päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,888 views

henkkat

Posts: 528

#1261 • • henkkat
Tuli serkkujen pupu porukoille hoitoon, ei siinä vielä mitään.
Mut sit kun kuulin että se on 11v ni olin*ding*, nehän elää yleensä jotain max 4vuotta.vai?
JA sit niil on ollu jotain undulaatteja, nehän on kans aikaa lyhyt ikäsii. No niitte tiput eli 6-7vuotta. Kavereilla ei ollu enää ees siivissä sulkia ku loppu tuli. Damn, mitähän ne syöttää niille..*nauru*
cosmic

Posts: 389

#1263 • • cosmic :D
Ostin eilen pantteripussin ja yhessä karkissa törrötti joku ihmeen puutikku *ding*

--
:D is an unproductive condition.

cosmic

Posts: 389

#1264 • • cosmic :D

Avernian:
---
cosmic:
Ostin eilen pantteripussin ja yhessä karkissa törrötti joku ihmeen puutikku *ding*

---


Valita asiast niin saa jotain kompensaatiota sieltä.



Tikuttoman karkin? *nauru* LOL En taida jaksaa vaivautua.

--
:D is an unproductive condition.

Amma

Posts: 2,383

#1265 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

cosmic:
Tikuttoman karkin? *nauru* LOL En taida jaksaa vaivautua.


Ainakin joskus Fazerin yms. hyvitykset on olleet tyyliin laatikollinen erilaisia karkkeja tms. Että kuka vaivautuu, kuka ei.

Mulla oli kerran Primulan patongissa kärpänen (oli ollut jo taikinassa ja paistettu kiinni patonkiin), niin sain lahjakortin hyvitykseksi.

--
*etsiskel*

cosmic

Posts: 389

#1266 • • cosmic :D

Amma:
---
cosmic:
Tikuttoman karkin? *nauru* LOL En taida jaksaa vaivautua.

---

Ainakin joskus Fazerin yms. hyvitykset on olleet tyyliin laatikollinen erilaisia karkkeja tms. Että kuka vaivautuu, kuka ei.

Mulla oli kerran Primulan patongissa kärpänen (oli ollut jo taikinassa ja paistettu kiinni patonkiin), niin sain lahjakortin hyvitykseksi.



Kuulostaa hyvältä *kuolaa*

--
:D is an unproductive condition.

Amma

Posts: 2,383

#1267 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Takuuseenhan ei toki voi mennä hyvityksen laadusta ja koosta. Ymmärtääkseni ton kokoselle yritykselle ei kuitenkaan ole kovin suuri vaiva hyvittää kunnolla esim. sillä laatikollisella karkkia, koska se ei tod.näk. vie yritystä konkurssiin ja kuitenkin pitää asiakkaan tyytyväisenä.

--
*etsiskel*

-Santtu-

Posts: 1,965

#1269 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

mayah:
yht: 2P + 20K + 112N + 105V = 239

Mistä meitä sikiää tänne klubbariin?



voi apua..oonkohan vähän jumissa tjtn mut mistä toi N tulee?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1270 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah:
2 Piilossa



Miten klubbarissa voi olla piilossa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-Santtu-

Posts: 1,965

#1271 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

mayah:
2 Piilossa, 20 kaveria, 112 normaalia ja 105 vierasta :) Näkee myös siirtämällä hiiren noitten päälle tossa online-boksissa!



Okei eli N niinku Normaali..ehheeehee..enpä tajunnu. Ihmeen fiksu vekotin. Kaverit on sit epänormaaleja. Oonpas tänään vitsikäs. Antakaa anteeksi älykkyyteni. o_O
extramppa

Posts: 217

#1272 • • extramppa hengailija
Mikä juttu se on, että useimmiten kun soitat jollekulle( joka ilmiselvästi herää puheluusi) ja kysyt:"herätinkö", vastaus on melkein poikkeuksetta "Et", "Oon ollut hereillä jo jonkun aikaa","Tässä vaan lepäilin" tms... *täh*
Vaikka myönnän kyllä itsekin syylistyväni moiseen, mutta MIKSI?
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#1273 • • ~~MillaMágico~~
Ehkä siksi että nukuminen on tiedostamatonta toimintaa. Jos oot oikein keskittyny johonkii juttuu ja sut herätetään siitä ni harvemmin sitä tulee valehdeltua joo olin just tiskailemassa vaikka todellisuudessa olit lukemassa...En paa vannoen.
ezzy

Posts: 8,060

#1274 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu:
Söin kai jotain liian kuumaa ja poltin suuni ylähampaiden takaa.



kohta jota myös kitalaeksi tituleerataan ;)
RainChild

Posts: 909

#1275 • • RainChild
Viimeaikaiset deja vú-tuntemukset...onhan niitä ennenkin ollu, mutta ihan viime aikoina tooosii paljon *ding*...tietääkö kukaan muuten syytä moisiin tuntemuksiin?

--
Rainchild is back home

Anne

Posts: 424

#1276 • • Anne The Apina.

extramppa:
Mikä juttu se on, että useimmiten kun soitat jollekulle( joka ilmiselvästi herää puheluusi) ja kysyt:"herätinkö", vastaus on melkein poikkeuksetta "Et", "Oon ollut hereillä jo jonkun aikaa","Tässä vaan lepäilin" tms... *täh*
Vaikka myönnän kyllä itsekin syylistyväni moiseen, mutta MIKSI?



Ehkä kukaan ei siinä heräämiskoomassa ajattele asiaa, vaan vastaa kieltävästi kaikkeen mitä kysytään?

Jos herään puhelimeen, niin pyrin aina vastaamaan myöntävästi "herätinkö?"-kysymykseen. (Nykyinen esimieheni soitti eräänä aamuna ilmoittaakseen, mikä oli haastattelun tulos ja hän kysyi tuon ko. kysymyksen. Vastasin "joo, herätit" ja vastaukseksi siihen sain naurua ja "ainakin oot rehellinen"-kommentin.) *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

extramppa

Posts: 217

#1277 • • extramppa hengailija

~~MillaMagia~~: harvemmin sitä tulee valehdeltua joo olin just tiskailemassa vaikka todellisuudessa olit lukemassa


Totta, mutta kuinka monesti tulee kysyttyä jollekin soittaessa että: "luitko?"*nauru*
Tosta nukkumis hommelista saa sen kuvan, niinku ihmisiä nolottais tunnustaa nukkuneensa. Kukaan ei kuitenkaan kuvittele, ettet koskaan nukkuisi.
UnityF

Posts: 15,721

#1278 • • Edited UnityF joo just se
Mun kissa on pitäny nyt 3-4 päivää putkeen mun violettii villa säärystintä sen kaulassa *ding*
Laitoin sen sille leikkimielisesti ja yleensä se aina repii sen pois ja tappaa sen säärystimen ja kuljettaa sitä pitkin ja poikin asuntoo ylpeenä ja näyttää kuinka hän on saanu saaliin mut tällä kertaa kävikin niin että se on ollu sen kaulassa ja se ei tee elettäkään ottakseen sitä pois. *ding* Ehkä koska se on lämmin ja se ei kuitenkaan purista/kiristä mistään.. Mut vähän hymyilyttää kun aina katon Humu-Pekkaa kun se tassuttelee ympäriinsä *hih*
Jocular

Posts: 1,359

#1279 • • Jocular Janni

UnityF:
Mun kissa on pitny nyt 3-4 päivää putkeen mun violettii villa säärystintä sen kaulassa *ding*
Laitoin sen sille leikkimielisesti ja ylseensä se aina repii sen pois ja tappaa sen säärystimen ja kuljettaa sitä pitkin ja poikin asuntoo ylpeenä ja näyttää kuinka hän on saanu saaliin mut tällä kertaa kävikin niin että se on ollu sen kaulassa ja se ei tee elettäkään ottekseen sitä pois. *ding* Ehkä koska se on lämmin ja se ei kuitenkaan purista/kiristä mistään.. Mut vähän hymyilyttää kun aina katon Humu-Pekkaa kun se tassuttelee ympäriinsä *hih*



Sul on kiksukissa. Uus tuotemerkki. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Karski

Posts: 6,049

#1280 • • Karski Pomon kätyri

RainChild:
Viimeaikaiset deja vú-tuntemukset...onhan niitä ennenkin ollu, mutta ihan viime aikoina tooosii paljon *ding*...tietääkö kukaan muuten syytä moisiin tuntemuksiin?



Jos sulla on taipumusta epileptisiin kohtauksiin,
niin noilla asioillahan on yhteys. Esim. mulla
on skidinä ollut taipumus kohtauksiin, varsinkin
keväisin kun valon määrä lisääntyy, ja niihin
liitty just voimakkaat dejá vu -kokemukset parina
edeltävänä päivänä. Edelleen näin keväisin,
ja jos altistun esim. veneillessä valon välkkeelle
useampana päivänä, niin se ilmeisesti laukaisee
dejá vu -fiiliksiä vaikken epileptisiä kohtauksia
olekaan saanut. eli vuodenaika on ainakin
tuolle ilmiölle otollinen keskushermoston
aktivoituessa valon määrän lisääntyessä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.