttökatkos.

(...onkohan jotain työntekijää alkanut ottamaan päähän...)
Epailija

Posts: 5,636

#1169 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kannettava vilautti sinistä ruutua, joka vieläpä näkyi väärin, jonka jälkeen buuttasi itsensä. Varmaan ensimmäinen kerta vuosiin, kun näin käy ja ainakin ensimmäinen kerta kun tämä kone äityy ihan noin temppuilemaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Fyrisch

Posts: 4,525

#1170 • • Fyrisch
Selailin läpi tos äsken Lauttasaaren sanomat lehtee, ja Ystävänpäiväntervehdyksiä osiost bongasin pari aika o_O viestii:

Till min bulle LOTUS Friends (och retiisit) 4ever. got it? LOL T.Punkprincess

ja

Mun ihanille ja rakkaitakin rakkaimille frendeille, xtra-LOL!! You know who i mean. I guess J! T:Kakkonen

sit viel

Ratkiriemukasta Ystävänpäivää Mirvulle!!...unohtamatta tietenkään Linssiä X), suloista Ystävän Päivää! T: Er lilla vän

internetti ei onneks vaikuta siihen miten porukka kirjottaa!
Jään innol odottaa seuraavaa lehtee mitä mummot tohon vastaa :D
sapeli

Posts: 11,768

#1171 • • sapeli jokukukamikä?
Olin lukemassa netissä karvisia garfield.comissa kun silmääni iskee oikean laidan mainosbanneri: "Lisää seksihalua molemmille sukupuolille!" *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Illustrator

Posts: 3,171

#1172 • • Illustrator
Kana oli niin jäässä, että sillä ois voinu heittää tikkaa.
sapeli

Posts: 11,768

#1173 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu:
ja itse sarjakuvahan on ollut täysi väsähtänyt paska viimeiset n vuotta. *hmph*



Sen vuoks mä luenkin niitä arkistoituja sarjiksia 80- ja 90-luvuilta *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nacu

Posts: 1,293

#1174 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Sinza

Posts: 2,227

#1175 • • Sinza

Nacu:
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...


Haha, jotenkin en oo kovin yllättynyt *lmao*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Nacu

Posts: 1,293

#1176 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Sinza:
---
Nacu:
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...

---

Haha, jotenkin en oo kovin yllättynyt *lmao*



Meil on makkarat uunissa!!! *jiihaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

pathi

Posts: 224

#1177 • • pathi

Nacu:
Klo on 15:13 ja olen humalssa. Kiitos Hervannan ahkerien kyykkääjien... dämmit...



olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla *poks*

--
D:

Nacu

Posts: 1,293

#1178 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

pathi:
olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla *poks*



Don't go there! They'll EAT YOU ALIVE!!!!! Ihan hullua porukkaa *hih*

Onneks pääsi riuhtoon ittensä välillä kotiin ja saunaan ennen noita illan... [pieni]rientoja[/pieni].

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

pathi

Posts: 224

#1179 • • pathi

Nacu:
---
pathi:
olin jo onnellisesti unohtanut koko kyykän. nyt saakin henkisesti varautua haalari-idiotismin kohtaamiseen illalla *poks*

---

Don't go there! They'll EAT YOU ALIVE!!!!! Ihan hullua porukkaa *hih*

Onneks pääsi riuhtoon ittensä välillä kotiin ja saunaan ennen noita illan... [pieni]rientoja[/pieni].



lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.

Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O

--
D:

%

Posts: 568

#1180 • • Edited %

pathi:
lasken sen varaan että kaikki tunkee pakkahuoneelle + muihin jatkoihin ja saan siemailla tuoppini rauhassa. tosin väkeä taitaa olla liikkeellä sen verran enemmän ettei taida onnistua - tai sitten pitää vain etsiä ne paikat minne haalarit päällä ei ole asiaa.

Oon lähdössä normibaariin yksin. aika o_O



No kerroppas nyt mihin sää sitten oot suuntaamassa, niin mää teen poikkeuksen sääntöön ja vedän noi haalarit niskaan ja tuun kaateleen juomia sun syliin.*juonittel*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.